20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30  (Lest 62431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« på: 26. Mars 2012, 16:11 »
Nok en søndagskamp og nok en vanskelig kamp. Denne gang hjemme med Liverpool på motsatt banehalvdel.

Coloccini mister denne kampen så blir spennende å se hvem som spiller sammen med Mr. Null-kontroll-med-ball-i-bena. Cisse var en annen som måtte ut, men om senegaleseren blir klar skal nok Liverpool få smake på tre fransktalende gutter!

Liverpool hadde i 2012 ligget på sisteplass, og står med 2-2-10 (?). Endelig (for Liverpool) er både Gerrard, Suarez og Carroll tilgjengelige, men etter tidens resultater er det vel endelig for oss? :D

Ifjor vant vi 3-1 i tilsvarende kamp, som var første til Pardew som manager i parken. Liverpool vant derimot med samme sifre på Anfield iår så mye å revansjere!

Diskuter!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 01/04 14.30
« Svar #1 på: 26. Mars 2012, 16:14 »
Andre kamper:
Aston Villa - Chelsea
Tottenham - Swansea

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Mars 2012, 16:49 »
Nedlegger veto mot aprilsnar-spøker angående NUFC før Liverpool-kampen!

Har ikke hjerte til det...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Peter

• Gjest
« Svar #3 på: 26. Mars 2012, 16:59 »
Frykter to spillere på Pool: Gerrard og Craig Bellamy. To spillere som alltid er fantastiske når de møter NUFC.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Mars 2012, 17:00 »
Er Bellamy fortsatt skadet? Frykter Suarez og kanskje Carroll i duell med Perch i denne.. Typisk om Carroll hadde scora mot oss.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Mars 2012, 17:02 »
Årets viktigste kamp for min del. 90% av kompisene mine heier på Pool så dette er viktig! Bursdagen min i tillegg på søndag, så dette bør gå veien.....

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Mars 2012, 17:04 »
Om Bellamy og Agger forsatt er ute, så har jeg et lite håp om poeng :)

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Mars 2012, 17:19 »
Er det 100% sikkert at Collo er ute til helga eller er det ein mulighet for at han spiller?
Såg ut som det var strekk på baksiden av låret som var problemet, men ble ikkje bytta ut umiddelbart.
Håper han kan spille, er ei veldig viktig brikke bak i der. :coloccini:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Mars 2012, 17:23 »
Pardew seier 100% sikkert at han er ute. Colo seier sjølv i følgje avisa shieldsgazette;

?It?s disappointing,? Coloccini told the Gazette. ?I don?t know how bad it is yet. I have a scan on Tuesday, and I hope it?s not bad. We?ll see.

?Maybe I will miss the Liverpool game. If it?s a little strain, it?ll be 10 days, but I will give everything to be there on the pitch.

?Of course, I don?t want to take a risk. Maybe I get a worse injury if I take a risk, and could be out for three or four weeks.

?We?ll see what happens. I always want to play ? we?ll see what the scan says.?

Viss me kan fortsetja slik me spelte mot Norwich og ingen av spelarane gjer stor feil so vinne me denne. Med eller utan Colo. Eg er skeptisk til Bellamy og Suarez, men no hadde eg heller ingen tru på seier mot WBA.
« Siste redigering: 26. Mars 2012, 17:25 av lgrinde »

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26. Mars 2012, 17:32 »
Shitt :'( Det ser ut som det blir uten vår kjære Collo på søndag då.
Ser for meg ein god del neglebiting på søndag! Kunne Santon tatt over i midten der som swiper, har vel ok teknikk men plaseringsevnen er den der? :-\ Akkurat dette er det Collo er så god til, å lese spillet :smitten:
Var over og såg denne kampen i fjor, og var storfornøyd. Håper på gjentagelse i år på resultat :thumbu:
« Siste redigering: 26. Mars 2012, 17:49 av Jonny »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Mars 2012, 17:52 »
Noen som har peiling på søndagstrafikken i England? Vi skal ta minibuss etter kampen til Manchester, hvor gaten stenger 1910. Kampen er vel ferdig cirka 1530, og google maps mener det er 3t og 24mins kjøretur.

Klarer en taxi denne strekningen på 3 timer? Og er britiske taxisjåfører harde på gassen mot litt ekstra cash? Er jævla lei å stikke før kampen er over.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Mars 2012, 18:18 »
Kjenner ikke så ekstremt godt til søndagstrafikken gitt, men sørg for å avtale pris før turen (ikke taksameter), så kjører nok sjåføren det bilen tåler. Har bare tatt taxi over en lengre distanse én gang i England, og da lå vi vel jevnt over i 90+, som tilsvarer rundt 145 km/t  :coloccini:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Mars 2012, 18:30 »
ifølge physioroom får pool tilbake flere spillere til kampen :(    synd at Agger kommer til å spille. Liverpool har vært dårlige bakover med Carra i midten. Eller ser det ut til at Bellamy blir klar.

vi leder forøvrig skadetabellen.
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Christian

• Gjest
« Svar #13 på: 26. Mars 2012, 18:34 »
Nedlegger veto mot aprilsnar-spøker angående NUFC før Liverpool-kampen!

Har ikke hjerte til det...
Gløymer aldri Shearer som manager 1.april, gikk lang tid før eg var overbevist om at det var sant.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Mars 2012, 19:51 »
Har hørt av en kompis som er Pool-supporter at Agger og Bellamy med stor sannsynlighet er tilbake til denne kampen. Og når vi med stor sannsynlighet må klare oss uten Colo, så ser jeg ikke direkte frem til denne kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon