20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58306 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Er enig i en del andre her.

Tror nesten Cabaye fortjener starte på benken. Han skal ikke tro han har noe klippekort, kun grunnet en god sesongstart.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Cabaye skal naturligvis ikke ha klippekort. Men for øyeblikket ser jeg dessverre ingen bedre alternativer. Jeg kommer aldri i verden til å stole på Vuckic som sentral midtbane, og Guthrie har heller ikke vist noe etter at Tiote kom hjem fra Afrikamesterskapet, som tilsier at han skal danke ut Cabaye, som har vært litt svakere enn ønskelig, i likhet med resten av laget, i det siste.

Det siste alternativet er da Perch. Men det skal utelukkende være en kriseløsning, og en eventuell innhopper hvis vi trenger en skikkelig pitbull på midten, som kan hive seg inn i de vågale taklingene og få et (u)rutinert gult kort. Men Perch skal overhodet ikke starte en kamp vi skal styre og skape mange sjanser i.

Ergo står vi igjen med Cabaye. Og det tror jeg er det beste alternativet tross alt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Enig Joakim! Guthrie har riktignok ikke spilt altfor mye siden Tiote kom hjem, men det lille han har spilt har ikke vært stort bedre enn Cabayes bidrag.

Håper vi fortsetter med samme lag som mot Arsenal, med unntak av Cisse inn for Obertan!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Håper på følgende lag:

Krul
Santon - Coloccini - Kadar/Streete/Tavernier - Jonas
Ben Arfa - Tiotè - Cabaye - Ferguson
Ba - Cissè

Inbyttere: Elliot, Vuckic, Obertan, Shola Ameobi, Abeid, R. Taylor, Simpson

Må jo finnes en unggutt i stallen som kan gjøre en bedre jobb en Williamson.............
Jonas og Santon på hver sin backplass for å få bedre og offensive backer med løpskapasitet der. Ferguson er en spoennende unggutt med gode innlegg og stor arbeidsinnsats. De 3 andre på midten er selvskrevne. Ba og Cissè på topp må få mer tid sammen med Ben Arfa. Dette er de 3 beste offensive spillerne vi har i stallen.

Jeg vet at dette aldri kommer til å skje, men det er hva jeg håper på.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis du virkelig håper på dette Frode, da synes jeg du har overraskende dårlig peiling på hva som kreves for å spille midtstopper i Premier League. Williamson er begrenset, ja mer ofte enn ikke direkte dårlig, men han er etter alt å dømme så mye bedre enn alternativene at han og Taylor blir som to dråper vann i forhold. Dessverre.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Og er det en kamp vi trenger hodestyrken til Williamson så er det mot Norwich (Holt og Morrison). Mike er selvskreven.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det jeg dog er HELT enig med deg i Frode - er at Ferguson bør få mer spilletid. La oss slutte bruke tid på elendighet som Obertan - etter mitt skjønn er Ferguson en minst like spennende spiller og atpåtil yngre. Vil i det minste se Fergie få mer tid fra benken enn det han har fått til nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Går for det kjedelige, veldig åpenbare alternativet:

Krul
Simpson - Colo - Williamson - Santon
Ben Arfa - Tioté - Cabaye - Jonas
Ba - Cissé

Benk: Elliot, R. Taylor, Ferguson, Shola Ameobi, Guthrie

Ben Arfa bør ha spilt seg inn på laget.
Obertan bør ha spilt seg ut av startelleveren og ned til reservene.
Cabaye har spilt én svak kamp - big deal.
Verken Ba eller Cisse har imponert i det siste, men alternativene er der ikke.
Williamson har som Panzer sier hodestyrken som trengs mot Norwich.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det fine for Willie med å møte Norwich, er at han møter spisser som overhodet ikke vil ha ballen i beina, og som er enda tregere enn han selv. Det betyr at stopperne våre i utgangspunktet bør ha gode forutsetninger for å ha overtaket på motstanderens spisser.

Det er mulig at det er fint for Willie å møte Norwich nå, men har spissene til Norwich blitt bytta ut eller
spillte ikkje Willie i desember mot de samme spissene? I så fall klarte dei å putte 4 mål då ! :'(
Føler meg ikkje trygg nei :nervøs:
« Siste redigering: 15. Mars 2012, 06:21 av Jonny »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Går for det kjedelige, veldig åpenbare alternativet:

Krul
Simpson - Colo - Williamson - Santon
Ben Arfa - Tioté - Cabaye - Jonas
Ba - Cissé

Benk: Elliot, R. Taylor, Ferguson, Shola Ameobi, Guthrie

Ben Arfa bør ha spilt seg inn på laget.
Obertan bør ha spilt seg ut av startelleveren og ned til reservene.
Cabaye har spilt én svak kamp - big deal.
Verken Ba eller Cisse har imponert i det siste, men alternativene er der ikke.
Williamson har som Panzer sier hodestyrken som trengs mot Norwich.

+ vi vet hva Ba kan og vi er rimelige sikre på hva Cisse kan, så bare latterlig ikke å satse på de to.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Det fine for Willie med å møte Norwich, er at han møter spisser som overhodet ikke vil ha ballen i beina, og som er enda tregere enn han selv. Det betyr at stopperne våre i utgangspunktet bør ha gode forutsetninger for å ha overtaket på motstanderens spisser.

Det er mulig at det er fint for Willie å møte Norwich nå, men har spissene til Norwich blitt bytta ut eller
spillte ikkje Willie i desember mot de samme spissene? I så fall klarte dei å putte 4 mål då ! :'(
Føler meg ikkje trygg nei :nervøs:

Nei, da var Willy skadet. Stopperparet var Simpson - Perch, og vi slapp inn alle 4 som følger av innlegg og headinger. ::p

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
På tide med ein kamp der vi dominerer frå start til slutt og at vi vinner med 2-3 mål.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Må ærlig talt si jeg frykter denne kampen - men så gjør jeg jo det med hver eneste kamp også da. Hver gang det blir sagt at denne kampen "forventer vi seier" så blir det overhodet ingen enkel kamp - kanskje til og med tap.

Vi er stort sett alltid "the odd one out"; spiller bra mot de gode lagene og kan "overraske" med seier, mens vi spiller gresk tragedie med de dårlige lagene og kan gå på noen tordenskrall av noen tap hvor vi "på papiret" burde vunnet uten å dukke opp.

"There is nothing to fear but fear itself". Men ja, jeg frykter Norwich.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg frykter forsåvidt ikke Norwich som sådan. Det er mest Newcastle jeg frykter. Vi er vår egen verste fiende mange ganger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Jeg frykter forsåvidt ikke Norwich som sådan. Det er mest Newcastle jeg frykter. Vi er vår egen verste fiende mange ganger.

Ja, jo. Egentlig det jeg prøvde å si jeg også :)

Som jeg har sagt før har jeg svart belte i å forklare ting vanskelig :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!