20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00  (Lest 51591 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle 12/3 21:00
« Svar #30 på: 05. Mars 2012, 21:42 »
Livredd for Van Persie i denne, frykter det kan bli brutale siffer.

Håper vi får se Benny fra start i denne, bak Ba eller Cisse.
« Siste redigering: 05. Mars 2012, 21:43 av snkz »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 05. Mars 2012, 23:03 »
Lurer på om Ben Arfa denne kampen kan sees på som en nøkkel til å skape det ekstra som kan gi oss alle poenga - eller en for svak defensiv spiller til at vi kan tillate oss å spille med ham på Emirates.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Mars 2012, 23:50 »
Trur nok desverre det blir det siste alternativet...
Men eg trur vi kunne køyrt ein taktikk ala den vi hadde mot Stoke, då låg Obertan ganske høgt oppe på banen, klar for kontring. Det fungerte veldig bra.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 05. Mars 2012, 23:54 »
Ja, bare at vi bytter med Benny da. Gi ha muligheten til å ligge litt høyere oppi banen og skape litt ugang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 06. Mars 2012, 08:03 »
Ja, bare at vi bytter med Benny da. Gi ha muligheten til å ligge litt høyere oppi banen og skape litt ugang.

Einig. Det bør heilt klart vera noko liknande. Eg har ikkje tru på 4-4-2 med Ba og Cisse på topp, frå start.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 06. Mars 2012, 09:56 »
Tror heller ikke det blir klassisk 4-4-2 med Ba-Cissé på topp i denne kampen. Det brant vi oss på mot Spurs.

Slik jeg ser det blir det enten 4-4-1-1 med Ba-Ameobi på topp, og mange lange baller, eller så kan vi få se en strikt 4-5-1 der Guthrie kommer inn for Cissé, og tar plass sentralt på midten. Et tredje alternativ er i mine øyne minst sannsynlig, med Ben Arfa i en fremskutt rolle på kanten, noe ala Obertan mot Stoke.

Forøvrig, når jeg snakket om at taktikken ikke funket mot Sunderland, så mente jeg den kick&run-taktikken vi kjørte i førsteomgang.
« Siste redigering: 06. Mars 2012, 10:03 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. Mars 2012, 13:43 »
Det var ikkje ein taktikk Pardew la opp til men kom som følgje av at spelarane vart for heite i toppen grunna Cattermole sin fryktelege takling etter 2 minutt. Etter at han fekk gitt beskjed om dette i pausen og ba spelarane starta spela vårt eige spel såg me sjølve korleis det gjekk. Mi dominerte totalt og hadde fortent 3 poeng.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Mars 2012, 13:45 »
Å håpe på at spillere blir skadet pleier jeg å holde meg for god for, men det hadde vært spennende å se hvordan Arsenal presterte uten Van Persie resten av sesongen - kan vi si det slik?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Mars 2012, 13:47 »
Kun i kampen mot oss. Van Persie er en for herlig spiller til at jeg vil se PL uten ham!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 06. Mars 2012, 21:30 »
Arsenal ser farlige ut for tia :S
Har virkelig funnet formen.

Til og med Rosicky spiller som ei stjerne.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Mars 2012, 22:27 »
Walcott ble nettopp byttet ut med det som lignet en strekkskade mot Milan. Håper vi slipper å møte ham på mandag!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Mars 2012, 22:41 »
Gervinho/Oxlade er ikkje stort verre, om ikkje bedre.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Mars 2012, 22:51 »
Jo da, men Walcotts enorme hurtighet er ikke lett å håndtere. Alex-Oxlade og Gervinho er hurtige, men ikke på nivå med Theo. Hvis Taylor blir satt ned på venstrebacken i denne kampen, slik som han ble i andre omgang mot mackems, kommer vi til å slite noe voldsomt. Har fortsatt mareritt som innbefatter Daniel Sturridge og en kjegle som til slutt viser seg å være Ryan Taylor. Vi må fortsette med Santon.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 07. Mars 2012, 09:29 »
Synd at dei har formtopp og mi nesten er på botn når det gjeld form. Me har jo vist denne sesongen og forrige at me kan poeng mot dei. Dessverre so trur eg me er sjanseleuse på måndag viss me ikkje finner tilbake til toppformen vår. Det eg uansett ikkje tolerera er eit tap liknande so mot spurs eller fulham.
« Siste redigering: 07. Mars 2012, 09:32 av lgrinde »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 07. Mars 2012, 09:44 »
Synd at dei har formtopp og mi nesten er på botn når det gjeld form. Me har jo vist denne sesongen og forrige at me kan poeng mot dei. Dessverre so trur eg me er sjanseleuse på måndag viss me ikkje finner tilbake til toppformen vår. Det eg uansett ikkje tolerera er eit tap liknande so mot spurs eller fulham.

Første kampen vi møtte den er noe av det dårligste jeg har sett av Arsenal og vi var i gang med en formutvikling uten like :)

Nå er det motsatt, og jeg er livredd  :fisk: