20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Dog forblir skjegget da ingen kan kalle dette en stor-seier ;)

Ang Perch, så virker han som en spiller som stortrives i slitekamper som denne...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
God 1.omgang! Kommer til veldig mange gode sjangser og laget jobbet veldig bra ilag! Men 2.omgangen var svak, vi blir jo dritfeige og lar Norwich komme til sjangser! Selvom de egentlig bare har 1-2 gode sjangser, så at studio ikke mener dette er fortjent er rart syns jeg. Newcastle skulle vel hatt 3 straffer, hvis man tar med når drakten til BA blir dratt av! Perch MOTM, Solid kamp!!
Og deiligt at vi har Krul i mål!  :toon:
Alt i alt, veldig god 1.omgang, men svak 2.omgang, men ein fortjent seier! Syns og at Dowd var svak!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
DEILIG med 3 poeng!!!!!!  :toon: :toon: :toon: :feiring:

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Seriøst, jeg leste gjennom alle sidene på denne tråden før jeg begynte å se kampen fra 58 minutter, og jeg trodde seriøst vi lå under med all den sytingen folk lirer av seg her.
Fra 58 og ut er muligens det fæleste jeg har sett i PL i år

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Krul - 6
Simpson - 5
Williamson - 4
Colo - 6
Jonas - 7
Ben Arfa - 4
Guthrie - 4
Cabaye - 5
Perch - 7
Ba - 4
Cisse - 6

Bra 1. omg, elendig 2. omg. Intet nytt under solen altså. Et mirakel at vi holder nullen med Willy, spesielt når han opphever offsiden på slutten der. Tiltet nesten. Colo med litt slurvete tilbakespill, men fakta er at vi hadde blitt rævpult uten han.

Ellers fornøyd med 3p, Perch som back-up til Tiote og at Cisse kommer til sjanser. På tide å få et momentum nå og en solid avslutning på sesongen.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
6 poeng bak Tottenham på 3. plass. Nå har riktignok Chelsea, Arsenal og Tottenham 1 kamp mindre spilt, men hengekampene dems er meget tøffe. Arsenal har borte mot Everton, Chelsea har borte mot ManCity og Tottenham har hjemme mot Stoke. Ingen enkel match det heller.

Om 1 uke møtes Chelsea og Tottenham på Stamford Bridge, mens Arsenal får besøk av Aston Villa.
Må passe oss for LFC også nå på slutten. Ser ut til å ha funnet formen nå.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Disse 3 poengene var veldig viktig for å holde avstanden på de bak! Liverpool ser ut som de har våknet litt ja, så tror vi kommer til å slite med å holde de bak oss! blir en veldig viktig kamp når vi møter de hjemme! Bare håpe at vi iallfall ikke taper den kampen. Borte mot WBA blir en slitekamp tror eg, satser på vi iallfall får med 1 poeng, men satser på 3! :)

HOWAY!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Synes Guthrie og Williamson var de to som pekte seg ut negativt i dag, faktisk. Ben Arfa fikk vel heller ikke til stort, og jeg begynner å bli lei av at Demba Ba skal spille fotball med sko uten knotter. Ellers fantastisk innsats av Jonas på backen i dag - ikke rart han er backmateriale for argentinas landslag!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Deilig med 3 poeng i en kamp vi egentlig ikke er veldig gode i! Men Cisse skulle hatt 2 mål til altså! SVAKT å ikke score mer enn 1 mål!

Og hvem skulle trodd Perch var basicly vår bestemann i en kamp noensinne?!?
Toon till I die.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Faller grusomt sammen etter pause synes jeg. Ingenting som funker framover om dagen, noe Pardew også ga uttrykk for etter matchen. Det sier jo seg selv at det ikke er taktikken at vi skal spille oss tilbake til Krul for så å klarere mot Ba som taper 9 av 10 i lufta mot Whitbread. Vi har for mange offensive spillere som ikke er on the same page, og derfor blir det også vanskelig å få spille til å sitte.

Ben Arfa kom aldri skikkelig i gang i dag, og byttet var greit nok. Guthrie synes jeg jevnt over var svak, Willy, Colo og Simpson også, dog kan man ikke svinge pisken for hardt når vi holder nullen. Jonas og Cabaye spilte seg elegant ned etter en god førsteomgang. I tillegg til Krul synes jeg Perch var den som gjorde maks av hva vi kan forvente, og enda mer til. Får min MOTM. Cisse får også godkjent, og var vår klart farligste. Innbytterne får vel godkjent.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Syns Ameobi har levert veldig bra de 3 siste gangene han har kommet inn! Supersub! Han vinner mange dueller og er veldig god å holde på ballen! :)
Det som er litt synd er at vi bare leverer 1 god omgang i hver kamp i det siste. Og veldig irriterende at vi aldri klarer å punktere kamper, ikke rart vi har målforskjell på 0. Omtrent alle seierene denne sesongen har vært med 1 mål. Så da er det neglebiting helt til dommeren blåser av kampen, litt irriterende, men iallfall spennende! :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Er det galt av meg å nesten håpe at Ba fortseetter måltørken sin :angel: Kan skremme vekk noe interesse...

Noen andre som fikk meg seg den usedvanlig tette ungen som gikk ut på banen med Colo?  :coloccini:

Noreng

• Gjest
Dårlig kamp, men godt med 3 poeng :)

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stemmer det, men var bare dårlig 2.omgang, ikke dårlig kamp!
Etter 4 kamper uten seier, var det viktigste å få seier og 3 poeng idag! :toon:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil

Noen andre som fikk meg seg den usedvanlig tette ungen som gikk ut på banen med Colo?  :coloccini:

Det at han måtte bære ungen av banen før match hadde vel vært en cirka like legitim unnskyldning for et eventuelt poengtap som det der "skru av bannerlyset på straffespark"-drittet til de minst intelligente sunderland-supporterne holdt på med.