20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Norwich City søndag 18. mars kl 17.00 PLHD1  (Lest 58298 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Denne MÅ vinnes.

Forventer at Williamson gjør minst en tabbe som leder til mål, derfor må vi minst putte 2-3.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
Denne MÅ vinnes.

Forventer at Williamson gjør minst en tabbe som leder til mål, derfor må vi minst putte 2-3.
vær ikke sikker på det! det det norwich scorer på er langskudd og hodestøt, der er jo willo grei, både han og colo er sterke duellspillere ;) så jeg forventer egentlig cleansheet! vil ikke påstå at det er noen på Norwich som finter willo på ræva som RvP gjør...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Denne MÅ vinnes.

vær ikke sikker på det! det det norwich scorer på er langskudd og hodestøt, der er jo willo grei, både han og colo er sterke duellspillere ;) så jeg forventer egentlig cleansheet! vil ikke påstå at det er noen på Norwich som finter willo på ræva som RvP gjør...

Han kan godt rive ned en spiller sånn bare for gøy også ;)

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Kjenner det kommer til å klikke for meg om vi ikke vinner denne kampen overbevisende!
Er på tide at vi presterer i samtlige minutter!

Krul; Bankers

Simpson; Hvem andre?
WIlly; Han må virkelig skjerpe seg, konsentrere seg! Han er jo 191cm over bakken!!!
Colo; Bankers
Raylor; Av en eller annen grunn føler jeg meg tryggere med Raylor enn Davide...

Ben Arfa; Vist hva han er god for. Håper Simmy kan overlappe mer!
Tiote; Bankers
Cabaye; Han eller Guthrie (ånei?!!!). Har ikke overbevist meg helt, og Guthrie storspiller ofte!
Gutierrez: Bankers

Cisse; Han har for hvile, blitt enda bedre kjent med laget og har vært den beste spissen.
Ameobi; Ba har slitt etter ACN. Ben Arfa har blitt benka etter dårlig spill. (det burde egentlig gjelde flere)
Ameobi har faktisk imponert meg, spesielt mot Arsenal. Ligner broren sin når han med fart driver enten inn eller ut. Ba har godt av en kamp på benken, komme inn om det trengs!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shola har vært god i de to siste kampene. MEN  det har vært som innbytter. Shola fra start fører veldig, veldig, veldig sjelden noe bra med seg. Shola er mannen vi kan sette innpå som en joker. En mann som kan holde på ball, vinne dueller og bli the likely hero mot Søndre Land.

Jeg KREVER at Ba og Cisse starter. Ba har ikke vært veldig god i det siste, men SÅ dårlig har han da heller ikke verdt. Ei heller mot Søndre Land.

Det fine for Willie med å møte Norwich, er at han møter spisser som overhodet ikke vil ha ballen i beina, og som er enda tregere enn han selv. Det betyr at stopperne våre i utgangspunktet bør ha gode forutsetninger for å ha overtaket på motstanderens spisser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Jeg kunne faktisk tenke meg en 4-5-1 igjen, da jeg egentlig syns det gikk greit mot Arsenal. Men regner da selvfølgelig med en mer offensiv holdning på hjemmebane mot Norwich.

Krul

Perch-Willi-Colo-Santon

Tiote-Guthrie
Ben Arfa   -  Vuckic   -  Jonas

Cisse(eller Ba)

Perch gjorde et godt innhopp, mens Simpson slet mot Arsenal. Cabaye har ikke spilt mot sitt beste siste kampene, mens Vuckic virker som en spennende offensiv spiller. Ba har også hatt litt problemer med å finne formen og en benking kan kanskje vekke han.
FVM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nææ, hold Perch ute av oppstillinga. Han blir jeg aldri trygg på i det bakre ledd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg vil ha samme start 11 som kampen mot Arsenal. Eneste forskjellen er at jeg vil ha Cisse inn for Obertan. Så kan Ba ta Obertan sin rolle og Cisse ligge øverst.

Simpson-Willi-Colo-Santon
HBA      Tiote-Cabaye      Jonas
                   BA           
                 Cisse
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil

Perch gjorde et godt innhopp, mens Simpson slet mot Arsenal. Cabaye har ikke spilt mot sitt beste siste kampene, mens Vuckic virker som en spennende offensiv spiller. Ba har også hatt litt problemer med å finne formen og en benking kan kanskje vekke han.

