20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Angående den diskusjonen med NUFC vs Pool, mener jeg det var helt berettiget å tippe Pool over NUFC, så er ikke så mye Braggin' rights der mener jeg..
Men kom igjen nå, nå kan vi virkelig feste grepet om 6. plassen! Satser på Tiote spiller en knallkamp, og demmer opp for mye, samtidig som Cisse, Ba og Ben Arfa glitrer offensivt.

Det er jo like fullt "Braggin' rights" for dem som faktisk tippet oss over Liverpool. Er jo samme hva som var mest sannsynlig. Eller hadde ikke vi rett til å hovere litt over 3-0 mot Manu heller?

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Joda, men Liverpool er jo ikke en klubb som bør være fornøyd med 7.plasser.. Mange fans der er i oppfattelsen av at de er en europeisk storklubb, noe de ikke er lenger. Men Liverpool har brukt sykelig med penger i forhold til resultatene de står igjen med. Lag gir jo faen i ligacupen, til de er i finalen.

Dette høres nesten ut som oss for en 6-7 år siden, spørs om ikke pool også får seg en real vekker og må stikke fingeren i jorda og innse realitetene.

Ellers så tror jeg dette blir en tøff kamp, vi taper desverre 2-1...ser ikke noen endring i den ræva formen vår.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tviler veldig sterkt på at vi vinner denne kampen, eller greier uavgjort. Hater å spille mot Roy Hodgson sine lag. Blir 0 poeng det her.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Juma

• Gjest
Må være trist å være så negativ som enkelte her inne på forumet er.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Det som er kjekt med å være "negativ" (eller realist - spørs hvordan du ser det) er at man lett blir positivt overrasket og sjeldent skuffet :D

Går for at vi vinner med 3!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kroken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Satser på at gutta har trent på å spille andreomganger denne uka :-) Blir neppe et fyrverkeri av en kamp, men håper at Ba finner tilbake scoringsformen. Knepen seier 1-0 eller 2-1 til Newcastle.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eg e alltid optimistisk før kver kamp, og blir alltid like skuffet uansett hvem vi spiller mot! Å forvente tap blir for dumt! ;)
Må jo alltid tro at vi kan vinne kampene! Dette er en kamp som er vanskelig å tippe utfall av, tror tilfeldigheter vil avgjør denne kampen, elle dommerfeil!
Tippe 1-2 :toon:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Simmi

• Gjest
Krul, Simpson, Coloccini, Williamson, Perch, Jonas, Guthrie, Cabaye, Ben Arfa, Ba, Cisse.

Simmi

• Gjest
 Ferguson, Abeid, Gosling, Elliot, Santon, Vuckic, Ameobi

marius91

• Supersub
    • Vis profil
Tiote er ikke med... Shit ! håper Guthrie er på godsiden idag så fall !

Simmi

• Gjest
Ung, lovende og spennende benk!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Regner med det er Jonas og ikke perch som tar backplassen til santon?

I så fall bra uttak av pardew.

Lykke til, med 3 poeng har jeg troen på europa neste år!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Er Santon helt frisk? Skulle helt klart sett han på backen fremfor.. vel, alle andre alternativer.

Får håpe Guthrie og Cabaye er i støtet i dag. Howay the lads!
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liker fortsatt ikke at Perch spiller v.bak istedenfor Santon, men det får nå så være..

Det er kamp, og eg håper som alltid på seier! Kommer til å bli en tøff kamp, der vi må være obs på fart i bakrom! Satser også på at det løsner igen for Ba idag og at måltørken ender idag!

Lykke til idag, folkens! HOWAY!!  :D

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Nedtur ikke Tiote er klar http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2119628/Cheick-Tiote-Newcastles-trip-West-Brom.html men er Danny i form liker jeg denne start-11. Trur det skal bli meget hardt å ta tre her, men satser på minst 1 poeng & at Demba åpner kontoen igjen. Tør vi drømme om Barfa-magi for å dra i land tre poeng? JA, DET GJØR VI! HOWAY & løkke te kara

Oppvarmingstips med fint intervju med vår nr.9 fra dagens Sunday Mirror: http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Papiss-Cisse-Exclusive-Partnership-with-Demba-will-take-Newcastle-into-Europe-article882485.html
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