20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #120 på: 01. April 2012, 09:27 »
Det som er noe dritt her nå, er at jeg kommer ikke til å tro på noe her frem til jeg ser det liv på tv...
Er ikke lenge før Carroll er oppservert i Newcastle´s treningsdress eller Krul med gips på fingern.
« Siste redigering: 01. April 2012, 09:38 av Tommyok »

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 01. April 2012, 09:58 »
Statistisk sett har Liverpool et godt grep på oss og de har mye å revansjere etter to strake tap og mye negativ omtale i media denne uka. Dessuten skal de ut mot et Newcastle-lag som ligger på plassen over dem. Det er nok en samlet spillergruppe med et godt fokus som kommer til St. James' Park. Dessuten taper de sjelden tre kamper på rad og Newcastle har vel ikke vunnet tre på rad denne sesongen??

Frykter Gerrard (selvfølgelig), men også Suarez fordi han kan skape mye mot et redusert forsvar. Frykter ikke Kuyt, men typisk om han scorer på keeperretur etc.
Vært morsom om de hadde startet kampen med å demme opp bak med Kelly Skrtel Carragher Agger Enrique, og at Dalglish plasserer Carroll på benken i frykt for at han ikke vil tåle presset når Toon Army buer det som er av selvtillit ut av ham  :ler:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 01. April 2012, 10:43 »
6,15 i odds på Newcastle med handicap hos Unibet. For godt til å la være!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 01. April 2012, 11:28 »
Skulle akkurat inn her å poste den nå! :P Du kom meg 55 sek i forveien. Det er er bare et latterlig forsøk. :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 01. April 2012, 11:28 »
Statistisk sett har Liverpool et godt grep på oss og de har mye å revansjere etter to strake tap og mye negativ omtale i media denne uka. Dessuten skal de ut mot et Newcastle-lag som ligger på plassen over dem. Det er nok en samlet spillergruppe med et godt fokus som kommer til St. James' Park. Dessuten taper de sjelden tre kamper på rad og Newcastle har vel ikke vunnet tre på rad denne sesongen??

"The first time was in October/ November when we beat Wigan 1-0 at home, Stoke 3-1 away and then Everton 2-1 at home."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 01. April 2012, 11:44 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4231700/Jose-Enrique-Toon-fans-should-show-us-some-respect.html

For en idiot.. Han viste jo klubben vår veldig mye respekt.. Vi utviklet han til den spilleren han var, så forlot han bare.

Enrique, 26, said: "I left Newcastle to improve as a footballer and fight for titles. I've been fortunate to win one title already and this reassures me I made the right decision.

Gratulerer med Mikke Mus troféet. :) Jeg vant også et slikt trofé en gang, da jeg var med på å vinne skolecupen i sjetteklasse.

"We gave everything in a Newcastle shirt and they made money from the sale of both of us.

WOW, vi må jo virkelig elske deg. Vi fikk jo masse penger for at du forlot. :) Flere spillere burde virkelig følge ditt eksempel!

"I accept I did criticise the owner and what I said in the past, I still think the same.

"After Carroll left they should have strengthened the squad and should have taken a step forward.

"This season they have got new players and Newcastle have improved. This tells me I was not wrong to say what I did."

:yao: :yao: :yao: :yaoscared:
Er det siste der en aprilspøk?
« Siste redigering: 01. April 2012, 11:48 av Eriksen »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 01. April 2012, 11:55 »
Det som er så greit med slike intervjuer er at vi sitter igjen med akkurat den samme handlingen som det han gjør. Det var helt greit at du dro, good riddance. Jeg skulle ønske at det ble kjempestemning på St. James i hele dag, med unntak av total stillhet hver gang Enrique har ballen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 01. April 2012, 12:07 »
Jeg hadde faktisk buet av full hals hver gang han har ballen, om jeg hadde vært på St. James i dag.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 01. April 2012, 12:42 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4231700/Jose-Enrique-Toon-fans-should-show-us-some-respect.html

For en idiot.. Han viste jo klubben vår veldig mye respekt.. Vi utviklet han til den spilleren han var, så forlot han bare.

Enrique, 26, said: "I left Newcastle to improve as a footballer and fight for titles. I've been fortunate to win one title already and this reassures me I made the right decision.

Gratulerer med Mikke Mus troféet. :) Jeg vant også et slikt trofé en gang, da jeg var med på å vinne skolecupen i sjetteklasse.

"We gave everything in a Newcastle shirt and they made money from the sale of both of us.

WOW, vi må jo virkelig elske deg. Vi fikk jo masse penger for at du forlot. :) Flere spillere burde virkelig følge ditt eksempel!

"I accept I did criticise the owner and what I said in the past, I still think the same.

"After Carroll left they should have strengthened the squad and should have taken a step forward.

"This season they have got new players and Newcastle have improved. This tells me I was not wrong to say what I did."

:yao: :yao: :yao: :yaoscared:
Er det siste der en aprilspøk?

Det som irriterer meg sA fryktelig mye med Enrique, er at han alltid skal unnskylde seg selv og legge skylden pA andre. Om han hadde holdt kjeft eller bare sagt: "jeg har lyst til A spille for Liverpool", istedenfor A grine seg vekk fra klubben som en 10Ar gammel gutt, hadde jeg ikke brydd meg sA mye om han lengre. Det verste er at han fortsdetter A grine om hvor faelt styret I Newcastle var, nA, 1 Ar senere. Tror han virkelig han fAr mer sympati fra Newcastlefansen om han fortsetter sAnn? En annen ting var at han presterte pA bunn-nivA hele resten av sesongen etter at Liverpool overgangen var sA godt som klar.

Enrique er fantasisk en mot en, nAr han kommer seg mellom motspiller og ball. HBA kan holde hQgt tempo samtidig som ballen ligger klistret til foten hans, jeg hAper det kan vaere akkurat hva som skal til for A komme forbi Enrique. Ingenting hadde gledet meg mer enn A se HBA drible Enrique pA raeva hele 1 omgang, fQr Enrique til slutt blir byttet ut I det 40min foran 52000 buende tilskuere.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #130 på: 01. April 2012, 12:49 »
Gidder ikke kaste bort energi på en småbitter spansk venstreback før denne kampen.

Her skal det vinnes, og vi skal parkere Liverpool 11 poeng bak oss! HOWAY THE LADS!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 01. April 2012, 12:53 »
Jeg tror faktisk dette er den kampen jeg har aller mest lyst til å vinne denne sesongen!

Howay the lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 01. April 2012, 13:04 »
Alle har fokusert på hvordan Andy Carroll blir mottatt på SJP. Jeg ville vært mer opptatt av hvordan Enrique blir mottatt. Og om han blir pepet ut, så forstår jeg det utmerket godt. Carroll har mer eller minde oppført seg eksemplarisk etter overgangen. Enrique derimot, virker bitter.

Jeg er fornøyd så lenge vi ikke taper. Selv om seier hadde smakt veldig godt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 01. April 2012, 13:16 »
Er vel 1-5 tapet hjemme som vises på TV2PL nå. Fantastisk latterlig kamp av oss. Given ga vel oss opp etter den kampen, ble solgt i vinduet som åpnet like etter.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Christian

• Gjest
« Svar #134 på: 01. April 2012, 13:19 »
Joakim: Carroll er Newcastle supporter og frå Newcastle. Derfor er det kanskje litt dumt for han å brenne alle bruer.