20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300  (Lest 74458 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300
« Svar #465 på: 06. Mars 2012, 14:16 »
Den umulige avgjørelsen å gi det største avskummet på bana rødt etter et halvt minutt kanskje?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 06. Mars 2012, 17:12 »
Offisideplassert Ameobi?
Haha!

Om noe, så er Sunderland heldige som får beholde Crappermole på banen etter 1 min. I tillegg til en straffe som stort sett ingen dommere blåser på, men som i for seg er korrekt.
Når ballgutten hadde ballen var uansett Sunderland så rævkjørt spillemessig at den episoden så jeg kun som fordelaktig for møkkalaget!

Ikke rødt kort på Sess?
Fy faen, den kamprapporten der minner mer om et kåseri.

I tillegg opplyses det om en kvinnelig steward som fikk knekt kjeven, en som fikk et glass i hue, en t-bane vogn rasert og noen som dreit bakerst i den ene kupeen.
Stay classy!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #467 på: 06. Mars 2012, 20:23 »
Tiote får jo helt tydelig en albue i brystet og en neve i ansiktet. Ingen andre som får med seg hvor vanvittig kinna rister etter han blir truffet? Tror ikke det blåser så mye inne på St.James' at en kan skylde på vinden. Hvor mye han ruller når han faller gir jeg rett og slett faen i. Han får et helt tydelig slag - Sessegnon får et 100% korrekt rødt kort - hvorvidt Tiote tar et par rotasjoner for mye på gressmatta etter han har falt er fullstendig irrelevant.

Anbefaler de som sutrer på filming å ta en time med intervalltrening der en dekker ca 10kilometer, bli albua i brystet og få en fik i ansiktet og se hvorvidt de legger seg og triller litt rundt. Er du sliten er det fort gjort å bli liggende lenger på matta enn det som virker rimelig fra sofakroken. For noe jævla piss dere kommer med.
Hva har du røyka?

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #468 på: 06. Mars 2012, 20:51 »
Tiote får jo helt tydelig en albue i brystet og en neve i ansiktet. Ingen andre som får med seg hvor vanvittig kinna rister etter han blir truffet? Tror ikke det blåser så mye inne på St.James' at en kan skylde på vinden. Hvor mye han ruller når han faller gir jeg rett og slett faen i. Han får et helt tydelig slag - Sessegnon får et 100% korrekt rødt kort - hvorvidt Tiote tar et par rotasjoner for mye på gressmatta etter han har falt er fullstendig irrelevant.

Anbefaler de som sutrer på filming å ta en time med intervalltrening der en dekker ca 10kilometer, bli albua i brystet og få en fik i ansiktet og se hvorvidt de legger seg og triller litt rundt. Er du sliten er det fort gjort å bli liggende lenger på matta enn det som virker rimelig fra sofakroken. For noe jævla piss dere kommer med.

Hva har du røyka?

Det lurer jeg på selv. Sigurd: Ta kontakt på PM!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 06. Mars 2012, 21:47 »
Røyka?
Sigurd har en krass tone, men ærlig talt, det er da ingenting feil i det han sier?
Kjeven til Tiote dansa jo i et par sekunder etterpå, før han to sekunder senere fant ut at han måtte kaste seg ned og rulle rundt.

Han overspiller, og det er forsåvidt ikke bra. Men å påstå at overspillingen er så til de grader hinsides fornuft og mye verre enn Barton, er jeg helt helt uenig i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #470 på: 06. Mars 2012, 21:53 »
Synes det har luktet nord-afrikansk rev her siden jeg registrerte meg i urtiden.  ;)
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #471 på: 06. Mars 2012, 22:04 »
Røyka?
Sigurd har en krass tone, men ærlig talt, det er da ingenting feil i det han sier?
Kjeven til Tiote dansa jo i et par sekunder etterpå, før han to sekunder senere fant ut at han måtte kaste seg ned og rulle rundt.

Han overspiller, og det er forsåvidt ikke bra. Men å påstå at overspillingen er så til de grader hinsides fornuft og mye verre enn Barton, er jeg helt helt uenig i.

Det er ingen som har sagt at det han skriver er feil. Det var vel mer gjennomgangsmelodien i innlegget. En smule aggressiv tone, eller hva?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 06. Mars 2012, 23:00 »
Det han skriver er jo feil også  :ler:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #473 på: 06. Mars 2012, 23:04 »
Skal godt gjøres å forsvare Tiotes oppførsel i den kampen. Nøyaktig slik man ikke vil ha i Newcastle imo.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 06. Mars 2012, 23:06 »
http://watchhighlightsonline.blogspot.com/2012/03/video-stephane-sessegnon-red-card-vs.html
Se på 00:56.
Forsvarer ikke rullingen til Tiote, men at han får en på kjakan er ganske tydelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 06. Mars 2012, 23:07 »
Nei - jeg mener vi bør være såpass ærlige med oss selv at vi tør å innse også når våre egne spillere og managere driter på draget. Syns jo også at Pardew sin oppførsel etter straffen var dum - men den er imo igjen massivt opphypa av mackems-fans - og han var kjapt ute med å si at den var litt i overkant. Selv om MO'N virker like døll som Glenn Roeder slengte han sikkert ut noen latterlige bemerkninger. Skal huske på at han beordra sitt fotballag til å gå ut å spille huleboerfotball fra første spark på ballen.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #476 på: 06. Mars 2012, 23:15 »
Må presisere at jeg selvfølgelig stiller meg bak dem som mener at Tioté overdriver, men som Fluffy skriver, er det ingen tvil at det faktisk er et slag og følgelig korrekt rødt kort. Cheick gjør mye ut av situasjonen, som strengt tatt var unødvendig.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #477 på: 06. Mars 2012, 23:15 »
Det sies at lysreklamen på stadion ble slukket da Ba skulle sette straffen. De var visstnok på da Bendtner skulle sette. Er det vanlig praksis på Sports Direct Arena?
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 06. Mars 2012, 23:18 »
Kortet er soleklart rødt. Men det er jo ingen tvil om at tioté overspiller noe veldig her. Det er ikke en naturlig reaksjon å gå i bakken etter å ha fått et slag i ansiktet. Det naturlige ville ha vært å bli stående og ta seg til stedet man er truffet. Men det er jo klart at tioté kaster seg i bakken for å markere at det er noe som har skjedd, og det er virkelig ikke noe nytt. Det er noe både han og de fleste andre spillere i PL gjør. Jeg synes det er usmakelig og hører ikke hjemme på en fotballbane, men alternativet er i værste fall at sessegnon får fortsette å spille.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #479 på: 06. Mars 2012, 23:26 »
Enig med Kristoffer, Coxie og flere. Alle ser at han blir truffet, men å skylde på at han er sliten og at det er derfor han kaster seg?! get real.

Hvis ikke dette er overspilling som er langt over det man bør akseptere, så tror jeg faktisk John Pelu historien fra RBK hadde noe for seg...

Poenget er uansett at om det var HBA, Santon eller noen andre som hadde gjort dette, så hadde jeg ikke reagert like sterkt. Barton og Cheicken skal jo være lagd av stål og ikke ost, så at de driver med slike ting er skuffende.