20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58056 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Nortug har ikke vært noe siden starten på tour de ski... Tar bøe ble sjuk på nyåret. Kom aldri tilbake i formen. 3 mnd er ikke unormalt lenge.

Hehe, for en konge sammenlikning. Spikeren på hodet osv

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Nortug har ikke vært noe siden starten på tour de ski... Tar bøe ble sjuk på nyåret. Kom aldri tilbake i formen. 3 mnd er ikke unormalt lenge.

Vet ikke hvor jeg skal begynne med hva som er feil med dette innlegget i denne diskusjonen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Ettersom Jonas spilte back - var da Perch ving?!

Cabaye spilte ving tydeligvis. Men tror det var mer en 4-1-2-1-2 formasjon med Perch som DM og Ben Arfa som OM.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi spilte uten vinger! Tidenes mest sentrale taktikk den vi hadde asso. :p
Toon till I die.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Uansett hvor mye negativt det er å si om kampen i dag er det også noe positivt. Holdt nullen igjen og fikk ingen(!!!) gule kort. :P
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg tror ikke Pardew spiller drittfotball av prinsipp sånn som Pulis og Allardyce gjør. Han var helt sikkert oppriktig når han sa han ville legge om spillestilen denne sesongen, men da det var tid for å "walk the walk" feiget han fullstendig ut. Jeg tror også han har blitt et offer for sin egen suksess, og han vil nok ha en topp-seks plassering for en hver pris.

Forhåpentligvis får vi inn forsterkninger til sommeren, og han våger å spille mer positiv fotball. Bare det å få inn en en høyreback og misdstopper som faktisk kan behandle ballen vi gjøre underverker. Men en stor manager tror jeg ikke Pardew kommer til å bli, han er altfor sta (og feig). Med ham kommer vi i beste fall til å kjempe om å bli "the best of the rest", noe mer tror jeg ikke Ashley har ambisjoner eller penger til.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg tror ikke Pardew spiller drittfotball av prinsipp sånn som Pulis og Allardyce gjør. Han var helt sikkert oppriktig når han sa han ville legge om spillestilen denne sesongen, men da det var tid for å "walk the walk" feiget han fullstendig ut. Jeg tror også han har blitt et offer for sin egen suksess, og han vil nok ha en topp-seks plassering for en hver pris.

Forhåpentligvis får vi inn forsterkninger til sommeren, og han våger å spille mer positiv fotball. Bare det å få inn en en høyreback og misdstopper som faktisk kan behandle ballen vi gjøre underverker. Men en stor manager tror jeg ikke Pardew kommer til å bli, han er altfor sta (og feig). Med ham kommer vi i beste fall til å kjempe om å bli "the best of the rest", noe mer tror jeg ikke Ashley har ambisjoner eller penger til.

Det er som eg ser ingen her inne som forsvarar Pardew uansett resultat eller prestasjon. Det trur eg du innerst inne ser og. Eg meinar det er ein blanding av dårleg form på flesteparten av spelarane og det at Pardew sliter med å snu den dårlege trenden. Det eg ikkje skjønnar er at ein kan starta ein diskusjon om Pardew er rett mann eller ikkje etter kunn 1 og ein halv sesong og ikkje minst med tanke på det han har fått til med laget til no. La no mannen få ca 4-5 år på seg so lenge ein ser ei utvikling og at det gir resultat. Eg skjønnar godt at han vil ha ein topp 6 plassering til einkvar pris. Det vil eg og no per dags dato. Det trur eg er pågrunn av at han ser at laget sliter med å fungera maksimalt og at ting ikkje er som han vil det skal vera. Dette kan vera veldig vanskeleg snu akkurat no, på slutten av sesongen. Greier me ein topp 6 plassering so kan me etter ein velfortent kvile begynna byggja vidare på alt det positive me har fått til denne sesongen. Og viss Ashley vil det, forsterka laget i sommar slik at me i større grad har eit lag og ein tropp som er rusta til ein heil sesong med kamp om ein topp 5-6 plassering.

Når det gjeld kampen i går so spelte me ein veldig god 1. omg. I den burde me skåra 3-4 mål og punktert kampen. Greier me prestera slik i ein heil kamp mot WBA, Liverpool og Swansea so kan det verte bra. Fortsetje me med kunn ca ein god omgang, slik me har gjort i dei siste 10 kampane, so verte det 0 poeng borte mot WBA og Swansea.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Latterlig å kritisere pardew.. Vi ble bortskjemt i starten av sesongen og ble høy oss selv.. Hadde vi startet dårli og kjempe oss oppover til 6 plassen vi har idag og passert Liverpool for noen uker siden hadde nok pipen hatt enn annen lyd.. Vi har mange pl ferskinger i stallen og at disse begynner å merke kjøret nå skulle bare mangle. At tiote og ba fikk afcn i tillegg gjør det ikke bedre. Vi har ikke bredden idag til store rotasjoner fra kamp til kamp. Men tror dettte fort kan skje allerede neste sesong. Både vuckic og abeid kommer til å banke hardt på døren fram mot neste sesong og forhåpentligvis en skade fri marveaux også... En skadefri sesong oppkjøring er utrolig viktig samtidi så håper eg disse "store" spillerene vi kommer til å miste er Simpson og guthrie og ikke noen over deres nivå.. Noen som skal være mulig å erstatte ganske enkelt. Å klage på det taktiske ved pardew blir og feil når vi har tatt såpass med poeng fra de "store". Han er selvfølgelig ikke feilfri og har gått på noen stygge smeller mot svak motstand(og Spurs) men uansett poeng og plassering bør være langt over alle hadde forventning om når vi ser på lagene over oss og under oss..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, la oss alle krype på kne og tilbe Pardew. Hva for noe tull er det? Pardew kan ikke kritiseres fordi vi ligger der vi ligger? Se hvordan laget opptrer om dagen. Det er under enhver kritikk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, la oss alle krype på kne og tilbe Pardew. Se hvordan laget opptrer om dagen. Det er under enhver kritikk.

