20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760035 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5175 på: 31. Aug. 2012, 22:48 »
Jeg føler vi er de store taperne i dette overgangsvinduet... Enige?
Nei.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5176 på: 31. Aug. 2012, 22:49 »
Ryad Boudebouz, anyone...?
Er avkrefta for nokon timer siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5177 på: 31. Aug. 2012, 22:49 »
Fook mi, men jeg syns virkelig Cleverley er en finfin spiller. Så lenge han er kommet over skaden fra forrige sesong har jeg ståltru på han! 14 mill og en ung britisk spiller som Cleverley inn for Cabaye ville ikke vært hårreisende. Dog ser jeg jo at det er tøvrykter, gir lite mening sett fra ManU sitt synspunkt.
Cleverly er nok en average engelsk midtbanespiller. Hadde vi erstattet Cabaye med Cleverley hadde det vært fryktelig.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #5178 på: 31. Aug. 2012, 22:49 »
Jeg føler vi er de store taperne i dette overgangsvinduet... Enige?

? Så lenge vi har fått Anita og noen unngutter er vi da ikke noen tapere hvertfall..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5179 på: 31. Aug. 2012, 22:50 »
Gir lite mening fra scum synspunkt? Regner med at du mener at scum ikke henter spillere på slutten av vinduet, men se tilbake på Berbovergangen. Jeg har hele tiden sagt at cabaye går. Håper jeg tar feil

Tenker på at de vel strengt tatt ikke burde bytte en lovende sentral midtbanespiller mot en annen og 14 millioner pund. Kunne jo i større grad skjønt det dersom det var en fyr som Anderson som i større grad kan kalles lost cause ala Obertan. Tviler for at Sir Alex har mistet trua på Cleverley.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #5180 på: 31. Aug. 2012, 22:50 »
Dei holder til på treningsfeltet, der dei tar medical osv.

Ah, but off course! Ikke gi meg forhåpinger nå! :nikke:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5181 på: 31. Aug. 2012, 22:52 »
Gir lite mening fra scum synspunkt? Regner med at du mener at scum ikke henter spillere på slutten av vinduet, men se tilbake på Berbovergangen. Jeg har hele tiden sagt at cabaye går. Håper jeg tar feil

Tenker på at de vel strengt tatt ikke burde bytte en lovende sentral midtbanespiller mot en annen og 14 millioner pund. Kunne jo i større grad skjønt det dersom det var en fyr som Anderson som i større grad kan kalles lost cause ala Obertan. Tviler for at Sir Alex har mistet trua på Cleverley.

Cleverley og Cabaye kan jo ikke sammenlignes i forhold til hvilket nivå de er på pdd.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #5182 på: 31. Aug. 2012, 22:52 »
Plikter man å ta imot bud i dag? eller kan man låse døra og gå hjem klokka 4 og beholde alle spillerne?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5183 på: 31. Aug. 2012, 22:54 »
Enig i at Cabaye har et høyere nivå - men Cleverley har et bra potensiale og var god før han ble skadd forrige sesong. Jeg syns Cleverley har gode forutsetninger for å bli en jævla god box-to-box-spiller. Har bra trua på han, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5184 på: 31. Aug. 2012, 22:58 »
Orker ikke høre mer på dere som utelukkende kommer med dritt her. Finn dere en ny klubb å la oss andre glede oss over det faktum at det faktisk går ann å ha gode resultater uten å kaste penger etter allerede overbetalte spillere.

Ta deg sammen bittelitt a? Selv om folk er uenige om et overgangsvindu, er det vel ikke noe grunn til å bytte klubb? La folk surve hvis de vil det. På et forum skal folk være uenige, uten å angripe hverandre! Jeg er uenig med deg, men lar deg da vitterlig nok få ha din mening?!

Er veldig få så mener at vi er svekket, om noen. Men at vi har kommet dårligere ut enn lagene rundt oss på tabellen fra i fjor, bør det vel være særdeles liten tvil om? Ihvertfall slik jeg ser på det...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5185 på: 31. Aug. 2012, 23:02 »
Om du tenker på Tottenham, Anders, så har vel de hentet noen usikre kort, men på papiret sterkere. Chelsea er styrket. Arsenal ser ikke så mye bedre ut enn i fjor, men de har hentet noen friske spillere. Liverpool gjør tidens verste deadline day, og står igjen med nada. Vi har styrket bredde, og beholdt alt. Men unntaket Guthrie. Ser ikke at vi er veldig svekket.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5186 på: 31. Aug. 2012, 23:09 »
Best og spissplassen må også nevnes. Han skadefri skulle jeg gjerne hatt i troppen slik siutasjonen er nå. Til og med Løvenkrands ville jeg hatt med.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5187 på: 31. Aug. 2012, 23:12 »
Synes ikke spissplassen er noen krise egentlig. Ba og Cisse kommer mest sannsynlig ikke til å spille Afrikamesterskapet, og skulle vi få en skade på en av de har vi muligheter til å bruke f.eks Ben Arfa som en hengende spiss eller gå for 4-3-3. Skulle både Ba og Cisse bli skadet derimot...
« Siste redigering: 31. Aug. 2012, 23:13 av Daniel »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5188 på: 31. Aug. 2012, 23:13 »
Vi er svekket på spissplass, styrket på midtbaneplass. Det er min konklusjon. Alt i alt er det fortsatt litt skuffelse da jeg hadde sett for meg at forsvaret vårt skulle vært mer spennende etter dette vinduet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #5189 på: 31. Aug. 2012, 23:16 »
alt i alt er jeg fornøyd med overgangs vinduet, er glad vi har beholdt alle spilleren våres. fått inn en habil midtbane spiller og noen spennende unggutter!
Liverpool, Arsenal og tottenham ser svekket ut spørr du meg, mens chelsea ser veldig sterke ut, sammen med city og man utd. Tror 4 plassen er innen rekkevidde i år.