20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300  (Lest 73246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300
« Svar #45 på: 27. Feb. 2012, 13:51 »
Flatline: håper du skjønner Europa league er et stor skritt for oss. Og jo det er litt penger der og jo det gjør faktisk klubben mer attraktiv. Så veldig viktig både for klubben og fansen. Jeg tror om vi klarer Europa signerer colo, krul, ba og guthrie nye kontrakter og vi kan bygge videre istedet for å erstatte.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #46 på: 27. Feb. 2012, 13:52 »
Syns det blir klarere og klarere for hver kamp som går at Pardew er totalt blottet for taktiske evner.  Vi startet sesongen me en god unbeaten-run der han ikke evnet å endre på noe som helst, til tross for at vi til tider spillte gørrdårlige fotball i enkelte kamper.  Selv om vi vant syns jeg det må gå ann å foreta endringer all den tid allt ikke faktisk fungerer perfekt. 

Nå når vi har gått på en lang rekke me dårlige prestasjoner og til dels stygge tap, syns jeg det kommer enda bedre frem hvor begrenset Pardew er som taktikker.  Hans eneste gameplan er å prøve å tette igjen bakover, og "se hva som skjer" (+1 poeng hvis du leste det me TV2-stemmen) fremover.  Dette har i veldig liten grad skjedd i det siste.  I tillegg syns jeg han er alt for treig å foreta bytter når det viser seg nødvendig, og ikke evner å se hva som bør byttes/gjøres for å ordne opp kampbildet.  Men sånn sett, det er vel grenser for hva man kan forvente fra en manager som ser på det som en god idé å slenge 3mill pund etter Obertan ><

Jeg får si som Cheiken :banana:  :banana:

If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #47 på: 27. Feb. 2012, 13:55 »
Flatline: håper du skjønner Europa league er et stor skritt for oss. Og jo det er litt penger der og jo det gjør faktisk klubben mer attraktiv. Så veldig viktig både for klubben og fansen. Jeg tror om vi klarer Europa signerer colo, krul, ba og guthrie nye kontrakter og vi kan bygge videre istedet for å erstatte.

Det er litt penger der, men det er en pølse i slaktetiden jamnførd med CL.  Alt gjør klubben mer attraktiv av slike cuper. Når det gjelder dine antagelser om Krul colo osv blir dette rene spekulasjoner. Vanskelig å si. For alt vi vet kan det godt hende vi selger Colo og Krul til sommern, you never know with fat mike.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 27. Feb. 2012, 14:34 »
Er også greit å ta med i betraktning at om vi skal spille Europa og få et enda tettere kampprogram, må stallen gjøres betydelig bredere om dette ikke skal gå utover hvordan vi gjør det i ligaen. Da kan man jo ta regnestykket økonomisk for det ene eller andre.
Jeg er uansett av den oppfatning at stallen må bli bredere, men det er nok ikke samme oppfatningen som eieren har. Isolert, sett bort i fra økonomiske aspekter, hadde det vært morro med europa igjen. Det må sies.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #49 på: 27. Feb. 2012, 14:38 »
Enig i det Romance. Men jeg vet ikke om vi hadde taklet Europa, både spillemessig og med tanke på Pards. Har man egentlig noe i europa å gjøre når man slipper inn 5 mål borte mot fulham, 4 mål borte mot Norwich og i tillegg taper fortjent mot Brighton som Liverpool Pasta nærmest tosifra i påfølgende runde?

Det hadde vært morro, men jeg er mer lysten på at førstelaget blir mer sammensveiset og vi finner en måte å styre kamper på.

"He has until the end of the season to get these lads playing a brand of football that will get the best of the players and to help us evolve, if he can't do that in our position, with the players we have and some canny fixtures coming up, I'd like the club to upgrade him for someone who can because if we go into next season with these tactics, our style of football and the likes of Obertan and Ryan Taylor starting every week well not get into the top 6 and our better footballers will be wondering why given their abilities and will start wanting away. Ben Arfa will surely be the first if he continues to watch the likes of R. Taylor start ahead of him and I'm sure Cabaye didn't come here to get a stiff neck looking up at the sky as the ball sails over his head all the time."

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 27. Feb. 2012, 14:51 »
Enig i det Romance. Men jeg vet ikke om vi hadde taklet Europa, både spillemessig og med tanke på Pards. Har man egentlig noe i europa å gjøre når man slipper inn 5 mål borte mot fulham, 4 mål borte mot Norwich og i tillegg taper fortjent mot Brighton som Liverpool Pasta nærmest tosifra i påfølgende runde?