Kven gjer det? Les kva folk skriv.

Me opptrer utruleg ustabilt og er altfor dårlege. Eg trur ikkje det er taktikken til Pardew at me skal gjere dette og heller ikkje at taktikken er einaste årsak til at me gjer det. Det er eit alvorleg minus viss me avlsuttar sesongen slik. Då vil me i so fall ha ein halv sesong med altfor dårlege prestasjonar. Eg trur desverre at me ikkje får so mykje betring i dei siste 9.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Latterlig å kritisere pardew..

Det er absolutt ikkje latterleg. Det som eg finn latterleg er å starta ein diskusjon om at me bør få oss ein ny manager.
Våre sist 10 kampar har vore prega av mykje dårleg spel og slurv. Me evnar ikkje å spela godt i 90min+overtid. I går var me veldig gode i ein omgang og slokna totalt i 2 omg. Akkurat som mot Wolves. Det er kritikkverdig at Pardew ikkje har snudd dette endå. Ta for eksempel i går, kvifor slepp me oss ned fleire hakk etter skåringa? Når me ser kva me kan gjere fram til skåringa, med 3-4 store målsjansar.
« Siste redigering: 19. Mars 2012, 09:43 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Har du skreve dette sjølv eller er det nok eit sitat frå andre? Eg tippar du ikkje har skreve det sjølv.

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ja, la oss alle krype på kne og tilbe Pardew. Hva for noe tull er det? Pardew kan ikke kritiseres fordi vi ligger der vi ligger? Se hvordan laget opptrer om dagen. Det er under enhver kritikk.
ja var jo det eg skrev at eg ligger på kne dagen lang og tilber den store pardew plakaten min..vet ikke om du ikke kan lese eller om det er stemmer i hodet ditt som sier hvordan du skal tolke det som står,du klarer hvertfall ikke oppfatte noe av innlegget.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Eg meinar det er ein blanding av dårleg form på flesteparten av spelarane og det at Pardew sliter med å snu den dårlege trenden.

Hvordan kan du snakke om dårlig form når vi rundspillere motstanderene våre i den de fleste 1. omganger for deretter å komme ut etter pause og legge oss ned for å ta i mot straffen?

Nei, jeg begynner å bli rimlig lei av den formsnakken din nå :D

Vi har altså en form som tilsier vi kan dominere en omgang, for deretter bli rævpult i den neste?`

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Latterlig å kritisere pardew.. Vi ble bortskjemt i starten av sesongen og ble høy oss selv.. Hadde vi startet dårli og kjempe oss oppover til 6 plassen vi har idag og passert Liverpool for noen uker siden hadde nok pipen hatt enn annen lyd.. Vi har mange pl ferskinger i stallen og at disse begynner å merke kjøret nå skulle bare mangle. At tiote og ba fikk afcn i tillegg gjør det ikke bedre. Vi har ikke bredden idag til store rotasjoner fra kamp til kamp. Men tror dettte fort kan skje allerede neste sesong. Både vuckic og abeid kommer til å banke hardt på døren fram mot neste sesong og forhåpentligvis en skade fri marveaux også... En skadefri sesong oppkjøring er utrolig viktig samtidi så håper eg disse "store" spillerene vi kommer til å miste er Simpson og guthrie og ikke noen over deres nivå.. Noen som skal være mulig å erstatte ganske enkelt. Å klage på det taktiske ved pardew blir og feil når vi har tatt såpass med poeng fra de "store". Han er selvfølgelig ikke feilfri og har gått på noen stygge smeller mot svak motstand(og Spurs) men uansett poeng og plassering bør være langt over alle hadde forventning om når vi ser på lagene over oss og under oss..

Like latterlig å sette Pardew på en pidestall og legge skylden på spillerene våre.

Vi har et fantastisk lag med spillere i ellevern som Ba, Cisse, ben Arfa, cabaye, tiote og coloccini osv.. Det er vondt å se disse folkene legge seg bakpå å kjempe for å beholde en ledelse mot lag som Wolves, Norwich osv.
Vi leker oss med wolves, fullham, norwich osvosv i en omgang. For deretter å komme ut fra pausen for å spille fotball som en tippeliggaklubb?

Er det spillerene våre som plutselig mister alt som kan minne om form i pausen?
« Siste redigering: 19. Mars 2012, 10:43 av snkz »