20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760485 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5085 på: 31. Aug. 2012, 19:36 »
Jeg skjønner ikke at folk er så negative. Jeg mener vi er forsterket i forhold til i fjor. Og vi har blitt kvitt mye dritt i sommer. Og vi har beholdt alle stjerner! Klarer oss fint med Simpson til januar. Vi har jo prøvd men ikke fått tak i prioriterte spillere så da er det bedre vente. Jeg er positiv. Er det ingen andre her som er det???

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5086 på: 31. Aug. 2012, 19:36 »
Luke Edwards ‏@LukeEdwardsTele
No truth in rumour Ryad Boudebouz on way to #nufc. Have received final confirmation, no ins or outs before deadline.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5087 på: 31. Aug. 2012, 19:39 »
Jeg skjønner ikke at folk er så negative. Jeg mener vi er forsterket i forhold til i fjor. Og vi har blitt kvitt mye dritt i sommer. Og vi har beholdt alle stjerner! Klarer oss fint med Simpson til januar. Vi har jo prøvd men ikke fått tak i prioriterte spillere så da er det bedre vente. Jeg er positiv. Er det ingen andre her som er det???

Jeg er ikke så grusomt negativ som jeg kanskje kan virke til, men jeg har i et relativt utfyllende innlegg her litt tidligere i dag prøvd å fortelle hvorfor jeg mener vinduet har blitt en nedtur, uten å være elendig på noen som helst måte. Fra sist sesong står vi styrket igjen på midtbanen hvor vi har fått flere valgmuligheter, mens jeg er mer usikker på hvordan ståa er fremover. Best var en undervurdert spiller i stallen vår. Forsvaret vårt er stort sett det samme. Avhengig av om man regner Good som en aktuell førstelagsspiller eller ei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5088 på: 31. Aug. 2012, 19:42 »
Kanskje feil tråd men er ikke bare manglende spillere inn hos oss som gjør meg ihvertfall veldig usikker på hvor vi står hen per nå. Det faktum at de aller fleste lag som vi må sette oss som mål å kjempe med, i tillegg til at mange av lagene som vi gjerne forventer kommer bak oss på tabellen er vesentlig forsterket som f.eks Everton, Villa, Fulham, West Ham, West Brom etc.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5089 på: 31. Aug. 2012, 19:45 »
Er det noen som har en link til en Sky Sports - stream?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5090 på: 31. Aug. 2012, 19:45 »
Keep calm, and put Xisco on!  ;D

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5091 på: 31. Aug. 2012, 19:46 »
Om vi klarer å beholde alle spillerne så må jeg si meg fornøyd. Var 100% sikker på at vi kom til miste 2-3 av storspillerne våre, men det ser ut til at vi holder troppen slik den er. :smitten:
Marveaux, Amalfitano, Bigi, Vukcic, Sammy A, Shane F, Tavernier, A. Campbell er unge spillere som klubben ønsker å satse på og har stor tro på. Jeg vil tro at disse har bevist mye på treningsfeltet og at klubben er villig til å gi de mye spilletid i år.  :thumbu:
Fordelen er jo at dette er billige spillere med stort utviklingspotensialet og ikke minst fortjeneste potensialet, det liker nok Ashley godt. Jeg er også fornøyd med at klubben driver sunt, det er nok riktig in the long run.

Ulempen er nok at klubben må prioritere hva de skal satse på denne sesongen, vi kan ikke kjøre første 11'er i PL og alle cupene. Så det blir vel b-preget i ligacupen, og i begynnelsen av FA cupen, og mot de dårligere lagene  i EL gruppen.
I mine øyne er hovedproblemet stopperplassen og spiss plassen. Skal vi oppnå en like høy plassering i år, er vi avhengig av å ha colo og Staylor på plass hele sesongen. Spissplassen virker også tynn, men vi har mange offensive strenger å spille på, og kan stille et offensivt slagkraftig med 1 spiss i start 11'er.

Mulig jeg er naiv, men har klokketro på en god sesong! Mer samspilt lag har vi også, de unge er 1 år eldre etc.

Så får vi håpe at vi klarer å holde nøkkelspillerne skadefri gjennom en lang sesong!

Elsker Newcastle!!! :wub:

Come on!!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #5092 på: 31. Aug. 2012, 19:47 »
Hadde jeg vært en av de nevnte hadde jeg tenkt på tanken. Viser ikke akkurat ambisjoner om å ta opp kampen med de store og hvem gidder å spille for en slik klubb om en har ambisjoner om å vinne noen pokaler selv?
Snx, er det deg? Hadde du vært ein av dei nemnte hadde du seff valgt nufc - klubben i ditt hjerte! ;)
Venter i spenning...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5093 på: 31. Aug. 2012, 19:47 »
Jeg er veldig fornøyd med at vi har kalrt å holde på alle våre viktige spillere. Jeg skal ikke nekte for at jeg synes det er kjipt at vi ikke bringer flere inn, men det er på ingen måte krise. Jeg hadde håpet at vi skulle hente dubuchy nå i innspurten av vinduet, men det ser ut til å være uaktuellt nå. Så da får vi håpe at vi er heldige med skader, og så gjør vi noen knallsigneringer i januar.

Min spådom for de siste timene:
Liverpool selger Agger, og panikkjøper Williamson for £20m.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #5094 på: 31. Aug. 2012, 19:48 »
i tillegg til at mange av lagene som vi gjerne forventer kommer bak oss på tabellen er vesentlig forsterket som f.eks Everton, Villa, Fulham, West Ham, West Brom etc.
Villa :lol: Jaja me får no sjå te helgo...
Venter i spenning...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5095 på: 31. Aug. 2012, 19:49 »
Newcastle talentet Liam Henderson er ferdig i klubben, etter ni år i klubben.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5096 på: 31. Aug. 2012, 19:50 »
Jeg skjønner ikke at folk er så negative. Jeg mener vi er forsterket i forhold til i fjor.

Det mener jeg er veldig marginalt! Vi har fått inn Anita, og selv om det gleder meg, går det sikkert litt tid før han blir vant til PL. Ellers har vi fått inn Amalfitano, Bigirimana og Good, 3 spillere jeg tviler på kommer til å bidra veldig mye på førstelaget i år.
Vi har ergo handlet inn en førstelagsspiller, og det i det leddet jeg synes vi hadde mest kvalitet ifra før.
Hvor er stopperen vi har ventet på i 6 mnd?? Hvor er backen vi så absolutt behøver?
Det er ikke noe krisevindu, men et godt stykke under det som trengtes..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5097 på: 31. Aug. 2012, 19:51 »
Hadde jeg vært en av de nevnte hadde jeg tenkt på tanken. Viser ikke akkurat ambisjoner om å ta opp kampen med de store og hvem gidder å spille for en slik klubb om en har ambisjoner om å vinne noen pokaler selv?
Snx, er det deg? Hadde du vært ein av dei nemnte hadde du seff valgt nufc - klubben i ditt hjerte! ;)

Hehe, ingen Snx her!! Hverken Cabaye eller Tiote er oppvokst med brystmelk fra Newcastle, så klart om om en større klubb banker på døren vil det være fristende!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5098 på: 31. Aug. 2012, 19:52 »
R. Taylor bekreftet skadd i flere mnd.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #5099 på: 31. Aug. 2012, 19:55 »
Keep calm, and put Xisco on!  ;D

ja er han utlånt eller ballgutt på treningsfeltet?