20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #60 på: 10. Feb. 2012, 11:59 »
slapp av. James Perch, det beistet av en spiller, kommer til å rive Modric i fillebiter :)

Hadde du sagt det før jul ville jeg ikke trodd deg. Men sånn han spiller nå om dagen tror jeg han både blir matchvinner, legende og vår neste #9 før kampen er omme. Fantastisk mann.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Feb. 2012, 12:12 »
Jeg tror Perch kommer til å klare seg fint. Han er knallhard i duellene og rask. Det jeg er mest bekymret for er hvordan Simpson og Santon håndterer denne kampen. Santon er ujevn i prestasjonene. Glimrende mot Scum, men plasserte seg mye feil mot Blackburn. I og med at Tham klart er sterkere på venstre side tror jeg det er Simpson og Obertan som får kjørt seg. Hvis Simpson inviterer Bale inn i 16 meteren, som han f.eks gjorde med Hoillett kommer vi til å tape denne kampen. Og mot Villa kom Zog for lett rundt Simpson. Han må bli flinkere til å komme tett oppi ballfører og blokkere innleggene. Dette var Enrqiue en ekspert på.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Feb. 2012, 12:33 »
Jeg tror Perch kommer til å klare seg fint. Han er knallhard i duellene og rask.
Sammenlignet med hva da? Damefotball?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #63 på: 10. Feb. 2012, 12:43 »
Hehe, reagerte litt på det med "sterk i kroppen". Har enda flashbacks fra den håpløse opptredenen han hadde i forsvaret mot Chelsea (?) der han ble løpt fra i samtlige dueller og tapte hver eneste mann-mot-mann-duell styrkemessig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 10. Feb. 2012, 12:48 »
Hehe, reagerte litt på det med "sterk i kroppen". Har enda flashbacks fra den håpløse opptredenen han hadde i forsvaret mot Chelsea (?) der han ble løpt fra i samtlige dueller og tapte hver eneste mann-mot-mann-duell styrkemessig.

Det var RAylor som ble fraløpt. Perch er ikke noe hodespiller, men så lenge ballen holdes langs bakken er han ingen pingle. Men alle  blekner sammenlignet med :tiote: selvsagt.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #65 på: 10. Feb. 2012, 12:48 »
Enig med Thomas her, Enrique var konge på å komme opp i press og blokkere innlegga, samtidig som han var råsterk i duellene..
Det er dette jeg syns Simspon sliter MAX med..han står litt sånn foroverlent og "venter" på en handling fra motspiller, og i de fleste tilfeller så blir han enten dribla av angriperen, eller så får angriper lagt inn relativt ubekvemt.

Er litt redd for at Simpson ikke blir noe bedre med tiden heller, føler han er så begrenset pr.nå..helt "ok" back, men sliter med kjappe spillere, da virker det som han blir helt rådvill..blir interessant å se Tottenham-kampen, håper virkelig ikke han blir rundingsbøye da:)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 10. Feb. 2012, 13:14 »
Det jeg er mest bekymret for er hvordan Simpson og Santon håndterer denne kampen. Santon er ujevn i prestasjonene. Glimrende mot Scum, men plasserte seg mye feil mot Blackburn. I og med at Tham klart er sterkere på venstre side tror jeg det er Simpson og Obertan som får kjørt seg. Hvis Simpson inviterer Bale inn i 16 meteren, som han f.eks gjorde med Hoillett kommer vi til å tape denne kampen. Og mot Villa kom Zog for lett rundt Simpson. Han må bli flinkere til å komme tett oppi ballfører og blokkere innleggene. Dette var Enrqiue en ekspert på.

Kva med Colo og Williamson sentralt når Bale vandrar inn?! Då er eg meir redd for at me verte tekne på ei kontring og at enten Simpson, Santon eller Williamson ikkje held linja. Og ikkje minst at Colo og Williamson kjem til å slita med farten til Bale og Lennon. Saha verte og garantert farleg her.
Forsvaret vårt har spelt godt dei siste kampane, men er det ein ting me slite med so er det raske spelara inn bak forsvaret.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 10. Feb. 2012, 14:21 »
Vi slipper mest sannsynlig farten til Lennon på høyre, da han visstnok er very doubtful til matchen. Jeg er som Igrinde redd for hva og hvordan vi skal takle Bale, dersom han har dagen. Da vil Simpson bli en rundingsbøye, og vi må ha et DYPT anker på midten som kan gi han juling fremfor Colo og Willy når han trer inn. Ser for meg at Perch kan gi Bale den nødvendige julingen, selvom Tiote selvsagt hadde vært å foretrekke.

