20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #75 på: 10. Feb. 2012, 18:39 »
LOL Toon! 3-0?  :P

Er enig i at det skal være mulig å ta ett poeng minst i denne kampen. Vi så jo Wolves for noen uker siden greide 1-1 på WHL, så det er absolutt mulig! Men 3-0 er litt ambisiøst...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 10. Feb. 2012, 18:47 »
Husk at godeste Danny Simpson urinerte på Gareth Bale på St.James' Park, slik at Harry flyttet han over på høyre. Jeg sier ikke at dette kommer til å skje i morgen, men man trenger ikke å legge seg ned å dø før man har blitt skutt.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 10. Feb. 2012, 19:02 »
Husker jeg rett urinerte Bale på Simpson i fjor på WHL og scoret et pent 2-0 mål.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #78 på: 10. Feb. 2012, 19:17 »
Husker jeg rett så husker jeg ikke hverken noe urinering fra Simpson eller Bale ? Er dette noe som foregikk etter kamp eller  :blink: Mulig jeg som husker litt dårlig her nå, men kan være jeg husker det seinere.?

Noen andre som husker det ?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 10. Feb. 2012, 19:25 »
Husker jeg rett så husker jeg ikke hverken noe urinering fra Simpson eller Bale ? Er dette noe som foregikk etter kamp eller  :blink: Mulig jeg som husker litt dårlig her nå, men kan være jeg husker det seinere.?

Kan være den humoren der aldri har truffet meg, men faen for et elendig innlegg....

Peter

• Gjest
« Svar #80 på: 10. Feb. 2012, 19:29 »

Kan være den humoren der aldri har truffet meg, men faen for et elendig innlegg....

Tenkt paa at han kanskje misforsto og tok 'urineringen' bokstavlig? Ro ned a.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 10. Feb. 2012, 19:53 »
For en gjeng:)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 10. Feb. 2012, 19:54 »
LOL Toon! 3-0?  :P

Er enig i at det skal være mulig å ta ett poeng minst i denne kampen. Vi så jo Wolves for noen uker siden greide 1-1 på WHL, så det er absolutt mulig! Men 3-0 er litt ambisiøst
Vi får se hvem som ler sist:)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #83 på: 10. Feb. 2012, 19:55 »
Team news for Spurs v Toon ...ESPN Sat 11th feb 2012 kick off--17:30.

Tottenham forward Rafael van der Vaart has been ruled out of Saturday's game against Newcastle after he failed to overcome the calf injury that kept him out of Monday's draw at Liverpool.
Aaron Lennon and Jermain Defoe (both hamstring) are back in the frame after missing the game at Anfield, but Younes Kaboul (knee) and Sandro (calf) are doubts.
Ledley King (knee) will be given a late fitness test, but William Gallas (calf) and Tom Huddlestone (ankle) are out.

TOTTENHAM (from): Friedel, Gomes, Cudicini, Assou-Ekotto, Rose, Kaboul, Khumalo, Walker, King, Dawson, Nelsen, Livermore, Sandro, Parker, Bale, Kranjcar, Lennon, Dos Santos, Modric, Defoe, Adebayor, Saha, Dawkins, Lancaster, Luongo.

Newcastle boss Alan Pardew will be without striker Leon Best and utility man Ryan Taylor.
Best looks certain to miss the rest of the season with the medial ligament injury he suffered against Aston Villa last weekend, while the ankle problem Taylor sustained in the same game is less serious, but will keep him out at White Hart Lane.
Yohan Cabaye completes his three-match ban, Cheick Tiote is still on African Nations Cup duty while defender Steven Taylor (Achilles) and midfielders Sylvain Marveaux (groin) and Sammy Ameobi (knee) continue their respective recoveries.

NEWCASTLE (from): Krul, Elliot, Harper, Simpson, Santon, Ferguson, Perch, Coloccini, Williamson, Kadar,Guthrie, Obertan, Ben Arfa, Gutierrez, Gosling, Abeid, Ba, Cisse, Shola Ameobi, Lovenkrands
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #84 på: 10. Feb. 2012, 20:06 »
Jeg støtter TooN. Denne vinner vi 3-0.

Krul

Simpson    Williamson   Colocinni   Santon

Ben Arfa      Guthrie       Perch        Jonas

Ba         Cisse

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 10. Feb. 2012, 20:38 »
Beundra optimismen her inne :) frykter dog en down-to-earth kamp her ! Spurs med spillere tilbake tror eg blir for sterk, og vi går på et greit 3-0 tap...

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 10. Feb. 2012, 20:57 »
Trur det beste hadde vert en femmer på mitden, for og demme opp for park/modric. Kansje en gosling som kan henge på modric??

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #87 på: 10. Feb. 2012, 20:58 »
dette blir nok en kald øse på pung opplevelse...med mindre jeg skal gjøre som manu kampen og sette noen små lapper på spurs med 2-0 handicap på oss.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #88 på: 10. Feb. 2012, 21:16 »
dette blir nok en kald øse på pung opplevelse...med mindre jeg skal gjøre som manu kampen og sette noen små lapper på spurs med 2-0 handicap på oss.

Hvordan gikk det med tippinga på den, forresten?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 10. Feb. 2012, 21:17 »
Husk at godeste Danny Simpson urinerte på Gareth Bale på St.James' Park, slik at Harry flyttet han over på høyre. Jeg sier ikke at dette kommer til å skje i morgen, men man trenger ikke å legge seg ned å dø før man har blitt skutt.

Redknapp startet kampen med Bale kampen på høyresiden pga Raylors tempoproblemer. Der fikk han lite til. Derfor ble han flyttet over til sin vante side til 2. omgang. Men han klarte ikke å skape noe der heller. Vi får håpe at han er en like usedvanlig svak dag på  jobben i morgen.