Etter ei intens natt med både drikking og døgning har eg skiftet totalt ståpunkt for dette transfervinduet... Mitt ønske som alle andre her regner eg med, er å få så mangen gode kvalitetsspillere som mulig for å styrke oss. Men det er ikkje så f**banna enkelt! Kanskje svart-hvit ja, men det er ikkje oss (!?) (Dårlig humor ja eg veit) Eg ser dette litt fra Pardew's ståpunkt. Eg er 100% sikker på at han ønsker akkurat det samme som oss, hvorfor skulle han ikkje? Men det Pardew var og er så j*vli flink til er å vær ambassadør, slik holdt han moralen oppe og fekk oss gjennom tidenens topplassering ifjor - selv uten den backinga vi nettopp nå håper/forventer oss. Jobben hans må vær heilt j*vli, han skal holde håpet oppe, og sei til dei unge (for vi ønsker vel at dei unge skal ha ei fremtid her?) at her - og i år har dere ein sjanse! I tillegg har han personlige ambisjoner. Og eg er sikker på at han vil ha den og den spilleren, men det får han ikkje det pga klubbens langsiktige plan (det visste han når han kom, og gikk med på dårlige personlige betingelser.)
Han har overprestert, blei årets manager, og eg føler han i det minste krever "sånn og sånn" etter alt han har oppnådd. Men Cashley er ein vrien skrue - Pardew visste alt før han kom - og får dermed ikkje det han håper på. For å holde moralen oppe - og han har i det minste fått beholde sine toppspillere - må han nok ein gang gå inn i ambasadørrollen og sei at han "ikkje ønsker" fleire til klubben - for å holde kvalmen nede. Han har fleire gonger sagt at ting er "in boardroom"-level... Ikkje hans feil.
Så om det blir eit "dårlig" transfervindu - so be it! Det er vertfall ikkje Pardew sin feil, og han ønsker det samme som oss. Koffor skulle han ikkje ønske seg dei best mulige betingelser å jobbe med fra ein managers synspunkt?
"Ashley out"!!!!

hehe, litt fudleprat fra mi side...

HWTL!
:toon: :coloccini: