20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300  (Lest 73403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300
« Svar #435 på: 05. Mars 2012, 06:41 »
Må tillate meg & spørre; hva slags hjerneskade er Pardew blitt diagnostisert med? Hva slags oppførsel er det på sidelinja?

Synderen tilstår:

http://www.sunderlandecho.com/sport/football/newcastle-united/pardew-regrets-provocative-approach-to-sunderland-bench-1-4311617

S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #436 på: 05. Mars 2012, 07:17 »
Må tillate meg & spørre; hva slags hjerneskade er Pardew blitt diagnostisert med? Hva slags oppførsel er det på sidelinja?

Synderen tilstår:

http://www.sunderlandecho.com/sport/football/newcastle-united/pardew-regrets-provocative-approach-to-sunderland-bench-1-4311617
Ja, og så?
Var vel rimelig åpenbart for alle hva han gjorde, så da er det bare å be om unnskyldning

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #437 på: 05. Mars 2012, 14:19 »
Sitat
Referee Mike Dean is set to report Sunderland to the FA for failing to control their players...BBC Sport.../Lyn

:toon:

Han kompanserer vel litt for sin rolle i SLand troppen under kampen.
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 05. Mars 2012, 14:20 »
Regner med at Sessegnon blir frikjent.

:lol:

Hahaha. 3 kamper gitt. Uventet much? Og grisen Lee C. 4 kamper. Oh joy, snakk om rabiate høns.
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 05. Mars 2012, 18:02 »
Sitat fra: bjørni
7: Tiote er IKKE en spiller som skal rulle seg rundt etter en jente-fik. Flaut.
Jeg synes ikke det er mye jentefik, jeg synes det ser ut som et skikkelig slag. Jeg er helt enig i at Tiote overspiller, men jeg synes ikke den overspillingen er noe i nærheten av det Joey Barton har holdt på med tidligere, og det mange, mange, mange andre PL-spillere har gjort før han, ved liknende situasjoner. For meg ser det ut som Tiote oppriktig får vondt. Selv om han overdriver en aldri så liten tanke.

Likevel synes jeg dette er ingenting mot Barton vs Gervinho mot Arsenal i sesongstarten, der Gervinho gir Barton et lett klapp på hodet, og Barton går rett ned for telling, for deretter å reise seg når han ser at dommeren tar aksjon. Han har åpenbart ikke fått vondt i det hele tatt, men overdramatiserer situasjonen bare for å pådra Gervinho rødt kort. Når det er sagt, så støttet jeg Bartons reaksjon da, og jeg støtter den nå. Det er en markering å kaste seg ned etter slag. ALLE gjør det. ABSOLUTT ALLE! At Tiote gjør det samme når han slik det ser ut for meg, faktisk får vondt, ser jeg ingen problemer med.

Sessegnons slag var mye hardere enn Gervinhos. Selv om det ikke akkurat er noe bokseslag å snakke om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 05. Mars 2012, 18:07 »
Selvsagt får han ikke spesielt vondt, eller på noen måte trenger å gå ned for telling, men som du sier så gjør ALLE dette i dagens fotball. Og jeg tror det er eneste måten man får dommeren til å ta den riktige beslutningen på. Samme hvor flaut og patetisk det er, for det er det virkelig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #441 på: 05. Mars 2012, 18:16 »
Så ironisk nok må man filme for å få dommeren til å ta den riktige beslutningen...
Greit at alle andre gjør det, men ingen andre er Cheik...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 05. Mars 2012, 18:30 »
Men Cheick er dessverre bare et menneske han også, selv om man iblant kan begynne å lure.
Jeg ser ingen grunn til å forvente mer av Cheick enn av andre spillere når det kommer til "markering av forseelse" eller overspilling, som man gjerne liker å kalle det.

Fotballbanen er en teaterscene, og på teater må ting gjøres E K S T R A  T Y D E L I G for at de tunghørte og svaksynte pensjonistene på bakerste rad skal få med seg alt.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 05. Mars 2012, 18:59 »
Ser man på videoene i litt sakte film ser man faktisk at Sessegnon får inn et ganske kraftig slag. Ikke at Tiote trenger å rulle sånn, men et ganske tydelig slag.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #444 på: 05. Mars 2012, 19:01 »
Rugbyfolket i England er sjokkerte over Sessegnons brutale overfall. 

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 05. Mars 2012, 19:25 »

Er ikke tillatt i rugby heller slike slags feige angrep.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #446 på: 05. Mars 2012, 19:31 »
...
« Siste redigering: 05. Mars 2012, 19:34 av Legion of Light »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 05. Mars 2012, 23:01 »
Filmingen var patetisk - og enda mer overdrevet enn Barton sitt (som forøvrig også var patetisk).
Greia er at det ikke er første gang han gjør det heller - det skjedde en gang forrigesesong utpå sidelinja, husker ikke mot hvem. Jeg er ihvertfall ikke berett til å gjøre meg bekjent av slike pinligheter i mitt lag - så støtter bjørni fullt ut her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 06. Mars 2012, 00:12 »
NEW IRELAND cap James McClean has waded into the row which followed yesterday's contentious 1-1 Premier League draw between his Sunderland side and Newcastle United by calling Magpies manager Alan Pardew a "hypocrite".

McClean was one of eight players booked in the game -- the Black Cats also had captain Lee Cattermole sent off after the final whistle -- but at times the football was a sideshow to other events, with Martin O'Neill and Pardew involved in a war of words as Pardew denied a Sunderland claim that someone from the Magpies visited the referee's dressing room at half-time.

:lol:

But McClean was also dragged into the row with his latest contribution on Twitter.

"Just heard pardews comments after the game is he being serious ? especially after his antics on the touchline during the game, #hypocrite" said McClean.

O'Neill may now have words with the Ireland international over his use of Twitter, as only last week the Sunderland boss said he was unhappy with the player's frequent comments on the site, especially McClean's Twitter reactions to criticisms from Northern Ireland fans of his decision to play for the Republic.

O'Neill's side almost pulled off a famous win as they defended a one goal lead, courtesy of a 34th-minute Nicklas Bendtner penalty, until injury time when Shola Ameobi equalised.

Pardew said after the game: "I didn't like the way it started with the first tackle, it was premeditated and I'm disappointed with that. (Lee) Cattermole would have gone off at any other time. That set the tone, it was more physical than anything else."

Asked about putting pressure on the referee at half-time, Pardew said: "That is completely untrue. None of our staff entered the referee's room. The game was a little bit unsavoury at times and we probably should have been more grown up about it. If we overstepped the mark, myself included, I apologise. We shake hands at the end and it's forgotten, at least in my case."

http://www.herald.ie/sport/soccer/cats-mcclean-gets-his-claws-into-magpies-boss-pardew-3039749.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 06. Mars 2012, 09:59 »
Ser man på videoene i litt sakte film ser man faktisk at Sessegnon får inn et ganske kraftig slag. Ikke at Tiote trenger å rulle sånn, men et ganske tydelig slag.
Exactly!

Er ikke tillatt i rugby heller slike slags feige angrep.
Rugby er jo gentlemansport nr. 1 da. Det er få idretter som er så fredelige som rugby.
« Siste redigering: 06. Mars 2012, 10:01 av Joakim »