20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30  (Lest 47255 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« på: 07. Feb. 2012, 13:31 »
Forrige gang vi vant her var vel etter en snuoperasjon med Martins i spissen? :(
http://www.youtube.com/watch?v=NbvImSXWcQU

Dette blir en test hvor vi kan vise hvor gode vi er, med en ok Newcastle-stall. Vi mangler Best og Raylor samt Saylor og Sammyobi.

Diskuter!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle, 11. feb kl. 18:30
« Svar #1 på: 07. Feb. 2012, 13:40 »
En av årets vanskeligste kamper! Forsvaret blir nøkkelen her. Vi har spisser som kommer til å score om de får noen sjanser så det viktigste blir å demme opp bak. Og for Guds skyld pass Bale!!!!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. Feb. 2012, 14:01 »
Har vært noen fantastiske kamper mot Spurs gjennom årene, blant annet våre to siste seire på WHL var herlige, 3-2 og 4-1. Ser et klart mønster i hvordan det har gått for oss på WHL de seneste 15 årene. Fire tap - så to seire. Tre tap - så to seire. Og nå to tap, hvilket i følge mitt mønster skulle tyde på seier i år og neste sesong, så alt annet enn seier vil være særdeles overraskende  :coloccini:

Satser på, og regner egentlig med dette laget:
                                         Krul
Simpson         Williamson            Coloccini          Santon

Guthrie                     Perch
Obertan                                                        Jonas
                         Ba                Cisse

Også mulig det er plass til Bennern her, men tviler litt...
Tror Bale, Modric, muligens vdV og gjengen skal være greis skuring for abboren på midten, og gjetter vi vinner 2-1, etter å ha tapt sjansestatistikken 11-4, og cornerstatistikken 12-2  :fisk:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Feb. 2012, 14:40 »
Jeg forventer ingen verdens ting, og har ikke noe særlig håp om noen Hiroshima-bombe (hvilket jeg faktisk mener det vil være om vi skulle ta tre poeng). Selv ett poeng her vil være en stor overraskelse. Dette er en kamp vi i aller høyeste grad bør ha råd til å tape.

Men med The Demba's sammen på topp, kan alt skje. Jeg gjør regning med at laget blir det samme som avsluttet første omgang mot Villa.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Feb. 2012, 15:06 »
Dette er ein kamp eg virkeleg skulle likt å sett Tioté i. Eg trur Modric blir eit par hakk for stor oppgåve for Perch, og eg er redd for at ein Parker i storform kjem til å nøytralisere den nødvendige kreative kraften vi må ha i Guthrie. Når N'zonzi klarte å drepe midtbanen vår mot Blackburn er det ingen grunn til å tru at ikkje Parker skal klare det samme.

I denne kampen ville eg køyrt på med ein 4-5-1, evt. ein 4-4-2 der ein av senegalesarane jobbar steinhardt ned på midtbanen. Litt slik som Ameobi gjorde det mot Arsenal i den kampen vi vann 1-0 under CH på SJP. Om vi taper midtbanekrigen blir det i alle fall ekstremt viktig at forsvaret er botnsolid. Sjølv om Ade er inne i ein ganske svak periode, så er eg redd for at Bale/Modric kan skape enda større problem for forsvarsfiraren enn det Keane/N'Zogbia klarte i 1. omgang på søndag.

Blir nøkkelen å isolere Modric slik vi klarte å isolere Keane i 35 minutt av 2. omgangen på søndag? Eg trur det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Feb. 2012, 15:37 »
Jeg trur du har rett, Hans. Denne bortekampen er i mine øyne like hard som når vi spiller på OT. Det betyr at det blir grusomt vanskelig, men at vi faktisk har muligheter med maks uttelling. Vi har ihvertfall nå to spisser som det lukter mål av - og som forhåpentligvis ikke trenger så grusomt med sjanser. Tiote hadde selvfølgelig vært helt perfekt til denne kampen dog..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Feb. 2012, 16:31 »
Tror faktisk Cisse begynner på benken her. Tviler på at Pardew tørr å stille med 2 mann sentralt mot 3'eren til Spurs. Kem som evt skal spille sentralt veit eg ikkje, men mulig han legger om igjen til 4-2-3-1 som han har kjørt tidligere.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Feb. 2012, 16:33 »
Dette er en av våre vanskeligste kamper i år. Jeg er fornøyd med ett poeng men skal vi klare topp 4 hadde det smakt med seier. Kan egentlig tenke meg at ameobi starter pga hans hodestyrke deff. Men håper på følgende lag: krul, simpson, Willy, colo, santon--- obertan/ Barfa, guthrie, perch, Jonas-- ba, cisse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Feb. 2012, 16:36 »
Tror han kjører Ba og Cisse på topp, men at Ba kommer til å falle ned på midtbanen når vi forsvarer oss. Slik vi gjorde det med Ameobi forrige sesong, blant annet da vi vant på Emirates. Hans nevnte det vel også i sitt innlegg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Feb. 2012, 16:40 »
Forrige gang vi vant her var vel etter en snuoperasjon med Martins i spissen? :(
http://www.youtube.com/watch?v=NbvImSXWcQU

Dette blir en test hvor vi kan vise hvor gode vi er, med en ok Newcastle-stall. Vi mangler Best og Raylor samt Saylor og Sammyobi.

Diskuter!

Mangler vel også Cabaye og Tiote. :P

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Feb. 2012, 17:32 »
Sist vi vant her var vel 1-3 med Geremi og Viduka-scoringer bl.a!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Feb. 2012, 17:37 »

Var det ikkje 4-1 då, når vi snudde 0-1 til 4-1? Skåringa av Owen, Geremi, Butt og Martins om eg ikkje huska feil???

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Feb. 2012, 18:32 »
Om vi skulle vinne, mot alle odds, begynner vi seriøst å bli en trussel for fjerdeplassen. Men tør ikke håpe på mer enn uavgjort. Uavgjort ville vært bra her!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Feb. 2012, 19:45 »

Var det ikkje 4-1 då, når vi snudde 0-1 til 4-1? Skåringa av Owen, Geremi, Butt og Martins om eg ikkje huska feil???
NUFC.com har alltid svaret.

2007/08: Won 4-1 Butt, Geremi, Owen, Martins
2006/07: Won 3-2 Huntington, Martins, Butt

Dette er de to siste gangene vi tok ett eller flere poeng på WHL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Feb. 2012, 20:13 »
Haha... Butt skåra i begge oppgjøra :spytt: Trur vi skal vere glade for å få med oss 1 poeng, men eg er førnøgd så lenge vi gir dei god kamp om poenga og innsatsen er på topp!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.