20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle!  (Lest 4831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Wigan - Newcastle!
« på: 23. Mars 2012, 18:46 »
Jeg skaffer muligens 4 billetter til Wigan - Newcastle 28 april. Fly fra Rygge til Manchester koster ca. 300kr. Fly ned på fredagskvelden, hjem på søndagskvelden.

Er det 2-3 andre som er gira på å være med? Billettene er selvfølgelig med Toon Army.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle!
« Svar #1 på: 24. Mars 2012, 23:46 »
Jeg er ikke negativ! Må sjekke litt...

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Mars 2012, 09:53 »
Gutta; da tok jeg en sjefsavgjørelse nå på morgenkvisten, og har bestilt fly. Så fint om du før hylt ut så snart billettene kommer ut, hvorvidt du får skaffet eller ikke Daniel. Kjenner ellers en med tilgang på en del sesongkort som helt sikkert også kan hjelpe. Og pleier vel uansett å få temmelig bra allokasjon mot Wigan, så bør ikke være noe stort problem. Gleder meg som en unge allerede  :toon:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Mars 2012, 10:46 »
Suverent Jon. Flyr fra Rygge? Gir beskjed så fort jeg får svar ang billettene.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Mars 2012, 11:36 »
Flyr Rygge - Manchester fredag til søndag ja. Booket hotell for fredagen på Britannia Hotel eller noe, ved flyplassen, da vi kommer frem relativt sent. Har ikke booket hotell for lørdagen, da det jo er best om vi havner på samme stedet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Mars 2012, 19:01 »
Fy faan. Venta til i dag med å bestille fly og nå kosta det brått 900,- i steden for 350,- som det gjorde i går. Jaja, tur blir det lell! :)

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. April 2012, 18:44 »
I vill affekt nå ser jeg på muligheten for tur selv, drøye 500,- nå T/R fra Rygge.

Vet du noe mer om du får billetter Daniel? Må jo evnt være med Toon Army selvsagt.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. April 2012, 19:24 »
Ligger ikke billetter ute på nufc.co.uk lenger, så ser ut til å være utsolgt per nå. Men dette er vel en type kamp der allokasjonen til bortefansen typisk kan økes underveis, så skal ikke se bortifra at det kan komme til å legges ut billetter i en omgang til etterhvert. Men Newcastle har vel fått 5,000 billetter, så er ikke sikkert det kommer fler. Om du går inn for det, skal det nok ikke utelukkes at du klarer å skaffe deg billett på annet vis, uten å måtte betale så ekstremt mye for det heller. Men det blir isåfall en risk å ta  :nervøs:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. April 2012, 20:41 »
I vill affekt nå ser jeg på muligheten for tur selv, drøye 500,- nå T/R fra Rygge.

Vet du noe mer om du får billetter Daniel? Må jo evnt være med Toon Army selvsagt.
Har fått to billetter, men de er til meg og Jon. ;) Du får følge med på nufc.co.uk og se om det blir lagt ut flere billetter. Ville egentlig overrasket meg om vi har solgt 5000 billetter allerede.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 12. April 2012, 00:20 »
Takker for raske svar gutter!
Er på reise mye av tiden før helgen der, men håper jeg evnt får med meg om det slippes flere billetter tidsnok.

Hvem vet, kanskje vi sees på flyet?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Christian

• Gjest
« Svar #10 på: 12. April 2012, 08:16 »
I verste fall, får du kjøpe på heimedelen. Aldri utsolgt hjå Wigan.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 12. April 2012, 11:32 »
NUFC.com melder at Newcastles allokasjon er på 4,500 billetter, og at samtlige av disse er solgt. Newcastle har forespurt flere billetter, men denne forespørselen er avslått. For å kunne få tak i billetter på andre områder av DW, kreves det at man også tidligere har kjøpt billetter til en Wigankamp. Så ser dårlig ut med billetter for deg Ø.L, men kan jo være verdt å legge inn en forespørsel på N-O, det kan jo tenkes at det er folk med billetter som må kansellere  :fisk:

Christian

• Gjest
« Svar #12 på: 12. April 2012, 11:35 »
For å kunne få tak i billetter på andre områder av DW, kreves det at man også tidligere har kjøpt billetter til en Wigankamp.
Dårleg. Ein gang må jo være den første.  ;D

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 12. April 2012, 11:49 »
Er vel mange Wigansupportere som finner runde 36 som et passende tidspunkt å ta turen til DW på for sesongens første kamp ja :P Blir nok bortesupportere og turister dette rammer, så ekstra kjipt for turistene kanskje. Husker jeg selv ikke fikk kjøpt billetter til Hibs-Celtic sist sesong, grunnet samme betingelse  :koko: 

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 12. April 2012, 11:49 »
Sånn er det på Ewood Park også, er håpløst.. Var en gjeng i Manchester ugjort og så på United-City, og taxien sto og ventet utenfor OT ved kampslutt. Rett til Ewood Park der vi spilte bortekamp mot Blackburn.

Var rimelig frustrerende når vi kom en halvtime ut i kampen, og fikk beskjed om at vi ikke kunne kjøpe billetter siden vi ikke hadde vært på Ewood Park ved en tidligere anledning.. Fikk heldigvis snakket oss til å komme inn! Så mange ledige plasser det var der, må det jo være bedre å få inn litt penger på billetter...