20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5070 på: 31. Aug. 2012, 18:15 »
Daniel: Jeg er fullstendig klar over det. Jeg bare kommer med synspunkter, fra mitt ståsted som en ganske fornøyd supporter.

Jeg er dog som jeg har sagt tidligere ganske så sikker på at vi virkelig kunne kjempe om CL om vi hadde brukt £ 20 mill. På 3 nye spillere. (Selv om jeg sier at det ikke er noen automatikk i at man laget skulle bli forsterket med nye spillere). Men det virker det ikke som Newcastle er villig til i disse tider hvor verdensøkonomien er på randen av kollaps dessverre.
« Siste redigering: 31. Aug. 2012, 18:18 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5071 på: 31. Aug. 2012, 18:20 »
har fått summet meg litt jeg også :) Ja, vi hadde hatt stort behov for en forsvarer og en spiss,men vi har gjort en interresant jobb de siste årene på talentfronten og kanskje bør vi gi flere av dem sjansen!?

Jeg er spesielt spent på Bigiramana som jeg synes virker VANVITTIG lovende. Tavernier er heller ingen dårlig beck så det kan være en positiv ting at de får sjansen. Campbell virker lovende og kanskje er dette sesongen der Abeid og Vuckic blomstrer. De vil få mye spilletid første halvdel av sesongen.

Anita er en fantastisk erstatter for Guthrie, bare vent og se ;) Vi HAR en sterkere tropp en i fjor. Problemet er bare at vi fortsatt er ganske utsatt for skader :)

Så kan vi ikke vær så snill å signere en ut av det blå i dag allikevel!!!!!!!!??? Hører du Ashley!!!!

Formannj

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5072 på: 31. Aug. 2012, 18:24 »
Etter en lang dag på jobb, så er det endelig tid til Transfer Deadline Day!

HUSK DETTE:

Har fått lest igjennom endel, å mange virker negativ så langt. Men vi har idet minste fått en ganske sunn økonomi og vi har gode speidere som skaffer oss spillerne vi vil ha. Kontra panikkkjøpene for ett par sesonger siden.

Ashley er og blir en forretningsmann. Han bruker ikke mer penger enn han må og det må helst være videresalgsobjekter. Vi må bare innse at det er 2(!) sesonger vi spilte i Championship. Det er maaaaaange lag som er bedre og mer attraktive enn oss.

Deadlineday: Vi trenger sårt en høyreback nå som Raylor er skadet. Noen som vet hvor alvorlig? Perch er også ute. Da sitter vi igjen med Tav. Han kan slå til, men nå er tiden for å handle.. Selv om jeg tviler de punger ut ;p

Godt fornøyd om vi klarer å holde på alle...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5073 på: 31. Aug. 2012, 18:27 »
Årets tropp: (om det ikkje skjer noko i kveld)

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5074 på: 31. Aug. 2012, 18:32 »
Herlig oversikt det der Christian. Ser jo ganske greit ut, men er jo selvsagt noen steder vi gjerne kunne forsterka litt.

Under normale omstendigheter burde vi jo sett oss fornøyd med å ikke miste våre stjerner, men det er klart vi er sultne på mer etter fjorårets gode sesong. Krysser fingra for at vi har en signering til på trappene!

gabrielhorseng

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5075 på: 31. Aug. 2012, 18:52 »
Tror neppe det kommer noen nye spillere i dag - ihvertfall ikke som kan gå rett inn i elleveren.
Man håper vel mest på at det ikke skal forsvinne noen...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5076 på: 31. Aug. 2012, 19:01 »
Newcastle får ikke inn noen spillere som er gode nok til å kjempe om en startplass, og dette fører til at Cabaye, Ben Arfa, Cisse, Ba, Tiote, Krul & co bestemmer seg for å stikke i Januar.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5077 på: 31. Aug. 2012, 19:13 »
Newcastle får ikke inn noen spillere som er gode nok til å kjempe om en startplass, og dette fører til at Cabaye, Ben Arfa, Cisse, Ba, Tiote, Krul & co bestemmer seg for å stikke i Januar.

Var dette ironi?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5078 på: 31. Aug. 2012, 19:14 »
Hadde jeg vært en av de nevnte hadde jeg tenkt på tanken. Viser ikke akkurat ambisjoner om å ta opp kampen med de store og hvem gidder å spille for en slik klubb om en har ambisjoner om å vinne noen pokaler selv?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5079 på: 31. Aug. 2012, 19:22 »
Vi har enda ikke henta noe deffensivt, men vi har klart å låne ut en: Newcastle United defender Paul Dummett has joined St Mirren on loan until January, Buddies manager Danny Lennon has confirmed.  :koko:
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

gabrielhorseng

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5080 på: 31. Aug. 2012, 19:26 »

..og så avvikler vi NUFC.
Det begynner å bli litt for innviklet...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5081 på: 31. Aug. 2012, 19:28 »
Er akkurat samme sutringen som for eit år siden.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5082 på: 31. Aug. 2012, 19:29 »
Feil, når det gjelder meg i hvertfall. I fjor var jeg meget positiv og ga overgangsvinduet fem øyne på terningen.
Nei.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5083 på: 31. Aug. 2012, 19:31 »
Nå var det generelt Boris.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5084 på: 31. Aug. 2012, 19:33 »
Foreløpig ligger jeg på en firer på terningen. Det er bare et jævla kjedelig terningkast :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida