20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300  (Lest 73079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300
« på: 26. Feb. 2012, 17:46 »
Lokaloppgjør! Newcastle kommer fra et meget skuffende poengtap hjemme mot Wolves, mens Sunderland fikk kjørt seg skikkelig og tapa 4-0 borte mot WBA.

Håper virkelig vi kan gå inn i denne kampen med en positiv fotball og slutte med denne hoofingen det har blitt alt for mye av i det siste.

Ønsker å se denne 11'eren:

Krul; Simpson, Williamson, Coloccini, Santon; Ben Arfa, Cabaye, Tiote, Jonas; Ba, Cisse

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 4/3 kl.1300
« Svar #1 på: 26. Feb. 2012, 17:55 »
Støtter dette laget!  :thumbu: Håper Barfa starter, men har mine tvil!
Winning isn't everything, it's the only thing!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Feb. 2012, 18:00 »
Einig i den 11`aren. Gjentek meg sjølv nok ein gong og håpar me kan bryta rekkja med 8 kampar på rad der me ikkje har prestert i fulle 90 min.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Feb. 2012, 18:23 »
Er fristet til å etterlyse Shola i den 11'ern ;)

Christian

• Gjest
« Svar #4 på: 26. Feb. 2012, 18:28 »
Har ei t-skjorte med Ameobi, og "In case of local derby"   :shola:

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Feb. 2012, 21:54 »
Ja verken Ba eller Pappis imponerte mot Wolves så Ameobi har vist før at lokaloppgjør er noe spesielt!
Er ikkje sikker på om Ba og Pappis veit hva dette gjelder!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Feb. 2012, 21:58 »
Vil vel påstå at Cisse leverte ganske bra - og Shola har vært så svak denne sesongen at han kan vi trygt plassere på benken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Feb. 2012, 22:31 »
Taktikken mot Sunderland (tatt fra NO):

- - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                 -                                                               -
                               -                                                                   -
Krul - - -Williamson-                          Tiote, Cabaye                          - Defensive f*** up - Ameobi - GOAL!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Feb. 2012, 22:33 »
Blir vel Obertan eller Raylor på høyre, slutt å inkluder Hatem Bench Arma i førsteellever-formasjoner. Ble rundens spiller og MOTM mot blackburn og benka neste match  :ler:
If it has tits or wheels, count on problems!

Christian

• Gjest
« Svar #9 på: 26. Feb. 2012, 22:35 »
Taktikken mot Sunderland (tatt fra NO):

- - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                 -                                                               -
                               -                                                                   -
Krul - - -Williamson-                          Tiote, Cabaye                          - Defensive f*** up - Ameobi - GOAL!
:spytt:

Christian

• Gjest
« Svar #10 på: 26. Feb. 2012, 22:46 »
Folk trenger å sjekke ut antall mål og assist me får fra midtbanen og forsvaret. Det er latterlig, me har ikkje ein spiller blandt dei 30 med flest assist i heile ligaen.

Folk hevder at Ben Arfa ikkje har ein rolle å spille i systemet må være fornøyd med måten me spelarar fotball på? Eg er ikkje. Ønsker ikkje å sjå Newcastle spele fotball som Stoke.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Feb. 2012, 22:51 »
Vi er helt på bølgelengde der Christian.
Se på liverpool som sliter sånn som oss - men av andre grunner. De kommer til bøttevis av sjanser, men makter ikke å sette dem.

Vi kommer til få sjanser, til gjengjeld setter Ba så og si alt.

Hva er lettest, å skaffe seg en spiss - eller skaffe seg en spillestil?

Jeg hadde løyet om jeg hadde sagt jeg ikke var bekymret. Vi spiller championship-taktikk med kontinentale CL-spillere. A Match made in heaven?...
If it has tits or wheels, count on problems!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Feb. 2012, 23:10 »
Folk trenger å sjekke ut antall mål og assist me får fra midtbanen og forsvaret. Det er latterlig, me har ikkje ein spiller blandt dei 30 med flest assist i heile ligaen.

Folk hevder at Ben Arfa ikkje har ein rolle å spille i systemet må være fornøyd med måten me spelarar fotball på? Eg er ikkje. Ønsker ikkje å sjå Newcastle spele fotball som Stoke.

Imponerande å ligge å 6 plass med spillestilen til Stoke, når vi har et lag med pygmeer i den klassen Stoke oppererer i.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Feb. 2012, 00:52 »
Ja verken Ba eller Pappis imponerte mot Wolves så Ameobi har vist før at lokaloppgjør er noe spesielt!
Er ikkje sikker på om Ba og Pappis veit hva dette gjelder!

??? Papiss* var jo banens beste sammen med Santon!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Feb. 2012, 04:11 »
Årets viktigste kamp å jeg får ikke sett an  :grine:  Men klar seier med følgene lag.
               Krul
Raylor-Willi-Colo-Santon
   Cabaye-Tiote-Gutheri
               HBA
        Papiss-Demba(!!!)
  :thumbu: Sånn vi bør spille, ettersom vi ikke har vinger på toppnivå. Får vi 2 nye backer inn i sommer så er vi farlig nær en europa plass neste år, iår tviler jeg på noe bedre enn 7 plass (in case vi ikke får skader)