20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 765339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4770 på: 28. Aug. 2012, 21:48 »
Om en ikke takler besserwisser-tendenser og at personlige tanker av lik og ulik art florerer på et forum, så foreslår jeg at en holder seg unna ;-)
Irriterer meg selvfølgelig dog dersom personer gjentar det samme 20 ganger per dag :P

Forøvrig mener jeg fortsatt at det er nedtur dersom vi ikke makter styrke forsvarsfireren dette vinduet heller. Nå har vi hatt jævla god tid på oss.
Som jeg sier nesten hver gang det skrives om transfer, skal ikke felle noen dom før vinduet er stengt. Men nå gidde vi opp stopper jakten i Januar for å bruke tiden fram til sommeren for å finne den rette. Jeg synst det må vere lov å vere oppgitt over dette når vi nå er inne i det tredje vinduet og en stopper har vert i søkelyset i samtlige. Som du sier nå har vi hatt jævla god tid..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4771 på: 28. Aug. 2012, 22:12 »
Om en ikke takler besserwisser-tendenser og at personlige tanker av lik og ulik art florerer på et forum, så foreslår jeg at en holder seg unna ;-)
Irriterer meg selvfølgelig dog dersom personer gjentar det samme 20 ganger per dag :P

Forøvrig mener jeg fortsatt at det er nedtur dersom vi ikke makter styrke forsvarsfireren dette vinduet heller. Nå har vi hatt jævla god tid på oss.
Som jeg sier nesten hver gang det skrives om transfer, skal ikke felle noen dom før vinduet er stengt. Men nå gidde vi opp stopper jakten i Januar for å bruke tiden fram til sommeren for å finne den rette. Jeg synst det må vere lov å vere oppgitt over dette når vi nå er inne i det tredje vinduet og en stopper har vert i søkelyset i samtlige. Som du sier nå har vi hatt jævla god tid..

Amen!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4772 på: 28. Aug. 2012, 22:13 »
France Football are reporting that Real Madrid want Mathieu Debuchy and are ready to offer ?10m #NUFC you have competition.

Tror Debuchy alt hadde vært vår om det ikke var for at Sagna ble skadet som resulterte i at Debuchy fikk spille i EM!

Sad but true!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4773 på: 28. Aug. 2012, 22:40 »
Tror ikke Em deltakelsen hans betydde så mye. Står mer på vilje og verdi for Newcastle sin del! Tviler litt på at det kommer ny back i sommer ettersom interessen rundt Simpson ikke er på kokepunktet akkurat!
Kan ikke ha 2 rene h.backer i stallen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4774 på: 28. Aug. 2012, 22:42 »
Tror ikke Em deltakelsen hans betydde så mye. Står mer på vilje og verdi for Newcastle sin del! Tviler litt på at det kommer ny back i sommer ettersom interessen rundt Simpson ikke er på kokepunktet akkurat!
Kan ikke ha 2 rene h.backer i stallen.

Hvorfor ikke?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4775 på: 29. Aug. 2012, 00:07 »
Ikke misforstå, jeg mener vi kan ha 2 rene h. backer i stallen. Bra med konkurranse om plassen og skader + karantene kommer i løpet av en sesong!

Men for øyeblikket virker det som under Ashley regimet skal det være "underbemannet"  Ingen ny spiller inn før tidligere brikke er solgt!

Så tviler på at det kommer ny h.back før Simpson blir solgt eller stikker gratis neste sommer!
Håper jeg tar feil for Debuchy står høyt på min liste!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4776 på: 29. Aug. 2012, 00:10 »
Det synspunktet kan jeg skjønne  ;)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4777 på: 29. Aug. 2012, 00:16 »
Blæh så kjedelig overgangsvindu. Skulle ønske vi hadde en mere gavmild eier :)
lt;3 Newcastle <3

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4778 på: 29. Aug. 2012, 03:25 »
Glad vi ikke er bortskjemte når det kommer til overganger.

Vi vil ha Ashley Young! Vi får Ashley Young.
Vi vil ha Phil Jones! Vi får Phil Jones.
Vi vil ha Kagawa! Vi får Kagawa.
Vi vil ha Robin van Persie! Vi får Robin van Persie.
Flotte spillere for all del, men blir for dumt imho.

Også har vi jo liverpool som skulle hente Cavani, Falcao, Kaka osv, men endte opp med Downing, Henderson og Borini. lol.

