20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Relax bro, it will come  ;)

Det tar tid å få både resultater og bra fotball.. venter til midten av neste sesong med å bedømme om Pardew er rett mann for jobben eller ikke!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Burde vel ihvertfall ha sett tegn til forbedringer nå? For meg føles det motsatt, synes det blir værre og værre.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Tror Ba praktiserer to ramadanperioder per år. Fytti så tannløs han var i dag. Fin styring på det innlegget til Cabaye i første, men ellers var det tynt.
Tror han lider litt av at Pardew sier at han skal jobbe mye hjem. Han er mye involvert i oppbyggende spill, mens Cisse mer er den som avslutter angrepene.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Burde vel ihvertfall ha sett tegn til forbedringer nå? For meg føles det motsatt, synes det blir værre og værre.

Helt enig, ser ikke ut til å gå i noen bedre retning... Samme som skjer kamp etter kamp nå dessverre.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Det mener jeg helt klart er på grunn av formsvikt hos flere sentrale spillere. Mener dere ærlig talt at Pardew er så dum at han går i den fella gang etter gang? Hvis det er tilfelle så burde han jo finne seg noe annet å gjøre... Men det er jeg så godt som 100% sikker på at det ikke er.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Formsvikt? Vi spiller jo gode førsteomganger, for så å se ut som et helt annet lag etter pause. Hvordan kan dette handle om formsvikt?

Pardew sier jo selv i intervjuet med nufctv etter dagens kamp at han måtte ta av et par av de gode offensive spillerne for å krige inn seieren. Fullstendig feil tankegang for et lag som skal kjempe om Europa. Blir flau over å høre sånt. Vi spiller hjemme mot Norwich ffs.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Pardew sier jo selv i intervjuet med nufctv etter dagens kamp at han måtte ta av et par av de gode offensive spillerne for å krige inn seieren. Fullstendig feil tankegang for et lag som skal kjempe om Europa. Blir flau over å høre sånt. Vi spiller hjemme mot Norwich ffs.

True words my friend :)

Vi skal ikke måtte sikre ledelsen mot et Norwich når vi håper å kjempe om å spille i Europa :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Jo, men det funket jo aldeles ikke rett etter pause, FØR byttene ble gjort. Hadde vi spilt bra fotball, satt inn 2-0 og kontrollert kampen fullstendig hadde han ikke behøvd å bytte ut Ben Arfa. Når han så at vi ikke fikk til det som var planen, måtte han naturligvis reagere på det. Og det gjorde han. Og vi vant, selv om vi spilte en ræva omgang.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Det handler nok mye om hva Pardew sier i pausen...

Eller ka Lambert sa og gjorde i pausen. Det er alltid et lag på motsatt side, og alle som har spilt fotball på et visst nivå veit at det ikkje alltid bare er å fortsette i samme stim etter pause.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Er jo en grunn til at vi bare har vunnet med mer enn 2 i én kamp hele sesongen, og det var mot Man Utd.. Vi vinner som regel bare med ett mål. Vi starter jo kampene alltid bra, og scorer ofte i løpet av de første 25. Deretter skal vi liksom forsvare inn denne ledelsen resten av kampen. Jeg synes at vi har nok kvaliteter til å styre slike kamper i 90 min. Hva har vi å tape på å fortsette å gå i angrep og sannsynligvis score et par til eller mer? Det beste forsvar er angrep. Jo mer vi angriper, jo mindre sjanser klarer motstanderen å skape. Slik er det ihvertfall hjemme mot de mindre lagene.

Jeg synes forresten at noen her inne er litt vel hard i kritikken mot Cissé. Vet ikke om det kommer av alt for høye forventninger, eller hva det er. Han kommer til 2 store sjanser som han bommer på, men Ameobi og egentlig Ba også ville jo ikke engang kommet til de sjansene? Cissé timet løpene veldig bra, og viser både god fart og bra angrepsposisjonering. Synes han jobbet bra også. Den siste sjansen han bommet på var en veldig god redning av Ruddy, og er ikke så lett å score der som det kanskje ser ut til. Jeg mener Cissé var blant våre 3 beste i dag. 3 mål på 5 kampen i en helt ny liga er jo mer enn nok godkjent? Har jo allerede scora mer enn Carroll gjorde hele vårsesongen for Liverpool forrige sesong! :D
« Siste redigering: 18. Mars 2012, 22:26 av Eriksen »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Er jo en grunn til at vi bare har vunnet med mer enn 2 i én kamp hele sesongen, og det var mot Man Utd.. Vi vinner som regel bare med ett mål. Vi starter jo kampene alltid bra, og scorer ofte i løpet av de første 25. Deretter skal vi liksom forsvare inn denne ledelsen resten av kampen. Jeg synes at vi har nok kvaliteter til å styre slike kamper i 90 min. Hva har vi å tape på å fortsette å gå i angrep og sannsynligvis score et par til eller mer? Det beste forsvar er angrep. Jo mer vi angriper, jo mindre sjanser klarer motstanderen å skape. Slik er det ihvertfall hjemme mot de mindre lagene.

Jeg synes forresten at noen her inne er litt han i kritikken mot Cissé. Vet ikke om det kommer av alt for høye forventninger, eller hva det er. Han kommer til 2 store sjanser som han bommer på, men Ameobi og egentlig Ba også ville jo ikke engang kommet til de sjansene? Cissé timet løpene veldig bra, og viser både god fart og bra angrepsposisjonering. Synes han jobbet bra også. Den siste sjansen han bommet på var en veldig god redning av Ruddy, og er ikke så lett å score der som det kanskje ser ut til. Jeg mener Cissé var blant våre 3 beste i dag. 3 mål på 5 kampen i en helt ny liga er jo mer enn nok godkjent? Har jo allerede scora mer enn Carroll gjorde hele vårsesongen for Liverpool forrige sesong! :D

Har ikke noe kritikk mot Cisse selv. Synes han har klart seg bra til nå og forsatt holder på å tilpasse seg england.

Men det er ikke noe forsvar som er bedre forsvar enn angrep det vet vi jo alle sammen :)
Jeg vil heller forsette å peise på å heller risikere å sleppe inn 1-2 mål og score 3-4 :) Noe vi har mer enn nok av kapasitet til å klare :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Det er vel nettopp det vi har bevist at vi ikke har.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Har vi prøvd?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Når vi klarer å score to mål i første omg mot Wolves, så har vi vel kapasitet til å score to til i andre omg? I steden så velger vi å "sikre inn" tomål-ledelsen og det straffer seg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Det tror jeg vi gjør hver kamp vi spiller mot antatt svakere motstand. Fulham, Wolves, QPR og i dag. Jeg mener det er spillerne som ikke strekker til, og at vi ikke er så mye bedre enn disse lagene at vi skal kunne forvente det heller.