20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
FOR en omgang av James Perch! Han har faktisk et kjempepotensiale!

+1! Første omgangs beste
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Ser på reprisen av Williams nå. Fytte rakkern !

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Synd at vi bare leder 1-0 med så mange gode sjangser! Og for ein redning av Ruddy!! Den var drøy! Syns og Dowd har vært Svak!! Skulle hatt mange frispark og i tillegg ett straffe -.-
Winning isn't everything, it's the only thing!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Ser ut som forslaget mitt før kampen om Jonas på venstreback, til nå har slått til.  :smug:

Jeg nevnte jo dette for flere dager siden og fikk tyn for det da. Han er vår beste back uten tvil.
Jepp, la til edit på det  ;)

Og btw, eg nevnte det på side 1 i tråden. (Så var ikkje idag eg kom med det)

Fanken. Da var du før meg uansett! Bittert.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Perch ha vært meget god...Men ka e det eigentlig Willy drive med? Synd ikkje Cisse har putta mer.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Christian

• Gjest
Midtbanespelaren Perch imponerer meir og meir. Desverre blir han dømt for forsvarspelaren Perch.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skryt til Perch TV2 studio og det er vel ingen som klager på. Godkjent på alle, bortsett fra episodene ved 16 meteren med Williamson og Guthrie. Ikke akkurat paniske klareringer..

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Phil Dowd har forøvrig vært ræva...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
I dag sliter vi faktisk mer med effektiviteten enn noe annet. Cisse har 3 store sjanser, og scorer kun på den desidert vanskeligste. Burde faktisk hatt hat trick. Ba sin er også stor. Snytt for straffe i tillegg. Mine favoritter så langt er Jonas, Cabaye, Perch og Colo.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Hallo folkens! James Perch har jo vore fantastisk.
Jonas har vore god men det er ein eller to gonger Colo har måtta gått inn rydda opp.
Me burde hatt 4 mål. Cisse litt upresis på 2 sjansar og Ba ei god redning unna skåring. Ja og ikkje minst ei soleklar straffa. So 5 mål burde me hatt:-)

« Siste redigering: 18. Mars 2012, 18:02 av lgrinde »

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ja, det er deiligt at vi endelig kommer til store sjangser iallfall!! Nå gjelder det bare å sette de! Håper på 2-3 mål og masse selvtillit! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Noen momenter:

- Forsvarsspillerne må slutte å drible så jævlig. Er ikke sunt på en søndag.
- Ben Arfa må inkluderes enda mer i spillet. Det blir farligheter nesten hver dag.
- Cabaye klarer seg meget godt på venstrevingen, og utgjør en god kombo med Jonas. Sett inn på Santon for Simmo, så kan vi få en relativt pen høyreside også.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Nå må man få vekk dette rotet der man står på sekstenmeteren og holder på ballen helt til man mister den. Det er helt håpløst til tider og det skjer i hver fordømte jækla kamp. Dette gjelder Williamson og Guthrie. Det er så unødvendig vi skaper SÅ mange sjanser for bortelaget på denne måten kamp etter kamp. Ciise burde forøvrig scoret flere mål. Klasse mål, men de andre missene er direkte svake.

Bra gjort å komme til de sjansene av Cissé da. Og veldig bra gjort av Ruddy på den siste der. Ba ser forresten bedre ut enn på lenge! En del positivt å ta med fra denne omgangen.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
Det er så forbanna typisk at vi NOK en gang ikke får straffe på en klar hands.  Og hvordan i helve**e kan Dowd unnlate å blåse frispark for Simpson på slutten der? Bare Dowd og/eller Willy som kan forårsake noe annet enn 3 poeng i denne kampen.
Black and white since 1996

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Fy fan Hatem...