20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #210 på: 11. Feb. 2012, 19:23 »
Flaut. Er bare Spurs sin dag. Flaks og putter på alt. Saha ser ut som messi. Men faen ta dommeren som snyter oss for straffe. Da ville alt vært annerledes. Spillemessig er det jo jevnt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 11. Feb. 2012, 19:24 »
Og Willie da?

Har ikke vært god han heller. Men det har aldri heller vært mitt poeng med Simpson. Det er de her på forumet som hardnakket hevder at han er en god back som er god nok for øvre halvdel av tabellen. Det er DET argumentet jeg er fullstendig uenig i. Alle vet jo at både Willy og Raylor har sine begrensninger, og de har jeg heller ikke søkt forklare vekk.  Mener jeg mener Simpson har akkurat de samme begrensningene: som de sier på NO: he can't pass, he can't pass his man and he backs off." At enkelte her ikke ser disse begrensningene ved Simpson er for meg ubegripelig.

Og kva plass ligg me på? Og kva plass ligg Spurs på? Ingen her som påstår at Simpson er god nok skal me kjempa om CL. Målsetninga denne sesongen var topp 10. Der er Simpson meir enn god nok. Til og med god nok for at me kan liggja på ein 5.plass før dagens kamp. Kva plass ligg Spurs på? Kva plass ligg mi på? Du forklarar deg vekk kvar helg. Og kva med Guthrie, Santon, Willi, Perch, Raylor og Obertan? Har dei vist teikn på at dei tek CL og topp 4 med storm?
Den einaste du jatter om kvar helg er Simpson, og mi veit alle kvifor; Det grunna deg sjølv som må få fram kvar helg at du har tidlegare sagt at mannen ikkje er god nok for Championship, nedre halvdel, øvre halvdel, topp 7 og til slutt topp 4. Kven prøvar du å nå med dette? Ver so snill...

Til kampen. Her ser det jo faktisk ut som alle 11 har lagt seg ned for å dø før kampen starta. Me såg det mot Fulham og me ser det att idag. Ber og håpar om eit mirakel. :shola:
« Siste redigering: 11. Feb. 2012, 19:30 av lgrinde »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #212 på: 11. Feb. 2012, 19:24 »
Tragisk omgang. Forsvaret sover gang på gang, den sentrale midtbanen henger ikke med for fem øre, Gutierrez treffer ikke medspiller en eneste gang, mens det er en mye at Obertan jobber mye bakover. Han tar et par løp bakover og følger mann en gang i ny og ned, men det folk ikke legger merke til er alle gangene han later seg på midtlinja når Simpson er alene mot to mann. Uansett ikke hans feil at vi ligger under. Tottenham har scoret på hver eneste sjanse (minus skuddet til Krancjar) og har virkelig utnyttet slett markering og slett innsats i de bakre leddene.

Eneste som får godkjent i denne omgangen er Papiss Cisse som faktisk hadde noen gode innlegg. Resten får stryk.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 11. Feb. 2012, 19:24 »
Gosling og Abeid bør få sjangsen til å vise seg fram i denne kampen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 11. Feb. 2012, 19:24 »
Hvor tjukke NUFC-briller har du? Vi blir pissa på - klarer faen knapt holde ballen i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 11. Feb. 2012, 19:25 »
Ser eg og, men det brenner i sjela og alkoholen hjelper ikkje mye så langt. Heldigvis gikk laga rundt oss på tap i dag bortsett fra arsenal, men syns likevel at vi må vere litt mer verdige...Greitt nok ha spurs vært gode og utnytta sjansene sine max, men herregud så svake vi er! Ser ut som eit juniorlag og gjør så store feil over hele linja at eg ikkje har ord....Tar av lyden i pausa..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #216 på: 11. Feb. 2012, 19:25 »
Gøy på supportertreff? Simpson suger idag....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #217 på: 11. Feb. 2012, 19:26 »
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. det er flaut, samtidig er jeg imponert over Spurs.
Som alltid har vi problemer med lag som spiller raskt i lengderetningen. Dette så vi mot Fulham i 2.omgangen, mot WBA i fjor (3-3 kampen), vi ser det svært godt i dag, og mot QPR i første kampen for sesongen. Når vi ikke har raske midtstoppere må vi prøve å ligge litt lavere, samtidig synes jeg at Perch/Guthrie ligger for høyt. Vi har tisligere sett Guthries begrensninger som Box to Box player (mangler hurtigheten), og Perch vet vi er en nødløsning.

Obertan er tilbake til sitt vanlige jeg, og Jonas møter den høyrebacken i PL som passer ham minst fordi han kan løpe opp enhver vellykket finte.

Alt i alt virker det på meg som at AP har bommet fatalt med taktikken, men ikke ta dette som slakt av ham. Jeg er enig i at vi må prøve å utnytte våre to Demba'er på topp, og da må vi finne en måte å la dem spille på.

Hva gjør vi nå?
HBA inn for Obertan
Perch må ligge dypere og sweepe.
Vi må sørge for å ikke bomme med pasninger som skaper overganger

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 11. Feb. 2012, 19:26 »
Greit williamson er ræva, men vi har ikke alternativer der. Obertan er faen så ubruklig, der har vi ben arfa som er 10x bedre enn det obertan noen gang kommer til Å bli
lt;3 Newcastle <3

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #219 på: 11. Feb. 2012, 19:28 »
Blir nok 8-1 det her. Greit nok at alle leverer prestasjoner under pari i dag, men Simpson og Obertan er i egen klasse. Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor forferdelige fotballspillere de er.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 11. Feb. 2012, 19:29 »
Flaut. Er bare Spurs sin dag. Flaks og putter på alt. Saha ser ut som messi. Men faen ta dommeren som snyter oss for straffe. Da ville alt vært annerledes. Spillemessig er det jo jevnt.

:lol: :spytt: :lol:

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 11. Feb. 2012, 19:29 »
Vi henger ikke sammen, jobber ikke sammen, og etterhvert som målene har kommet så virker de fleste spillerne pissredd. Burde gjort drastiske grep etter 2-0. Jeg håper at vi får dramatiske endringer i 2 omgang. Bytt 3 mann og gjør ett eller annet!!!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Christian

• Gjest
« Svar #222 på: 11. Feb. 2012, 19:29 »
:koko:

Me blir pissa på av Spurs.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 11. Feb. 2012, 19:30 »
Var selvfølgelig den påstanden jeg sikta til ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 11. Feb. 2012, 19:31 »
Lgrinde: Jeg mener Simpson ikke er god nok for EUROPA-league.  CL klarer vi ikke uansett.

Det er jo bare å se på hva dagens motstander har å tilby på dette området.  Dessverre har Willy og Colo vist at de sliter når de får tempossterke spillere mot seg. Trenger en rask stopper neste sesong som passer sammen med Colo..Og gud som vi savner :tiote:
« Siste redigering: 11. Feb. 2012, 19:34 av Thomas »