OT så kjenner jeg at jeg begynner å bli mer og mer sugen på Carroll faktisk. Den gleden det hadde vært å fått han tilbake for 20M+ mindre enn hva vi solgte han for, hadde vært sweet like pie.
Mer sugen på Remy, men har det noen gang vært aktuelt?
Same old Shearer, always scoring!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4779 på: 29. Aug. 2012, 07:33 »
Tvilar på at det kjem fleire inn no so seint. Det har vel ikkje skjedd under Ashley at me har henta nokon inn seint i transfervindauga? Bortsett ifrå Kuqi kanskje...

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4780 på: 29. Aug. 2012, 07:35 »
Tvilar på at det kjem fleire inn no so seint. Det har vel ikkje skjedd under Ashley at me har henta nokon inn seint i transfervindauga? Bortsett ifrå Kuqi kanskje...

Davide Santon signerte vel 30.august i 2011. Fortsatt muligheter inntil datoen viser 01.09.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4781 på: 29. Aug. 2012, 07:55 »
På en måte er det dumt at vi må spille kvalliken så seint som i morgen, for da veit vi egentlig ikke hvor tynn stallen vår er før dagen før transfervinduet stenger. Tipper likevel at det kommer minst en spiller til inn om vi vinner mot grekerne. dvs. fredagshandel.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4782 på: 29. Aug. 2012, 08:11 »
Jeg tror kansje vi henter en spiller til. Uansett om vi gjør det eller ikke, ja så er jeg faktisk fornøyd.
Mister vi en spiller, kommer litt an på hvem... Ja, så er jeg uansett fornøyd.
Hvorfor?
Jo, fordi vi er Newcastle, fordi vi ikke er verdens rikeste klubb, fordi vi må selge spillere for å kunne være så smarte som vi har vært de siste årene.
Hvor hadde vi vært vist det ikke hadde vært for salget av Carroll?
Ikke der vi er nå iallefall.
Vi snakket om og bygge denne klubben stein for stein, er det ikke det vi holder på med? Når enn gjør det, ja da tar det tid.
Jeg har drømmer og ønsker om at enn henter spillere uten og selge først. Men ja, jeg er realistisk. Jeg ser heller at vi mister en spiller som vi kommer til å kalle judas osv osv og at vi for masse cash for han, og drar frem disse kjøpene som Carr/Newcastle er kjent for.
Ja, det tar tid, ja det er ikke alltid like gøy, men jeg tror at vi gjør det på den rette måten vist vi ser litt lenger frem enn 1 september.
Lykke te :thumbu:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4783 på: 29. Aug. 2012, 08:14 »
Det er tydeligvis bare meg som ikke ser på det som et overgangsvindu vi bør være fornøyd med om vi ender opp med å ikke miste noen fler enn de som allerede er gått (Guthrie, Best osv), uten å ha fått noen direkte forsterkinger til 1.laget?

Og jeg gidder ikke høre noe om min negativitet eller noe, jeg bare lurer rett og slett på hva andre tenker.
« Siste redigering: 29. Aug. 2012, 08:36 av snkz »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4784 på: 29. Aug. 2012, 09:01 »
Vi har jo heller ikke mistet noen i første 11ern vår til nå hvertfall(bank,bank). Guthrie er el spillern som har hatt størst betydning av de som har gått. Og der har vi jo blitt forsterket med Anita. På spiss siden har vi mistet best. Men vi beholdte Ba som alle trodde vi ville miste. Og vi har adam Campbell bankende på døra. Så absolutt ingen krise der heller.

Så var det forsvaret da. Ja vi var uheldige i fjor og fikk Taylor ute nesten hele sesongen. Han er nå tilbake og det er faktisk nesten som å få inn en ny spiller. I tillegg har de kjøpt inn et talent i Good. Så vi er forsterket der også. Så var det høyrebacken. Der regnet alle med at simpson ville bli solgt pga kontrakten hans,og da måtte vi ha enn en høyreback. Men vi har ikke fått tak i den rette spillern og da velger vi å beholde Simpson og vente til januar. Dette er ikke optilmalt ,men absolutt ingen krise.

Så om vi ikke selger noen av våre stjerner nå på tampen er jeg faktisk meget fornøyd med årets sommervindu. Vi er sterke i samtlige ledd. Og syns vi har bredere stall enn på årevis.

Men om det skulle plukkes på noe mener hvertfall jeg vår svakeste posisjon er høyreback, så om dette vinduet skulle bli perfekt så signerer de debuchy nå de siste dagene. Jeg tror Mike sitter litt på gjerde og ser ann om vi kvaler oss til europa. Om vi gjør det tror jeg det kommer en spiller til inn. Men det viktigste er å beholde colo,cabaye og tiote som mange storklubber lukter på.