20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759816 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4920 på: 30. Aug. 2012, 21:53 »
Men ser virkelig ut som vi trenger en forsterkning på backen nå, men Raylor mest sansynligvis ute en god periode :(
Nå spiller ikke Santon idag, men Perch og Simpson er et skrekkelig syn offensivt. Skaff en ny back iløpet av morgendagen så er vi der.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4921 på: 30. Aug. 2012, 21:56 »
Synd med Carroll. Hadde faktisk trua... Men nå får vi se hvilke kort Pards har i ermet på DLD.
Keep calm and put Shola on.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4922 på: 30. Aug. 2012, 21:57 »
Gad jeg ser virkelig virkelig mørkt på dette om det ikke skjer noe før overgangsvinduet imorra.

Ser bare for meg intervjuet med pardew lørdag morra, hvor han sier han har fått inn alt det han ville få inn og er klar for å pushe mot CL osv :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4923 på: 30. Aug. 2012, 21:58 »
Har en ting å si til dette - fettskjit.

:gp:

Var mentalt forberedt på å gjenforenes med Big Andy. Hadde vært et drømmescenario.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4924 på: 30. Aug. 2012, 21:58 »
Blir ikke topp 4 med troppen vi har per dags dato. Men topp 6-7 skal være mulig.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4925 på: 30. Aug. 2012, 22:00 »
Nå har jeg ikke peiling på hvor mye inntekter en europaliga-plass gir, men det kan jo tenkes at dette skal finansiere en en ny spiller (eventuelt lønna til en spiller på lån). Mulig Newcastle klinker til i morgen på deadline-day når gruppespillet er sikra. Ashley er en skikkelig businessmann.. :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4926 på: 30. Aug. 2012, 22:01 »
hahah er lik tropp som i fjor med anita istedet for guthrie, adam campbell istedet for best. vi har nytt midtbane talent, nytt stopper talent, vi har saylor tilbake, vi har marveaux. Så må si jeg er dritt lei lese at vi ikke har sjanse denne ses. bare tull vi er klart forsterket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4927 på: 30. Aug. 2012, 22:02 »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4928 på: 30. Aug. 2012, 22:02 »
Ashley er BARE en businessmann.. :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4929 på: 30. Aug. 2012, 22:03 »
hahah er lik tropp som i fjor med anita istedet for guthrie, adam campbell istedet for best. vi har nytt midtbane talent, nytt stopper talent, vi har saylor tilbake, vi har marveaux. Så må si jeg er dritt lei lese at vi ikke har sjanse denne ses. bare tull vi er klart forsterket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bare det at du sammenligner Best som har levert for oss i PL når det har trengtes og stått opp for oss når de andre var vekke, med en junior fra troppen som ikke har bevist noe på PL-nivå får meg til å overse denne posten din! Og jeg sier som regel mye dumt selv!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4930 på: 30. Aug. 2012, 22:04 »
Var helt sjukt forberedt på at Carroll skulle komme tilbake og gruse inn måla - så dette var stor nedtur. Tipper Nolan har gjort sitt for å fikse dette, og tenker at Carroll vil funke veldig bra i WH.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4931 på: 30. Aug. 2012, 22:06 »
Var helt sjukt forberedt på at Carroll skulle komme tilbake og gruse inn måla - så dette var stor nedtur. Tipper Nolan har gjort sitt for å fikse dette, og tenker at Carroll vil funke veldig bra i WH.

Jepp, trodde faktisk han skulle komme selv mot slutten nå :\

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4933 på: 30. Aug. 2012, 22:07 »

er ikke bare vi som har forsterket av de som var med i toppen i fjor. Chelsea, city, man u, gunners... Hvem av de mener du vi skal komme foran? Måtte blitt arsenal i så fall. Men så er det flere som truer bak, som spurs og pool +++. Husk at vi får europaleague i tillegg i år. Krever mer av troppen og vi har ikke så bred stall hvis man ser bort i fra midtbanen.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4934 på: 30. Aug. 2012, 22:09 »

saylor og marveaux var der ifjor og... ingen av de har vel noen gang gått en sesong uten skader