Det hadde vært morro, men jeg er mer lysten på at førstelaget blir mer sammensveiset og vi finner en måte å styre kamper på.

Akkurat, og da mener jeg vi trenger en annen type manager som har en annen filosofi og ideer.
Heiko Vogel type eller lignenede.

Vi har per dags dato absolutt ingenting å gjøre i en Europaliga. Eller topp 11eren var har (med en ving+ back) men ikke under ledelse av Pardew.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 27. Feb. 2012, 15:19 »

Er helt enig i det. Ganske sikker på at stallen vår ikke tåler europa p.d.d
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #52 på: 27. Feb. 2012, 15:23 »
BREAKING NEWS: Ny støvsky er på vei innover Europa. Liverpool åpner trofeskapet etter ligacup-seier.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 27. Feb. 2012, 15:27 »

Akkurat, og da mener jeg vi trenger en annen type manager som har en annen filosofi og ideer.
Heiko Vogel type eller lignenede.

Vi har per dags dato absolutt ingenting å gjøre i en Europaliga. Eller topp 11eren var har (med en ving+ back) men ikke under ledelse av Pardew.

håpløst av dei å si at vi ikke har noe å gjøre i europaligaen. De som kvalifiserer seg til europa har gjort seg fortjent. Kan bare legge ned europaligaen hvis kriteritumet for å gjøre seg fortjent er å spille som arsenal. Stoke, Birmingham, skandinaviske og baltikum lag har alle gjort seg fortjent.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #54 på: 27. Feb. 2012, 15:44 »
Ser bare ikke poenget når vi er så ujevne. Vi må prøve å stabilisere oss resultatmessig før vi får enda flere skader bakover, det er tynt nok som det er med den backfireren.  Da er Europaleague og 5 millioner kamper i gamle jugoslavia det siste vi trenger.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 27. Feb. 2012, 15:53 »
Absolutt enig. Mtp de siste overgangsvinduene tror jeg laget kommer til å blir forsterket i sommer. En ny midtstopper er nærmest selvsagt. I tillegg vil helt sikker simpson bli ertsattet eller gjort til backup. I tillegg har vi et par midtbanetalenter som bør være istand til å slå flora tallin osv i gruppespillet. Når mr smith forlater klubben etter sesongslutt vil det frigjøre en god del penger til andre spillere. Samme gjelder løven.

Ser virkerlig ikke Flatline og resten av hylekoret positivt på noen ting? Dere må prøve å finne noe positivt. Må være ekstremt kjedelig å være negativ absolutt alt. Fremtiden, tabellplassering, europaliga, spillestil, spillere, managere, styret, forumbrukere m.m. 

alt er jo helsvart :grine:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #56 på: 27. Feb. 2012, 16:08 »
Det kalles å ta et steg tilbake og prøve å se fotballen for hva den er, istedenfor å sitte og ta på seg selv når man sjekker resultatene morgenen etter. 

Det å vinne jevnlig og kontuitivt er alfa og omega for langvarig suksess. Og det gjør man ikke uten å være i stand til å bevare ballen i laget og flytte spillerne fremover på banen når vi er i angrep.

Hvis vi ikke i større grad begynner med dette, kommer proppen til å gå ut av badekaret før eller senere.
Noe som - det nåværende spillermaterialet tatt i betrakning - ville vært fryktelig synd.

Det å være supporter handler for meg om å se fotball. Tabellen og resultatene teller selvfølgelig, men å rive meg i håret i 90 minutter for så å se på tabellen og si meg fornøyd med 1 poeng eller 3 er ikke god fotball. Og jeg tror heller ikke det holder i lengden. Man må ha en plan.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 27. Feb. 2012, 16:20 »
Noen tar et skritt tilbake og ser positive og negative ting med denne sesongen. Mens andre tar et skritt tilbake og klager over absolutt alt og fokkuserer kun på det negative. Du viser deg som en mester i siste kategori.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #58 på: 27. Feb. 2012, 16:21 »
Det har vært særdeles lite å glede seg over med unntak av Ba.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 27. Feb. 2012, 16:26 »
Blir nok dette laget:

Krul
 Simpson   Willi   Colo   Santon
R.Taylor  Cabaye  Tiote  Jonas
                   Ba  Cisse

Men håper på dette:

Krul
 Simpson   Willi   Colo   Santon
Ben Arfa(fri rolle)  Cabaye  Tiote  Jonas
                   Ba  Cisse

Cissé rekker kanskje ikke kampen pga Senegal-kampen. Noen update på det området?