20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300  (Lest 73352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300
« Svar #30 på: 27. Feb. 2012, 12:09 »
Kan ikke Pardew bare holde kjeft, dritt lei. Mannen elsker mikrofonen...

Bossed around a bit hjemme - mot et wolveslag - uten trener. Sier det meste.
Bruk tiden på å integrere ben arfa heller enn å gi intervjuer der han sniker seg unna alt ansvar.
« Siste redigering: 27. Feb. 2012, 12:13 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 27. Feb. 2012, 12:11 »
Jeg er helt enig med flatline at vi spiller nærmere stoke enn noe annet. Men stoke spiller den stilen bedre enn oss....

4-4-2 all the way.

Menja, hadde ikke gjort noe med et tap og en solid oppvekker til mot Sunderland. Av og til må man ta noen brutale slag før man tar aksjon og begynner rette på ting. Om vi skulle slå Sunderland nå, holder det vel til at mange "friskemelder oss".

Dette er en situasjon jeg i hvert fall ikke vil havne i.

Men så er jo spørsmålet hvor mange slag Pardew og de andre trenger før det blir gjort noe..........
« Siste redigering: 27. Feb. 2012, 12:14 av snkz »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 27. Feb. 2012, 12:14 »
ja. la oss håpe vi taper mot sunderland.  :yao:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #33 på: 27. Feb. 2012, 12:16 »
Et tap mot sunderland hadde ikke ført til noe som helst i forhold til taktikk og utskiftninger. Pardew har blitt taktisk utmanøvrert og massakrert flere ganger denne sesongen, og det har ikke ført til noen endringer i startellevern, de samme nissene starter neste kamp.

Ja utenom Ben Arfa da  :ler:

Eneste gode som muligens hadde kommet ut av det at vi muligens hadde erstattet han med noen som hadde litt peiling på fotball - De Boer, Van Gaal,  Martin Jol, Avb...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 27. Feb. 2012, 12:18 »
ja. la oss håpe vi taper mot sunderland.  :yao:

Du forstår jo ikke poenget, om du ikke forstår det så kan det være det samme.

Jeg har kommet til det punktet hvor jeg driter i om vi vinner eller plassering. Jeg vil se forandringer fordi jeg liker ikke hva jeg ser. Det vil ikke komme noen forandringer om vi plutselig skulle slå et Sunderland lag nå og vi blir "friskemeldt" av en mikrofonkåt Pardew....

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 27. Feb. 2012, 12:20 »
Eneste gode som muligens hadde kommet ut av det at vi muligens hadde erstattet han med noen som hadde litt peiling på fotball - De Boer, Van Gaal,  Martin Jol, Avb...

Heiko Vogel hadde vært drømmen.

Han har vist han er god med unge spillere, villig til å angripe og har også vist hva han kan få til i Europa.

Men drøm er drøm.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #36 på: 27. Feb. 2012, 12:23 »
Tipper Bayern angrer på at de lot han gå ja. Genial trener.
Hva med å invitere han over, og be han ta med frei-gutta og Xhaka på lasset  :wub:

Så kan jo de få Obertan, Raylor og Simpson i retur  ::p

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 27. Feb. 2012, 12:33 »
Tipper Bayern angrer på at de lot han gå ja. Genial trener.
Hva med å invitere han over, og be han ta med frei-gutta og Xhaka på lasset  :wub:

Så kan jo de få Obertan, Raylor og Simpson i retur  ::p

Hadde vært urettferdig mot de andre "topplagene".

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 27. Feb. 2012, 12:36 »
Sett Ameobie på topp og sitt tilbake og se målene bli scoret mot the Mackems  :toon:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #39 på: 27. Feb. 2012, 12:38 »
Jeg har kommet til det punktet hvor jeg driter i om vi vinner eller plassering. Jeg vil se forandringer fordi jeg liker ikke hva jeg ser. Det vil ikke komme noen forandringer om vi plutselig skulle slå et Sunderland lag nå og vi blir "friskemeldt" av en mikrofonkåt Pardew....

Merkelig tankegang, mener jeg.

Du vil at vi skal tape mot Sunderland for at vi skal få se forandringer i startoppstillingen eller i trenerstaben?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 27. Feb. 2012, 12:41 »

Merkelig tankegang, mener jeg.

Du vil at vi skal tape mot Sunderland for at vi skal få se forandringer i startoppstillingen eller i trenerstaben?

Kall meg syk, men jeg vil bare andre skal slutte å la seg blende av tabellposisjon vi ligger på osv.

Men nei, kan godt slå sunderland og tape resten heller ;p

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 27. Feb. 2012, 13:29 »
For å være helt ærlig driter jeg i om vi spiller Barca fotball eller Stoke fotball akkurat nå. Og det tror jeg veldig mange her er enige i. Vi er i oppbygdnibgsfasen og har mange spillere som ikke er 100 % på fotball vi skal spille. Er sykt viktig klare Europa i år så vi kan fortsette utvikling og ikke miste de beste. Så på hvilken måte vi sikrer poengene driter jeg loddrett i.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #42 på: 27. Feb. 2012, 13:36 »
Sykt viktig å klare europa? Det er ingen penger i europa-league. De fleste lag driter i den B-cupen.
Det er heller ingen mega-gulrot i forhold til å hente spillere.
Hadde vært morsomt, men det som betyr noe er å få ut potensialet i laget vårt. Og det potensialet er skyhøyt over den fotballen Pardew lirer av seg for øyeblikket.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 27. Feb. 2012, 13:43 »
Syns det blir klarere og klarere for hver kamp som går at Pardew er totalt blottet for taktiske evner.  Vi startet sesongen me en god unbeaten-run der han ikke evnet å endre på noe som helst, til tross for at vi til tider spillte gørrdårlige fotball i enkelte kamper.  Selv om vi vant syns jeg det må gå ann å foreta endringer all den tid allt ikke faktisk fungerer perfekt. 

Nå når vi har gått på en lang rekke me dårlige prestasjoner og til dels stygge tap, syns jeg det kommer enda bedre frem hvor begrenset Pardew er som taktikker.  Hans eneste gameplan er å prøve å tette igjen bakover, og "se hva som skjer" (+1 poeng hvis du leste det me TV2-stemmen) fremover.  Dette har i veldig liten grad skjedd i det siste.  I tillegg syns jeg han er alt for treig å foreta bytter når det viser seg nødvendig, og ikke evner å se hva som bør byttes/gjøres for å ordne opp kampbildet.  Men sånn sett, det er vel grenser for hva man kan forvente fra en manager som ser på det som en god idé å slenge 3mill pund etter Obertan ><
Genius by birth. Slacker by choice.

Christian

• Gjest
« Svar #44 på: 27. Feb. 2012, 13:47 »
Enig med deg Hakiki, var ute tidleg på twitter å kritiserte Pardew for nettopp det. Tros me var i medgang, hadde han problem å endre på ting taktisk. Nå som me har fått motgang, så skinner det veldig igjenom hans begrensede ferdigheter til å ta taktiske grep.

Det som irriterer meg mest, er at spillere ute av form får så mange sjangser før dei blir satt ut av laget. Mens me har alternativ på benken som bør få prøve seg(nå tenker eg ikkje berre på Ben Arfa her).