20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759949 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4815 på: 29. Aug. 2012, 16:50 »
samt at han har et tungt høyrebein.
Eg syns venstreslegga hans er pittelitt bedre ;)
Venter i spenning...

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4816 på: 29. Aug. 2012, 17:04 »
Jajaja gikk litt fort i svingene istad. Uansett forstod du vel hva jeg mente! :)

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4817 på: 29. Aug. 2012, 17:14 »
I tillegg til Debuchy håper jeg virkelig vi henter Carroll. Helt utrolig hvor fort folk glemmer, for 18 måneder siden var det en skandale når han ble solgt for 35mp. Nå mener enkelte det er galskap å hente han for 13-15mp. Vi snakker her om en engelsk landslagsspiller på 23 år med ekstremferdigheter i lufta som ingen i PL er i nærheten av å matche. Han er så undervurt her inne på forumet etter oppholdet i Liverpool. Jeg håper virkelig Carroll blir hentet før overgangsmsmarkedet stenger, hvis ikke frykter jeg han slår til og vi aldri får se han i Newcastledrakt igjen.

Debuchy og Carroll inn og jeg er storfornøyd.

amen!
Keep calm and put Shola on.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #4818 på: 29. Aug. 2012, 17:28 »
Uansett forstod du vel hva jeg mente! :)
:nei: Joda skjønte den :) men kjekt å kverrulere litt i mangel av juicy'e rykter  :nikke:
Venter i spenning...

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4819 på: 29. Aug. 2012, 17:30 »
Uansett forstod du vel hva jeg mente! :)
:nei: Joda skjønte den :) men kjekt å kverrulere litt i mangel av juicy'e rykter  :nikke:

Hehe, ser den! Kunne gjerne kommet noe funky rykter de siste timene av overgangsmarkedet!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4820 på: 29. Aug. 2012, 18:04 »
I tillegg til Debuchy håper jeg virkelig vi henter Carroll. Helt utrolig hvor fort folk glemmer, for 18 måneder siden var det en skandale når han ble solgt for 35mp. Nå mener enkelte det er galskap å hente han for 13-15mp. Vi snakker her om en engelsk landslagsspiller på 23 år med ekstremferdigheter i lufta som ingen i PL er i nærheten av å matche. Han er så undervurt her inne på forumet etter oppholdet i Liverpool. Jeg håper virkelig Carroll blir hentet før overgangsmsmarkedet stenger, hvis ikke frykter jeg han slår til og vi aldri får se han i Newcastledrakt igjen.

amen!
Men er det ikke da bedre å få Debuchy for halvparten av de pengene?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4821 på: 29. Aug. 2012, 18:17 »
Selvfølgelig enig i konklusjonen din, abel. Og veldig enig angående i dine poenger angående Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4822 på: 29. Aug. 2012, 18:31 »

amen!

Jeg tar gjerne Carroll tilbake for 13-15mp, kommer han tilbake så tipper jeg han kommer til å score mye og ikke nødvendigvis alltid være ett tredjevalg bak Cisse og Ba som manger nevnte tidligere. Spørsmålet er om ikke Liverpool krever rundt 20mp? Det har blitt nevnt tidligere, og jeg syns det er litt i overkant.
Ett annet spørsmål er lønna hans, om han tjener 80k pund i uka nå, må han godta ett sterkt kutt.
Jeg ser ingen grunn til at han skal tjene mer enn Cisse og Ba, og om han kommer hit og får en mye bedre kontrakt enn C&B kan det fort bli misnøye i stallen.

Ellers enig i at Debuchy og Carroll inn hadde vært gull verdt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4823 på: 29. Aug. 2012, 18:54 »
Har spurt tidligere, men er det bare jeg som føler vi sender ut et feil signal til de toppspillerene vi har i troppen for øyeblikket med å ikke hente inn fler om dette skulle vise seg å være tilfelle?

Vi vet jo at flere av våre spillere har ambisjoner om CL og titler!

Jeg lurer på hva andre tenker/mener om dette.

Det viktigste er kontinuitet. Det har fotballen bevist mang en gang at man kommer særdeles langt med. Man skal selvfølgelig handle og gjøre endringer, men ikke de helt store.

NUFC kom på 5. plass forrige sesong og skal kunne forsvare den plassen uten de store utskiftningene. Denne sesongen er Cissè med fra start, vi har bedre dekning og bredde over hele midtbanen, Ben Arfa er "fit for fight" fra start og laget i seg selv har blitt en sesong bedre i samspill og ferdigheter.

Jeg synes Pardew, Carver og co er heldige. Denne utgaven av NUFC er en av de bedre vi har sett de siste 20 årene, ihvertfall siden Sir Bobby Robson sin tid. Vi har hatt noen gode spillere og utgaver imellom her, men som lag har det ikke fungert. Det gjør definitivt dagens stall.

Om jeg kunne valgt noen nye inn nå så skulle det vært en venstreback, jeg vil ha Santon over på høyrebacken, og en spiss som vi ikke risikerer å miste til ACN i løpet av sesongen, og som er god nok til å "pushe" Cissè og Ba litt ekstra. Jeg synes vi trenger 3 gode spisser for å være godt forspent gjennom en lang sesong.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4824 på: 29. Aug. 2012, 19:00 »
Jeg sliter litt med å skjønne hvorfor du vil flytte en spiller som ikke trives på høyresiden over til høyre. Spillere burde spille der de er best, og i tillegg trives, og i Santons tilfelle er dette venstre.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4825 på: 29. Aug. 2012, 19:02 »
Enig, Boris. Santon ble hentet som venstreback og ønsker selv å spille venstreback.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4826 på: 29. Aug. 2012, 19:10 »
Usikker på om dette er fake eller ikke

https://twitter.com/AFC_Followers/status/240782005632114689/photo/1

Satser selvfølgelig på at det er fake.

Ikke vet jeg, men det er i allefall veldig lett å fake denslags.

Newcastle signerte jo en ny mann i dag morges. Ingen som har fått det med seg?

Spoiler (hover to show)

Liker at han ikke tok 10ern fra Ben Arfa  :ler:
Same old Shearer, always scoring!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4827 på: 29. Aug. 2012, 19:22 »
Haha, nei, det får da være måte på! :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4828 på: 29. Aug. 2012, 20:30 »
Jeg sliter litt med å skjønne hvorfor du vil flytte en spiller som ikke trives på høyresiden over til høyre. Spillere burde spille der de er best, og i tillegg trives, og i Santons tilfelle er dette venstre.

Innleggene hans med venstre ender jo alltid langt bak mål. Håper ikke han er like dårlig med høyrefoten, da er det ikke mye håp. Bare derfor jeg vil flytte han over.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4829 på: 29. Aug. 2012, 21:39 »
Poenget er at han ønsker å gå innover mot hørefoten sin, som han gjorde mot Chelsea ifjor på 1-0 goallen til Cisse.