Uenig. Synes Simpson gjorde sin beste kamp på lenge mot Arsenal. Sviktet litt 4 min på overtid, men ellers var han solid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Simpson var også god mot Sunderland. Syns jo vitterlig det er Santon som har vært svakest av de to backene den siste tiden. Han har veldig mye å gå på defensivt - og for meg er jo den defensive tryggheten det klart viktigste hos en back.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Kunne tenkt meg å flyttet Santon opp på høgreving. Han minner meg litt om Bale, som er litt for offensiv til å spele back. Itilegg har Santon i ungdomsårene vært høgreving/spiss. Jonas på høgreback i VM var ingen suksess, men trur det kan gå bedre i PL på venstreback. Itilegg har Cabaye vært under pari i det siste, og dermed kan eg tenke meg å gi Vuckic sjangsen sentralt med Tiote. Evnt. Guthrie. Grunnen til eg ønsker Vuckic er han var positiv for Cardiff og Vuckic treng kamper. (Ser ikkje poenget med å hente han tilbake frå Cardiff, for å sette han på benken)

Krul
Simpson-Willy-Colo-Jonas
Santon-Vuckic-Tiote-Ben Arfa
Cisse-Ba

Forventer forslaget mitt blir slaktet. Mitt meir "normale" forslag vil bli:

Krul
Simpson-Willy-Colo-Santon
Ben Arfa-Cabaye-Tiote-Jonas
Cisse-Ba

Men det laget vil sikkert 95% av forumet forslå, og ikkje minst Pardew gå for.

Trenge vel ikkje å kommentere ka eg synst om det forslaget ditt, men det var rett og slett heilt på jordet :p 3 spillere heilt ute av posisjon, og i tillegg HBA på venstrevingen. Ka får deg til å håpe på Vuckic sentralt?

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
Krul
Cisse-Ba

Jeg regner med at Pardew kjører dette laget mot Norwich. Er på tide at vi får se Ba, Cisse og HBA sammen på banen nå! De øvrige rokkeres nok ikke på, med mindre skader er involvert (mulig at Guthrie kommer inn for Cabaye som har vært svak, men jeg tviler sterkt).

Seier her, intet mindre!

Christian

• Gjest
Kunne tenkt meg å flyttet Santon opp på høgreving. Han minner meg litt om Bale, som er litt for offensiv til å spele back. Itilegg har Santon i ungdomsårene vært høgreving/spiss. Jonas på høgreback i VM var ingen suksess, men trur det kan gå bedre i PL på venstreback. Itilegg har Cabaye vært under pari i det siste, og dermed kan eg tenke meg å gi Vuckic sjangsen sentralt med Tiote. Evnt. Guthrie. Grunnen til eg ønsker Vuckic er han var positiv for Cardiff og Vuckic treng kamper. (Ser ikkje poenget med å hente han tilbake frå Cardiff, for å sette han på benken)

Krul
Simpson-Willy-Colo-Jonas
Santon-Vuckic-Tiote-Ben Arfa
Cisse-Ba

Forventer forslaget mitt blir slaktet. Mitt meir "normale" forslag vil bli:

Krul
Cisse-Ba

Men det laget vil sikkert 95% av forumet forslå, og ikkje minst Pardew gå for.

Trenge vel ikkje å kommentere ka eg synst om det forslaget ditt, men det var rett og slett heilt på jordet :p 3 spillere heilt ute av posisjon, og i tillegg HBA på venstrevingen. Ka får deg til å håpe på Vuckic sentralt?
Som sagt, det var litt "crazy" forslag. Og begrunnelse kan lese over formasjonen. Ben Arfa spelte t.d venstreving under CH før skaden.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Det som er positivt selv om flere spillere har en liten formsvikt er at alle jobber utrettelig. Cabaye dekker mye rom og er pliktoppfyllende deffasivt. Men touchen og de enkle pasningene dårlige. Forhåpentligvis vil Norwich legge seg litt mer bakpå slik at han får tid og rom til å styre midtbanen litt høyere i banen. Jeg håper også vi får se Ben Arfa, Cisse og Ba sammen på søndag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Støtter både Bresken og annern her. Midtbanen vil garantert få betre arbeidsvilkår her enn mot Arsenal, og då kan forhåpentlegvis Cabaye og Gutierrez levere betre offensive bidrag enn dei gjorde sist måndag. HBA ser bra ut for tida, og det kan bli heilt utslagsgivande dersom vi går utifrå at Norwich legg seg lavare og det blir trangt med rom.

Simpson (i alle fall i store delar av kampen) og Coloccini var gode sist, og sannsynlegvis vil Williamson og Santon møte langt meir overkommeleg motstand. Som andre har trekt fram er det ein fordel for spesielt Willo at Norwich antakelegvis vil satse på å nå Holt/Morison i luftrommet.

Tek vi med oss det som var bra mot Arsenal og i 2. omgangen mot Sunderland, har eg god tru på tre poeng. Det vi har vist i gode periodar dei siste par kampane er i alle fall betre enn det vi har vist i dei øvrige kampane post nirvana-matchen mot Man Utd. Det gir håp!

Litt usikker på kven som bør spele på topp, men det er vel nærliggande å håpe at Cissé tek plassen til Obertan og dannar spissduo med Ba.