20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United 25. Mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 54767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror dette blir en veldig åpen og jevn kamp! Tipper 1-2! ;toon;
Winning isn't everything, it's the only thing!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde vært konge med en god kamp nå hvor vi supportere slipper å ligge i forsterstilling og bite på neglene siste 25 min.

Men tror faktisk at vi taper 2-1

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Lukter tap lang vei.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Huff, Newcastle supportere er jaggu meg noen pessimistiske folk, jeg tror vi tar denne greit. 3-1
West brom er virkelig ikke så gode.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nei, men det er jaggu ikke vi heller. Og Newcastle på bortebane den siste tiden har ikke akkurat vært stormende jubel.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Håper Pardew og co har lært fra forrige kamp og ligger litt bakpå så ikke WBA får utnyttet sine hurtige spillere som de er så gode på. Vi fikk vel 3 kontringer imot på SJP og alle endte i mål. Nå har ikke NUFC verken det raskeste forsvaret eller midtbanen, så må nok gå inn i denne kampen med en litt forsiktig holdning om det skal ende med poeng, aller helst 3.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Nei, men det er jaggu ikke vi heller. Og Newcastle på bortebane den siste tiden har ikke akkurat vært stormende jubel.

Jeg synes NUFC har vært bedre på bortebane enn på veldig lenge, ihvertfall om man følger statistikk fra tidligere sesonger. Kanskje så lenge som til Keegans første periode. Til og med Sir Bobby Robson slet på bortebane med NUFC og hadde vel kun 2 borteseire i sin siste hele sesong i klubben. Riktignok en drøss med uanvgjort, men allikevel, er jo dårlig betalt i det lange løp det.

Pardew har 5 seire, 3 uavgjorte og 6 tap, og har sjansen til å pynte ytterligere på dette når WBA, Swansea, Wigan, Everton og Chelsea skal besøkes.

Med 9 kamper igjen og 27 poeng å spille om er det store sjanser for at NUFC kan gjøre sin beste sesong siden SBR ledet klubben til CL med 71 poeng og 69 poeng tidlig på 2000 tallet. Men da må vi ha en sesongavslutning som står i stil til resten av sesongen. Da kan vi nærme "oss" 60 poeng, kanskje over med litt flaks blandet med dyktighet....
« Siste redigering: 24. Mars 2012, 11:01 av Frode »

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Må også nevnes at WBA faktisk har plukket flere poeng borte enn hjemme i år. 4-2-8 og kun 14 scorede mål. Bare Wigan har scoret færre. Tror deres kontringsspill kommer bedre til rette på bortebane.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Jeg håper vi får se et Newcastle lag som er sulten på mer. De siste kampene synes jeg at vi har vist et svært negativt tegn. Det ser ut som om vi er tilfreds, og fornøyd, med det vi har prestert. Men er det en ting som er sikkert, så er det at man aldri skal være fornøyd i noen form for konkurranse. Det er viktig at vi hele tiden skal bygge videre på et resultat, og ikke si seg fornøyd. Vi må få tilbake sulten etter å prestere, den sulten vi hadde før City-matchen. Føler at spillerne våre virker vel tilfreds om dagen, slipper seg raskt ned på et direkte slapt nivå. Det må da være noen som kan si at sesongen varer til langt ut i mai.

Når det er sagt håper jeg på samme 11'er som mot Norwich. WBA borte er en kamp vi SKAL vinne på en ordinær dag. WBA har vært og er, som Aslak påpekte, et elendig hjemmelag. Formen deres tatt i betraktning, så er de vel ok, og et ok lag skal vi slå.
« Siste redigering: 24. Mars 2012, 13:06 av Mariusen »

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg håper dagens Liverpoop-tap, og dermed muligheten til å skaffe oss en luke på 8 poeng nedover på tabellen, i tillegg til mulighet for å komme a poeng med Chelsea motiverer gutta denne kampen. Ser for meg en kamp der vi styrer mye, med et farlig WBA lag på kontringer. vi vinner 1-2.

HOWAY! :coloccini:

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
WBA var i alle fall skamdårlige mot Wigan i forrige runde, og var heldige som fikk med seg ett poeng mot et Wigan-lag som sløste evig med sjangser. Om Newcastle klarer å skape like mye sørger Cisse og Ba for femmålsseier.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nå bør vel supportere flest være inneforstått med at det finnes ikke enkle oppgjør i PL og West Brom er intet unntak (noe de siste oppgjørene også tilsier). Mye er avhengig av hvordan kamper utarter seg. Tipper det blir et tøft oppgjør med mange dueller, men vi får krysse fingrene for en effektiv 1.omg og en disiplinert 2.omg ;)

Vinner vi denne kan vi begynne å snakke matchball mot Liverpool neste helg når det gjelder 6.plassen. Men det er vel for godt til å være sant.. :-\

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Vi bør vinne i morgen, og ta et poeng mot Liverpool neste helg. Først da vil jeg begynne å snakke seriøst om å havne foran dem. Man veit aldri hvor man har scouserne, men de har et greit program siste 8..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Vi trenger poeng mot Liverpool og helst seier i morra for at jeg skal føle meg "sikker" på å havne forran dem.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Man veit aldri hvor man har scouserne, men de har et greit program siste 8..
Det har de hatt de to siste kampene også... ;)