20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00  (Lest 51573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00
« Svar #45 på: 07. Mars 2012, 10:24 »
Som sagt, her skal det ikkje renne inn mål bak og HBA må starta. Viss dette ikkje skjer skal eg vera den første til å kritisera Pardew. Det er tross alt kunn 11 kampar att og det er på tide å snu form og trend frå siste 7-8 kampane. 2 omgangen mot Mackems var eit stort steg i rett retning, men eg fortsatt bekymra for vår innspurt. 4.plassen er ikkje realistisk men 6.plass må vera målet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 07. Mars 2012, 10:27 »
Synd at dei har formtopp og mi nesten er på botn når det gjeld form. Me har jo vist denne sesongen og forrige at me kan poeng mot dei. Dessverre so trur eg me er sjanseleuse på måndag viss me ikkje finner tilbake til toppformen vår. Det eg uansett ikkje tolerera er eit tap liknande so mot spurs eller fulham.

Første kampen vi møtte den er noe av det dårligste jeg har sett av Arsenal og vi var i gang med en formutvikling uten like :)

Nå er det motsatt, og jeg er livredd  :fisk:

Gå deg ein tur når kampen startar:-)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 07. Mars 2012, 11:17 »
Synd at dei har formtopp og mi nesten er på botn når det gjeld form. Me har jo vist denne sesongen og forrige at me kan poeng mot dei. Dessverre so trur eg me er sjanseleuse på måndag viss me ikkje finner tilbake til toppformen vår. Det eg uansett ikkje tolerera er eit tap liknande so mot spurs eller fulham.

Første kampen vi møtte den er noe av det dårligste jeg har sett av Arsenal og vi var i gang med en formutvikling uten like :)

Nå er det motsatt, og jeg er livredd  :fisk:

Gå deg ein tur når kampen startar:-)

Elsker å se et Arsenal i form spille fotball, så jeg overlever ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 07. Mars 2012, 11:17 »
Som sagt, her skal det ikkje renne inn mål bak og HBA må starta. Viss dette ikkje skjer skal eg vera den første til å kritisera Pardew. Det er tross alt kunn 11 kampar att og det er på tide å snu form og trend frå siste 7-8 kampane. 2 omgangen mot Mackems var eit stort steg i rett retning, men eg fortsatt bekymra for vår innspurt. 4.plassen er ikkje realistisk men 6.plass må vera målet.

Jeg gleder meg kompis :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #49 på: 07. Mars 2012, 14:44 »
4.plassen er ikkje realistisk men 6.plass må vera målet.

Må si meg ganske enig, men jeg tenker likevel som så at målet bør være 4-5 plassen. Dette for å holde målet akkurat litt over realistisk. Man må ha et mål man *virkelig* må kjempe for for å få det beste ut av folk.

Det handler vel litt om filosofi for målsetting/måloppnåelse - og jeg liker den måten jeg nettopp beskrev :)

PS: Jeg sier overhodet ikke at det blir noen "dans på roser" å skaffe seg 5-6 plass, men jeg sier at hvis alt klaffer og spillerne yter maksimalt i 90 minutter hver gjenstående kamp så er det faktisk mulig. Da må vi jo prøve på det. Oder visswas? ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 07. Mars 2012, 14:46 »
Jeg er helt overbevist om at vi får med oss noe fra denne kampen. Vi har en tendens til å gjøre det bra når vi er underdogs. Gleder meg sykt til å se Ben Arfa igjen!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 07. Mars 2012, 15:12 »
Det eneste jeg forlanger her at vi prøver å spille fotball, BenArfa bør virkelig starte og vi skal ikke slippe inn fem mål igjen. Det blir for dumt..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 07. Mars 2012, 15:46 »
Jeg er helt overbevist om at vi får med oss noe fra denne kampen. Vi har en tendens til å gjøre det bra når vi er underdogs. Gleder meg sykt til å se Ben Arfa igjen!

Var vi ikke underdogs mot Tottenham? :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 07. Mars 2012, 16:47 »

NUFC er ikke på bunn på formtabellen. Med 2-2-2 på de siste 6 kampene ligger vi plassert midt på formtabellen. Akkurat likt med Chelsea, men foran Tottenham som står med 2-1-3 og LFC som står med 1-2-3.

Arsenal er kanskje i form resultatmessig, men spillemessig ble de rett og slett rundspilt av LFC på lørdag. De hadde 2 sjanser og putta på begge. LFC kom enkelt til flere sjanser, blant annet 2 i stengene og en bom på straffe. Jeg tror at om NUFC blir sluppet til like enkelt av forsvaret til Arsenal blir det mål. Ba og Cissè er effektive.

Er ikke lenge siden Arsenal røyk 2-0 for Sunderland og ble knust 4-0 borte mot Milan. Resultatene har tatt seg opp de 3 siste kampene, men spillemessig er det vel bare den ene omgangen mot Tottenham som de virkelig imponerte. Førsteomgangen mot Milan var jo god den også men igjen var de dødelig effektive. Milan hadde flere gigantsjanser til å putte igår og Arsenal sin 3-0 seier gir langt ifra et riktig bilde av kampen.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 07. Mars 2012, 21:08 »
Trua på seier og håper på dette laget. Vil sjå en 4-3-2-1 mot et arsenal lag.

Krul
  Simpson      willi        colo     santon

Cabaye Tiote Raylor

Ben arfa                                          jonas

Ba

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 07. Mars 2012, 23:06 »
En treer på midten uten Guthrie?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 08. Mars 2012, 01:42 »
Benke vår nr 9??

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 08. Mars 2012, 04:46 »
en 442 blir for offansivt mot arsenal. då blir det tottenham all over again. og da vil eg ha BA med Pl erfaring være ensom spiss ikke en forholdsvis fersk cisse. raylor er en kjekk spiller og ha på frisparker. pluss han kan demme/ hjelpe simpson på backen. Men selfølgelig guthrie kan også ta plassen hans.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 08. Mars 2012, 10:59 »
Jeg vil heller ta ut Simpson og plassere Raylor på backen, enn å sette Raylor på benken. Men jeg er stygt redd Pardew velger den billigste og enkleste løsningen. Å benke Ben Arfa.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 08. Mars 2012, 11:14 »
Hva med 4-4-1-1

(1-1) Ameobi-Cicce
eller
(1-1) Ba-Cisse

Jeg er elendig med formasjoner, så ikke dra frem øksa ;)
Who else...... Alan Shearer