Kan egentlig ikke se for meg at vi skal få så veldig mye med fra denne kampen, men hvem vet? Alt kan skje med oss om dagen. Hadde det ikke vært for verdens beste spisspar, så hadde tror jeg H hadde vært en sikker en på bongen. Men vi er nødt til å dekke rommet mellom midtbanen og forsvaret ekstremt godt, for i det rommet er Tham gode, med både Bale, Modric og antageligvis Saha i denne kampen. Glad vi slipper Van der Vaart!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 10. Feb. 2012, 14:41 »
Skulle ønske vi hadde en annen VB til denne kampen å kunne bruke Santon på HB mot Bale.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 10. Feb. 2012, 15:20 »
"Good news on the team news front - Harry said Jermain Defoe and Aaron Lennon are back in the frame to face Newcastle tomorrow."

"On the down side, Rafa van der Vaart (calf), Younes Kaboul (knee) and Sandro (calf) are all 'struggling', according to Harry."

Da blir vi nok fraløpt på begge sidene :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 10. Feb. 2012, 17:10 »
"Good news on the team news front - Harry said Jermain Defoe and Aaron Lennon are back in the frame to face Newcastle tomorrow."

"On the down side, Rafa van der Vaart (calf), Younes Kaboul (knee) and Sandro (calf) are all 'struggling', according to Harry."

Fraløpt er jeg ikke redd for. Santon og Jonas har fart i beina de. Godt samarbeid så stenger de venstresiden. Spiller Obertan så skal Bale slite med å utnytte hurtigheten sin. Obertan er minst like rask som Bale.

Sentralt kan Guthrie - Perch vise seg å bli litt i det letteste laget. Om ikke Tottenham styrer midtbanen blir jeg overrasket.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 10. Feb. 2012, 17:24 »
Jeg tror ikke Guthrie - Perch nødvendigvis blir "for lette". De er ikke fullt så gode som Cabaye-Tiote, men Guthrie har imponert stort, og Perch er faktisk en habil DM. Ikke optimalt, men at de kan gi Spurs noe å tygge på er jeg hellig overbevist om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 10. Feb. 2012, 18:02 »

Fraløpt er jeg ikke redd for. Santon og Jonas har fart i beina de. Godt samarbeid så stenger de venstresiden. Spiller Obertan så skal Bale slite med å utnytte hurtigheten sin. Obertan er minst like rask som Bale.

Sentralt kan Guthrie - Perch vise seg å bli litt i det letteste laget. Om ikke Tottenham styrer midtbanen blir jeg overrasket.

Han verte fråsprungen viss Bale og Lennon får nokre meter forsprang. I denne kampen har me ikkje råd til at han feilposisjonera seg og tek sjansar. Og Simpson kan ikkje fortsetja å sova når resten prøve setja motstandaren i offside. Fungerar laget optimalt og alle unngår personlege feil so har eg trua på 3 poeng.  ;)
« Siste redigering: 10. Feb. 2012, 18:05 av lgrinde »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 10. Feb. 2012, 18:13 »
Jeg tror ikke Perch blir avslørt på styrke denne kampen. Modric, Livermore, Parker, Kranjcar er ikke Yaya Toure i kroppen. Tror også han kan vinne en del i lufta på midtbanen mot disse spillerne. At han sliter i midtfordvbaret mod spillere som drogba osv er ikke overraskende. Men på midtbanen er han brukende.

Hvis han spille som mot villa går det fint. Meget lav risiko, og kun fokus på det deffansive passer ham perfekt :)

Blir spennende å se hvor høyt Pardew tørr å sette laget.. Hvis vi ligger lavt, tett og kompakt blir det lite rom for Bale å springe i. Med Obertan og Jonas samt Ba og Cisse kan vi bli giftige på kontringene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 10. Feb. 2012, 18:37 »
så spurs vs pool her om dagen og må jo si spurs spilte ræææva og det mot et lag som er dårligere enn oss,nemlig pool. denne tar vi lett. tipper 3-0 til newcastle.