20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #285 på: 11. Feb. 2012, 20:48 »
Peter har da et poeng. Ba har ikke virket pigg etter at han kom tilbake fra ACN. Han var en av våre svakeste mot Villa til tross for at han scoret. Og i dag mistet han ballen 9 av 10 ganger, noe som dog kan unnskyldes med at resten av laget også var ræva.

Vi kan ikke frita spillere for kritikk kun fordi de har vært gode tidligere i sesongen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 11. Feb. 2012, 20:48 »
Spørsmålet er om Tayls har mistet noe av tempoet sitt. Jeg har hørt at det kan være en av svakhetene ved å ryke akillesen. Man mister noe av snerten og bevegeligheten i steget..

Det er i så fall et "problem" vi må ta stilling til DA, og ikke gå utifra det flere måneder før det er aktuelt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #287 på: 11. Feb. 2012, 20:51 »
Det var forventet at vi tapte denne. Så ble det noen styggere sifre enn forventet. Big deal. Nå har vi to adskillig enklere kamper i vente. Wolves hjemme i kommende hjemmekamp skal være tre poeng.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 11. Feb. 2012, 20:55 »
Håper vi vinner komfortabelt mot wolves, scorer mye mål og får selvtillit! Vi har vel nesten ingen komfertable seirer denne sesongen? Føler jeg sitter hver kamp og biter negler og ser konstant på klokken! føler vi veldig ofte vinner med det ene målet. Vil ha en kamp der jeg bare kan kose meg og vinne med 3-4 mål! :-)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 11. Feb. 2012, 20:58 »
Krul - 4
Simpson - 4
Colo - 5
Willo - 3
Santon - 5
Jonas - 3
Guthrie - 5+ MOM (prøvde i alle fall å vere positiv)
Perch - 2 Elendig. Kan takle, thats it.
Obertan - 3
Pappis - 3
Ba - 3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 11. Feb. 2012, 21:02 »
Peter har da et poeng. Ba har ikke virket pigg etter at han kom tilbake fra ACN. Han var en av våre svakeste mot Villa til tross for at han scoret. Og i dag mistet han ballen 9 av 10 ganger, noe som dog kan unnskyldes med at resten av laget også var ræva.

Vi kan ikke frita spillere for kritikk kun fordi de har vært gode tidligere i sesongen.

Det kan jo ha sammenheng med at vi manglet blant annet Tiote. Jeg synes det er smått utrolig at Ba har skårt så mange mål med tanke på hvor ineffektive vingene og backene våre har vært offensivt denne sesongen. Vi har ikke dominert banespillet så mye i det siste og det går klart utover spissene som får lite hjelp. Det er bare å se på scumkampen det. Der tok vi ut midtbanen fullstendig, samtidig som at Ba var flink til å ta ned ball, men han hadde også spillalternativer tilgjengelig med en gang han plukket ballen ned. Det hadde han ikke i dag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 11. Feb. 2012, 21:02 »
Krul - 4
Simpson - 4
Colo - 5
Willo - 3
Santon - 5
Jonas - 3
Guthrie - 5+ MOM (prøvde i alle fall å vere positiv)
Perch - 2 Elendig. Kan takle, thats it.
Obertan - 3
Pappis - 3
Ba - 3

Dagens beste børs. Guthrie vår beste i dag også, helt enig. Den eneste som jeg vel ville gitt godkjent etter dagens kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 11. Feb. 2012, 21:04 »
Når det er sagt så skal det ikke forventes at vi skal dominere borte mot Tham med tre av våre viktigste spillere ute. Det er bare å innrømme den taktiske feilen og å gå videre. Det er ikke disse kampene vi skal vinne. Vi ligger kjempegod an på tabellen, og hvem hadde trodd det før sesongstart.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 11. Feb. 2012, 21:06 »
Blir feil å skylde på spissene da de ikke får noe å jobbe med. Idag er det bare Guthrie på banen som er i stand til å slå en god pasning. Og det finst vel ikke noe lag i PL som er i stand til å rakne så kjapt som oss når det først rakner? 10 mål på to kamper mot Tott og Fulham. Rett og slett håpløst. Forøvrig ser jeg heller ikke noen framtid her i klubben for BenArfa. Er vel like greit for klubben og spilleren selv å selge. Tap er greit nok det på WHL, men nok en gang er det måten det skjer på..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 11. Feb. 2012, 21:08 »
Når vi blir kontra i senk av Spurs på WHL, så veit vi at vi har bomma fullstendig med taktikken.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 11. Feb. 2012, 21:15 »
Håper vi vinner komfortabelt mot wolves, scorer mye mål og får selvtillit! Vi har vel nesten ingen komfertable seirer denne sesongen? Føler jeg sitter hver kamp og biter negler og ser konstant på klokken! føler vi veldig ofte vinner med det ene målet. Vil ha en kamp der jeg bare kan kose meg og vinne med 3-4 mål! :-)

Har alltids ManU-Kampen på St. James' å se tilbake på :D

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 11. Feb. 2012, 21:33 »
Joa, men følte meg egentlig aldri helt trygg den kampen heller! Vet jo hva ManU er i stand til å gjøre! Når vi rundet 90 min begynte jeg endelig å slappe av å forsto at seieren var i boks!  :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 11. Feb. 2012, 21:33 »
Kjedelig å tape så brutalt på WHL, men de aller fleste forventa vel et tap idag..

Mye dårlige prestasjoner på banen, uten at jeg gidder å nevne navn. Forsvaret var veldig passive, og mye av det kommer av en midtbane som slett ikke fungerte som den skulle. Vingene jobba ikke godt nok hjem og vi ble fullstendig overkjørt sentralt.

Er vanskelig å klandre spissene våre for å ikke spille bedre, da de hadde ytterst lite konstruktivt å jobbe med. Så flere ganger helt idiotiske pasninger opp mot de to på topp, som om de skulle vært raskere enn Usain Bolt... Katastrofalt dårlig forsøk på alt mulig (par hederlige unntak til tider).

Retter nesa mot Wolves, nå har vi god tid til å trene mye og rekker å få tilbake vår sentrale midtbane, det skal bli herlig!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 11. Feb. 2012, 22:50 »
Jeg synes ikke Guthrie får godkjent heller i dag. Han var ikke flink nok til å nekte Modric rom. Modric fikk gjøre akkurat det han ville, og de kan ikke bare være Perch sin feil. Vet ikke om det er jeg som innbiller meg dette, men Cabaye er kanskje mer aggressiv i duellene enn Guthrie. Han er flinkere til å komme opp i motstanderen og hindrer at han får rettvendt seg. Guthrie var i dag for sent mot Modric i hver situasjon omtrent.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 11. Feb. 2012, 22:56 »
Helt enig. Synes ikke han heller bidro nok. Tror hele laget mistet litt motivasjon da vi fikk 2 imot med en gang. Da skulle vi hatt en Barton/Nolan type som aldri ga opp og løftet laget i slike situasjoner. Synes Cabaye er det nærmeste vi kommer i dagens 11'er, men han spilte jo ikke.