20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759808 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4755 på: 28. Aug. 2012, 16:03 »
Nei, nå må det skje noe snart!

Førstepri bør være ny høyreback, og da hadde Debuchy eller Van der Wiel vært klasse! (Deb>VDW)

Vet ikke om det er ny stopper eller ny spiss som er viktigst, men begge deler hadde jo absolutt vært best!
På stopperplass er M`biwa min favoritt, da eg også er lei denne Douglas.. På spissplass hadde Rèmy/Guidetti vært fantastisk, da vi trenger fart framme!

Ser helst at vi dropper Carroll (selv om eg ikke har noe imot fyren), for mener han er for lik det vi har av spisser og at vi heller trenger en rask spiss!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4756 på: 28. Aug. 2012, 16:05 »
Ser heller at vi bruker Carrroll angivelige kjøpssum på Sturridge. Han hadde jeg lett tatt for den summen faktisk. Fungerer bedre i 4-3-3 også.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4757 på: 28. Aug. 2012, 16:07 »
Nei, nå må det skje noe snart!

Førstepri bør være ny høyreback, og da hadde Debuchy eller Van der Wiel vært klasse! (Deb>VDW)

Vet ikke om det er ny stopper eller ny spiss som er viktigst, men begge deler hadde jo absolutt vært best!
På stopperplass er M`biwa min favoritt, da eg også er lei denne Douglas.. På spissplass hadde Rèmy/Guidetti vært fantastisk, da vi trenger fart framme!

Ser helst at vi dropper Carroll (selv om eg ikke har noe imot fyren), for mener han er for lik det vi har av spisser og at vi heller trenger en rask spiss!
Kunne ikke vert mer enig enn dette her..

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4758 på: 28. Aug. 2012, 17:08 »
Jeg vet at denne tråden er til akkurat dette, men noen ganger syns jeg rett og slett det er litt komisk å lese alle kommentarene om at "nå må det skje noe", "ønsker meg ditt og datt" og "hvis bare Ashley hadde gjort sånn og sånn". Føler det har vært hakk i plata en stund her nå, men det er vel noe av selve essensen i å være fotballsupporter å opptre som en besserwisser ovenfor managere og eiere.

Dette er ikke kritikk av brukere her inne, jeg skriver jo masse her selv. Men kanskje mer om fenomenet som er transfertråder på fotballforum. Akkurat i dag ble det bare helt komisk å lese gjennom noen sider (mine egne kommentarer inkludert).
Oscillons From The Anti-Sun

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4759 på: 28. Aug. 2012, 17:13 »
 :gp:

Heilt enig. Dritt lei av å lese det samme sjølv.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4760 på: 28. Aug. 2012, 17:16 »
Handler vel mer om å lufte litt tanker og følelser med likesinnede selv om det går på repeat. Blir jo litt som i kamptrådene..slutt å hoof ballen, Nå må du sette inn på Ben Arfa Pardew! Hadde vi ikke diskutert i denne tråden så hadde jo det vert musestilt for det skjer da ikke en forbanna ting.. ::p

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4761 på: 28. Aug. 2012, 17:23 »
Jeg mener vi har en god stall, og hvis vi ikke får inn flere spillere så er ikke det noen krise på noen som helst måte. Vi har en så god stall at nye spillere bør være av en viss kvalitet, ellers er det overhodet ingen vits. Vi kan ikke kjøpe spillere som skal ta opp ungguttenes plass på benken. Vi må kjøpe spillere som går rett inn på laget. Og hvis vi ikke lykkes i å hente noen på ønskelista, hvorfor skal vi da handle en som ikke står på ønskelista, bare for å handle? Jeg kan ikke skjønne at noen her på forumet vil det.

Så hvis det betyr Danny Simpson på høyreback i september, så får det bare være. Han greide seg bra i fjor, og han har ikke blitt en dårligere fotballspiller over sommeren han heller.

Optimalt er det selvsagt ikke, men det er ikke alltid man får det som man vil. Vi får en ny sjanse i januar, hvis det skulle gå skeis nå de siste dagene. Det viktigste er at vi ikke mister noen, uten å kunne erstatte dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4762 på: 28. Aug. 2012, 17:42 »
Tenkt det samme mange ganger selv, PhilippeA. Veldig mye besserwisser-holdninger i slike tråder.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #4763 på: 28. Aug. 2012, 17:53 »
Jack Nesbitt ‏@Jack_Nesbitt
@nufcfans Just been to the club shop at St James' and all the staff are saying we have accepted a bid for Cabaye from Arsenal. #NUFC #AFC

Godt mulig det allerede har blitt postet her, men orker ikke bla bakover og sjekke.
Søte, søte blekkspruter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4764 på: 28. Aug. 2012, 17:57 »
Akkurat som de ansatte i clubshopen vet noe om det :lol:

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #4765 på: 28. Aug. 2012, 18:01 »
De vet alt. En gang spurte jeg dem hvilken farge jeg hadde på boxeren, og de visste. De visste.
Søte, søte blekkspruter.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4766 på: 28. Aug. 2012, 18:14 »
Haha, de kjeder seg sikkert på jobb og sjekker hvor lang tid det tar fra de sprer et rykte til det står på trykk i en avis som "inside sources".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4767 på: 28. Aug. 2012, 18:18 »
De har mest sannsynlig aldri sagt noen ting. Tviler på at sjefene på SJP synes det er spesielt trivelig hvis de ansatte i klubben går rundt og sprer falske rykter :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4768 på: 28. Aug. 2012, 21:23 »
Om en ikke takler besserwisser-tendenser og at personlige tanker av lik og ulik art florerer på et forum, så foreslår jeg at en holder seg unna ;-)
Irriterer meg selvfølgelig dog dersom personer gjentar det samme 20 ganger per dag :P

Forøvrig mener jeg fortsatt at det er nedtur dersom vi ikke makter styrke forsvarsfireren dette vinduet heller. Nå har vi hatt jævla god tid på oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4769 på: 28. Aug. 2012, 21:37 »
Ser heller at vi bruker Carrroll angivelige kjøpssum på Sturridge. Han hadde jeg lett tatt for den summen faktisk. Fungerer bedre i 4-3-3 også.

Tror eneste måten å få Sturridge på er å tilby han fast spill og det kan vi faktisk ikke gjøre. Da tipper jeg hsn er mer tilfreds som klart andrevalg og bra lønn i Chelsea.