20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4950 på: 30. Aug. 2012, 22:36 »
arsenal er absolutt ikke forsterket. de har faktisk enda ikke scoret mål i pl. de har mistet van persie og song. de er svekket.

Du har enda ikke kommentert alle de kommentarene du fikk på din forrige post? :)

Liker å ha deg i denne tråden snkz(<3), men sa ikke du selv at du skrev ditt siste innlegg her for et par dager siden? ::p
Jeg hadde helt klart trengt en pause:) vi var ikke farlig langt unna gunners i fjor. og de er svekket i år. så akkurat det er ikke umulig. men spurs,pool,everton er også med i kampen.

Ja, lykke til om du virkelig tror det.

Vi har mistet Best og Guthrie som gjorde en fantastisk jobb for oss ifjor.

Guthrie mot anita er fair trade, men Best mot Campbell, ikke få meg til å le.

Vi slet allerede i fjor med dekning på flere posisjoner i forsvaret og vi har fått inn en unproven 18 åring som kun har spilt i australia per dags dato og vi kommer også til å ende opp med 10-20 kamper flere enn ifjor?

Ser jo også ut som Raylor også er ute nå, så nok et slag under beltestedet dessverre.

Må si meg enig her - midtbanen med Guthrie/Anita+Bigi går opp i opp her, mens ved å miste Best og ikke erstatte han utover å ha Campbell/Sammy er en svekkelse. I forsvaret er vi i samme båt som i fjor ved at vi er avhengige av å unngå skader på våre tre midtstoppere. Å kalle Marve, Saylor, Tavernier nye signeringer ved at vi får disse tilgjengelig sesongen igjennom er å betrakte som selvbedrag, med flere kamper øker sannsynligheten for flere skader denne sesongen også...

Med tanke på at vi sannsynligvis skal spille mange flere kamper denne sesongen enn den forrige, synes jeg dette vinduet hvis vi ikke får inn flere i forsvar/angrep har vært veldig skuffende.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4951 på: 30. Aug. 2012, 22:39 »
de spilte jo ikke i fjor og kan spille i år. derfor er de forsterkninger,skjønner du ikke det?

Ja, du kan jo lure deg selv, men du lurer ingen andre!  :phui:

Tror det er bare du som vil se det på den måten, dessverre.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4952 på: 30. Aug. 2012, 22:39 »
de spilte jo ikke i fjor og kan spille i år. derfor er de forsterkninger,skjønner du ikke det?

så du mener vi hadde vært i CL nå hvis de hadde holdt seg skadefrie? Godt mulig med flaksen vi hadde i fjor, men at vi skal være så heldige i år skal godt gjøres.
Keep calm and put Shola on.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4953 på: 30. Aug. 2012, 22:42 »

så du mener vi hadde vært i CL nå hvis de hadde holdt seg skadefrie? Godt mulig med flaksen vi hadde i fjor, men at vi skal være så heldige i år skal godt gjøres.
mener jeg helt klart.. haddesaylor spilt med colo i hele fjor hadde vi tatt 3 plass. vi endte 5 poeng bak 3. plass og perch,willy kostet oss garantert mer enn 6 poeng.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4954 på: 30. Aug. 2012, 22:43 »

mener jeg helt klart.. haddesaylor spilt med colo i hele fjor hadde vi tatt 3 plass. vi endte 5 poeng bak 3. plass og perch,willy kostet oss garantert mer enn 6 poeng.

Så du tror også vi var det eneste laget som slet med skader osv?

Om alle lagene hadde hatt sine spillere friske og alt var ideelt, tror du forsatt det da?

Du sier mye rart i dag :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4955 på: 30. Aug. 2012, 22:45 »
snakket kunn om vårt lag jeg. vi hadde garantert tatt 6 poeng mer med saylor skadefri hele året. det står jeg for.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4956 på: 30. Aug. 2012, 22:45 »
Holder vel nå? :P
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4957 på: 30. Aug. 2012, 22:53 »
snakket kunn om vårt lag jeg. vi hadde garantert tatt 6 poeng mer med saylor skadefri hele året. det står jeg for.

Arsenal hadde garantert vunnet om Persie, Song og Diaby osv aldri var skadet? :)

Kan ikke si slik vet du.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4958 på: 30. Aug. 2012, 22:59 »
Det er en veldig dårlig måte å se det på. Vi var faktisk veldig heldige med skader forrige sesong - og det at vi ikke gjorde det bedre enn det vi gjorde det var jo igjen en gjenspeiling av at vi ikke hadde bedre spillere tilgjengelige bak Saylor blant annet, eller Ba/Cisse da ANC pågikk. Denne sesongen skal vi spille langt flere kamper, og belastningen på spillerne vil følgelig være langt større. Da skulle jeg veldig gjerne sett litt mer kvalitet inn i forsvaret.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4959 på: 30. Aug. 2012, 23:01 »

Ditto.
Oscillons From The Anti-Sun

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4960 på: 30. Aug. 2012, 23:03 »

Ditto.

Ditto ditto.

Jeg gjør alltid det jeg, så det kan jeg leve med.

Bedre enn å ikke kunne se hva som foregår like forran ansiktet ditt ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4961 på: 30. Aug. 2012, 23:05 »
Pardew fortalte nå live på TV at skaden til Raylor kan bety en ny spiller inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4962 på: 30. Aug. 2012, 23:07 »
Så det jeg og, spennende! Hell i uhell  :angel:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4963 på: 30. Aug. 2012, 23:08 »

Kjedelig at det må en skade til på en sympatisk og koselig spiller for at det skal skje noe :(

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4964 på: 30. Aug. 2012, 23:09 »
Ja please please. Jeg repeterer men det er det eneste som går gjennom hodet akkurat nå før DD..