20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #390 på: 02. April 2012, 19:11 »
Den første pasninga går til Ben Arfa, så Cisse som står bak er ikke med her. Om ballen ikke kommer til dit du står skal det utrolig mye til at det skal dømmes offside. Da må det være at du aktivt søker stedet der ballen blir slått eller stiller deg i veien for keeper så han blir hindret.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 02. April 2012, 19:15 »
WHATEVER?

11 poengs luke på pool  :happy:
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 02. April 2012, 19:17 »
Noen som har link til utvidede høydepunkter, eller kampen i sin helhet for saks skyld? Var på reisefot i hele går, og fikk kun sett bruddstykker av førsteomgang på mobilen.

http://www.101greatgoals.com/gvideos/newcastle-2-liverpool-0-motd/

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 02. April 2012, 19:17 »
WHATEVER?

11 poengs luke på pool  :happy:

Helt enig, vi vant!
NYT DET!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 02. April 2012, 19:25 »
Er det forresten noen som fikk med seg hva som skjedde da Reina ble utvist og Enrique skulle gå i mål? Plutselig var Kenny Dalglish på banen og du kan se Gerrard tydelig si "back off!" til ham flere ganger. Kenny har forøvrig ikke noe han skulle gjort der og burde blitt sendt på tribunen. Et lag har lov til å sende ut to personer fra støtteapparatet når det er skade og dommeren har gitt signal om det, men jeg er relativt sikker på at manageren ikke kan være en av dem. Jeg kan heller ikke huske at det var noen som helst skade som det ville vært naturlig at Liverpool fikk klarsignal om å sende ut støtteapparat for.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 02. April 2012, 19:32 »
Jeg skulle akkurat til å spørre selv, Geir!

Managerne har jo det idiotiske feltet sitt. Som de ikke kan gå utenfor vel? Ikke at jeg bryr meg nevneverdig, for det er helt idiotisk, men regler er regler :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 02. April 2012, 19:32 »
Owen Coyle løp jo også ut på banen da Muamba lå nede. Rødt på han også da? :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 02. April 2012, 19:34 »
Ja, det blir det samme...

Ok, jeg skjønte det var kødd.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 02. April 2012, 19:39 »
Owen Coyle løp jo også ut på banen da Muamba lå nede. Rødt på han også da? :P

Fysj

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 02. April 2012, 19:39 »
Noen som har link til utvidede høydepunkter, eller kampen i sin helhet for saks skyld? Var på reisefot i hele går, og fikk kun sett bruddstykker av førsteomgang på mobilen.

http://www.101greatgoals.com/gvideos/newcastle-2-liverpool-0-motd/

Tusen takk. Når jeg ser det derre blir jeg bare enda mer påminna hvor viktig Ben Arfa har vært for å snu det tragiske angrepsspillet vi hadde over en lang periode. Han er helt fenomenal for tida - og involvert i det meste vi skaper. Intelligente bevegelser, herlige pasninger - han er rett og slett on fire. Ekstremt morsomt å se slik en spiller for oss. Cisse også - helt sinnsyk fremfor kassa.
Så syns jeg også det vises at Willie var på hæla i starten av kampen. Holdinga av Carroll og når Carroll enkelt outmuscla Willie for så å filme fremfor å putte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #400 på: 02. April 2012, 19:44 »
Og folk ville benke Ben Arfa pga han ikkje bidro nok bakover.  :koko:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 02. April 2012, 19:48 »
Jeg liker egentlig den formasjonen vi har kjørt den siste tiden med Cisse helt fremst og Ba trukket litt ut på venstrekant. Samtidig får vi da også muligheten til å bruke hele den sentrale midtbanetrioen samtidig, som jeg syns er en bra utnyttelse av stallen vår. For min del spilte aldri Guthie seg ut av laget. Og spiller vi ikke Guthrie funker Jonas fint i en sentral rolle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 02. April 2012, 19:51 »
Ja, jeg liker den også. Ba har så mange kvaliteter i tillegg til målscoreregenskapene at han faktisk fungerer veldig godt på venstrekant også. Han bidrar faktisk ganske godt defensivt og er kreativ med ball. Han vinner dueller og løpsdueller mot backen sin ofte også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 02. April 2012, 19:59 »
Ja, enig. Han kommer seg fremdeles i mange scoringsposisjoner - og selv om han er inne i en slags måltørke kommer det til å løsne før eller senere. Når vi uansett har super-Cisse der fremme også så er det jo egentlig ikke så veldig farlig :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 02. April 2012, 20:03 »
Anbefaler alle å sjekke ut kamptråden på liverpool.no. Riiiiiimelig dårlig stemning for å si det mildt :P

:banana:

- Lurer på en ting. Hvorfor får ikke Ben arfa gult når han også prøver å filme seg til en straffe?

- Har vært optimist lenge, men nå knakk jeg også. Dette er forferdelig. Ser absolutt ingen lys i enden lenger. Nå må noe skje. Nesten hva som helst, bare noe endres kraftig for å snu denne trenden.

- Der var turen til liverpool og liverpool-aston villa avbestilt! Dette gidder jeg ikke mer, når spillerne ikke gidder å løpe, så gidder **** ikke jeg å se kamp mer denne sesongen!

hohohoho
« Siste redigering: 02. April 2012, 20:14 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »