20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
La oss alle håpe og be om en lik andreomgang! Ikke noe totalkollaps som siste serierunde ifjor...

Men for en første omgang!  :coloccini:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg sa 5-1 til new før kampstart. Går det Ann å rette det til 5-0??

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Håper vi sparer Colo i neste om han er småskadet.

Viktig kamp neste helg.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Huff jeg er på jobb nå å leser dette  :toon: :thumbu: Må laste ned hele kampen når den blir tilgjengelig.  :toon:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
BEN ARFA!! CISSÉ!! PARDEW!! :wub:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Cisse med to mål og en assist og Ben Arfa med to assist og et mål. Sistnevnte har væt omgangens beste. Fantastisk! Ellers har Newcastle vært overraskende gode, om man ser bort i fra en liten periode hvor de lot West Brom runke på dem. Fornøyd!
Men Newcastle har ledet 3-0 mot West Brom før og endt opp met ett poeng, såeh... :P
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Strålende 1. omgang, nå kommer desverre kollapsen :S (håper jeg tar feil)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
For en deilig omgang!  :toon:

Absolutt, men føler absolutt det er mer å gå på. Kontringsmessig er vi veldig gode, men føler vi burde bli bedre i det oppbyggende spillet. Guthrie er litt for passiv, samt at Cabaye ikke virker helt på topp. De er ikke dårlige, men de kan være bedre. Perch spiller nok en god kamp sålangt, men den andre backen veit jeg ikke helt hva jeg synes om. Sklei mye i innledningen, og er ikke bunnsolid defensivt..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
LEKESTUE!! :) bra spill på alle målene!! Fantastisk å se på!! Håper bare det ikje e någe alvorligt me Colo! Satse på me kan pynte litt på målforskjellen! :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
For en omgang! Ben Arfa og Cisse herjer. Ellers veldig bra spill av Perch og Jonas - som sittende midtbanespiller. Håper det ikke er alvorlig med Colo men ta han ut hvis det er risiko for forverring.

Satser nå på mer lemenfakter av Hodgson i andre ..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Vi trenger colo mot pool ! Blir nok santon til back, perch stopper. Fantastisk omgang. Og igrinde du må aldri le av tipsa mine :) 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ben Arfa - world class! Jeg tilgir han ballmistene,jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Juma

• Gjest
Cisse med to mål og en assist og Ben Arfa med to assist og et mål. Sistnevnte har væt omgangens beste. Fantastisk! Ellers har Newcastle vært overraskende gode, om man ser bort i fra en liten periode hvor de lot West Brom runke på dem. Fornøyd!
Men Newcastle har ledet 3-0 mot West Brom før og endt opp met ett poeng, såeh... :P

STFU!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Stream anyone?  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Colo -> Santon
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!