20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759740 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4965 på: 30. Aug. 2012, 23:10 »
Virker som det ikke var tenkt å signere noen da, om pardew nå må snakke med styret om å få inn en til pga skaden....

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4966 på: 30. Aug. 2012, 23:10 »
Virker som det ikke var tenkt å signere noen da, om pardew nå må snakke med styret om å få inn en til pga skaden....
Kvifor må du snu alt negativt?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4967 på: 30. Aug. 2012, 23:13 »

En flott evne jeg har.

Og fordi jeg er trist på Raylor sine vegne!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #4968 på: 30. Aug. 2012, 23:16 »
Hvorfor så Pardew så deppa ut idag?  :nervøs: Er det caroll glippen eller noe med Tiote ? :-\

anyway #NUFC Alan Pardew tells @itvfootball he may speak to chairman about bringing a player in after injury to Ryan Taylor tonight. @ITVTyneTees

Blir noen skikkerlig spennende 24 timer. Kanskje vi henter van der wiel fra Ajax?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4969 på: 30. Aug. 2012, 23:17 »

Blir noen skikkerlig spennende 24 timer. Kanskje vi henter van der wiel fra Ajax?

Han har alt sagt nei til oss dessverre.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #4970 på: 30. Aug. 2012, 23:21 »
mmm jaja så lenge vi ikke bare blir tilbudt noe snuskete fra b kurven så. Bare for å fylle stallen pga Raylor.

Kan umulig være ferdig med vinduet, uavhengig av skaden til raylor.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4971 på: 30. Aug. 2012, 23:21 »
har han virkelig det snkz? jeg leste det samme selv, men kan vi i det hele tatt stole på noe som blir skrevet om våre transfers lenger? Virker på meg som at Van der Wiel er svært keen på å flytte på seg og jeg utelukker det ikke heeeeeelt enda ;)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4972 på: 30. Aug. 2012, 23:23 »
Pardew fortalte nå live på TV at skaden til Raylor kan bety en ny spiller inn.

Pardew er jaggu et geni!!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4973 på: 30. Aug. 2012, 23:35 »
de spilte jo ikke i fjor og kan spille i år. derfor er de forsterkninger,skjønner du ikke det?

så du mener vi hadde vært i CL nå hvis de hadde holdt seg skadefrie? Godt mulig med flaksen vi hadde i fjor, men at vi skal være så heldige i år skal godt gjøres.
mener jeg helt klart.. haddesaylor spilt med colo i hele fjor hadde vi tatt 3 plass. vi endte 5 poeng bak 3. plass og perch,willy kostet oss garantert mer enn 6 poeng.

jeg tror også de kostet oss mer enn 6 poeng, men vi snakker om to vidt forskjellige sesonger nå. I fjor kostet de oss 6 poeng, men nå er vi i en ny sesong. Kan vi forvente å ha hellet med oss sånn som i fjor, hvor vi f.eks ble rundspilt av qpr, men fikk med oss 1 poeng likevel? Er klar over at der er èn enkelt kamp, men det var flere slike. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har sett marginene tippe Newcastles vei like mye som i fjor. I år har vi lite forsterkninger med unntak av de unge på midten, flere kamper og motstandere som jeg frykter kommer til å sitte igjen med bedre sluttregnskap enn oss når det kommer til spillerkvaliteter hentet inn i vinduet. Men vi får se. Jeg tror i alle fall det skal holde hardt å toppe fjorårets prestasjon.
Keep calm and put Shola on.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4974 på: 30. Aug. 2012, 23:35 »
Pardew fortalte nå live på TV at skaden til Raylor kan bety en ny spiller inn.

Pardew er jaggu et geni!!
Tror du Pardew har noe han skulle sagt i det hele tatt?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4975 på: 30. Aug. 2012, 23:41 »
Hehe, godt poeng Daniel. Pards er nok minst like frustrerte som oss tenker jeg - han har jo snakket ned transferaktiviteten gradvis hele veien frem mot deadline nå ettersom tiden har gått, antakeligvis med stadig tyngre hjerte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4976 på: 30. Aug. 2012, 23:46 »
Tror Pardew har noe å si ja! Han har vært tydlig på at det finnes penger etc.
Men at Ashley har siste ordet tviler jeg ikke et sekund på!

Uansett, om det viser seg at Taylor blir ute over en lenger stund så håper jeg ikke vi henter en backup for backupen! Det tar oss ikke lenger opp på tabellen hvertfall.

Gode grunner til å knuse inn et bud på Debuchy i morra!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4977 på: 31. Aug. 2012, 00:18 »
Slik er det no i kvart jeeeevla transfervindauga. Same smørja kvar gong. Folk kunne berre teke copy paste frå i fjor. Og likevel lese eg alt her inne ::)

Ingen kjem inn. La oss få det ut av verda. Er det nokon som helst sjanse for at Tiote eller Cabaye går til Arsenal? Seriøst, me kan utfordra dei i år. Hadde det vore Scums, Chelsea eller City og ein haug latterleg mykje pengar so hadde eg skjønnt det.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4978 på: 31. Aug. 2012, 00:26 »

En flott evne jeg har.

Og fordi jeg er trist på Raylor sine vegne!

Ja huff, stakkars Ryan Taylor!! Må være helt forferdelig for han der han ligger på sykehuset om styret kjøper inn en ny spiller som kan forsterke laget! Så respektløst av styret ovenfor Raylor! Pardew out! Ashley out!

PS: Merkelig hvordan du plutselig ville ha AC likevel da han signerte for West Ham.. Du var ikke akkurat veldig keen på han tidligere, og nå var det plutselig helt krise at han gikk til West Ham..

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4979 på: 31. Aug. 2012, 02:11 »
http://www.goal.com/en-gb/news/3277/la-liga/2012/08/30/3342378/-

Som vanlig var ryktene om Debucy bare tull.
Kanskje vi kan hente han i Januar?
« Siste redigering: 31. Aug. 2012, 02:12 av PeterH »