20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4680 på: 27. Aug. 2012, 11:40 »
Backup om Cabaye skulle gå f.eks?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4681 på: 27. Aug. 2012, 12:27 »
Perfekte erstatter for Tiote vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4682 på: 27. Aug. 2012, 12:31 »
 :nikke:
Perfekte erstatter for Tiote vel?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4683 på: 27. Aug. 2012, 12:41 »
Håper vi får inn et par kvalitet spillere før vinduet stenger. Må si jeg er litt skuffa over hva vi har hentet inn. Skulle ønske vi kjøpe adam johnson, irriterende å se han gå til s'land. Vi har en bra 11'er men er ikke nok konkurranse om plassene. Er sykt sårbare for skader. Willamson er milevis unna colo, obertan milevis unna ben arfa ameobi vs cisse osv. Chelsea kjøper hazard vi kjøper amalfitano, sier seg selv at det blir vanskelig å komme blant top 4. Mulig jeg er negativ :)
lt;3 Newcastle <3

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4684 på: 27. Aug. 2012, 12:48 »
Håper vi får inn et par kvalitet spillere før vinduet stenger. Må si jeg er litt skuffa over hva vi har hentet inn. Skulle ønske vi kjøpe adam johnson, irriterende å se han gå til s'land. Vi har en bra 11'er men er ikke nok konkurranse om plassene. Er sykt sårbare for skader. Willamson er milevis unna colo, obertan milevis unna ben arfa ameobi vs cisse osv. Chelsea kjøper hazard vi kjøper amalfitano, sier seg selv at det blir vanskelig å komme blant top 4. Mulig jeg er negativ :)

Ta det med ro, er mer negative folk enn deg her ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4685 på: 27. Aug. 2012, 13:00 »
Begynner å bli sjukt nervøs over hva som skal skje de kommende dagene. Forventer at vi får inn noe som kan gå inn å styrke førsteelleveren vår - for det har vi enda til gode å se i sommer. Så må jeg innrømme at jeg er spent på hva som kan skje med midtbaneduoen vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4686 på: 27. Aug. 2012, 13:04 »
Begynner å bli sjukt nervøs over hva som skal skje de kommende dagene. Forventer at vi får inn noe som kan gå inn å styrke førsteelleveren vår - for det har vi enda til gode å se i sommer. Så må jeg innrømme at jeg er spent på hva som kan skje med midtbaneduoen vår.

Jepp, jeg blir skuffet om vi ikke får inn i hvert fall en spiller som kan gå rett inn i førsteeleveren og forhåpentligvis en som kan slåss om en plass per dags dato.

Simmi

• Gjest
« Svar #4687 på: 27. Aug. 2012, 13:15 »
Vil vel si at Anita går inn og forsterker første 11eren vår, selv om det kanskje spørs litt på taktikkvalget. Mye av det han viste på brua var veldig lovende! Så gjelder det bare å få luka bort juniorfeila, men det var jo tross alt hans første pl-kamp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4688 på: 27. Aug. 2012, 13:20 »
Han er ikke en forsterkning ala det en mann som Debuchy vil være spør du meg - men meget mulig han er tiltenkt plass sammen med Tiote i en annen formasjon enn 4-4-2 utover i sesongen. Det jeg mener er fortsatt at vi bør kunne forvente at førstelaget får en klar forbedring for at vi skal utvikle oss. Høyreback var en akilleshæl forrige sesong, og stopperne våre trenger konkurranse. Så langt har vi ikke klart å dra det i land - stopper har vi jaktet på siden januarvinduet. Så jeg forventer inn minimum en forsvarsspiller.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4689 på: 27. Aug. 2012, 13:30 »
Han er ikke en forsterkning ala det en mann som Debuchy vil være spør du meg - men meget mulig han er tiltenkt plass sammen med Tiote i en annen formasjon enn 4-4-2 utover i sesongen. Det jeg mener er fortsatt at vi bør kunne forvente at førstelaget får en klar forbedring for at vi skal utvikle oss. Høyreback var en akilleshæl forrige sesong, og stopperne våre trenger konkurranse. Så langt har vi ikke klart å dra det i land - stopper har vi jaktet på siden januarvinduet. Så jeg forventer inn minimum en forsvarsspiller.

Jepp for meg er RB et krav og CD et stort ønske/håp.

Willy osv er langt unna Taylor / Colo nivå imo.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4690 på: 27. Aug. 2012, 13:46 »
Det håpar eg og på. Eg er redd for at det verte nokre forsøk rett før fristen med håp om at klubbane er desperate etter å selgja og gir etter. Eg trur ikkje me gir etter eller fire noko serleg på våre krav. Dermed endar det opp i ingen fleire inn ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4691 på: 27. Aug. 2012, 13:49 »
Da må jeg innrømme at jeg blir skuffet. At forsvaret trenger større bredde og bedre kvalitet var åpenbart allerede i januar. Dersom vi ikke forsterker noe dette vinduet heller er det ikke bra nok. I januar var unnskyldningen at ingen aktuelle spillere var tilgjengelig til fornuftige priser. Jeg svelger ikke den unnskyldningen like lett nok en gang all den tiden klubben nå har hatt på seg.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4692 på: 27. Aug. 2012, 13:54 »
Vi får i hvert fall se Mike Ashleys ambisjoner innen denne uka er over ;)

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4693 på: 27. Aug. 2012, 13:55 »
Unten andre reindyrka forsvarsspillere enn en ung Curtis Good er jeg helt enig i at det blir et skuffende vindu totalt sett.

Fornøyd med at vi foreløpig har unngått salg av våre beste spillere (tar ikke dette for gitt enda), men forutenom Anita er det ingen av de som kan gi noen impact allerede i år. I hvertfall ikke av nevneverdig grad, selv om de tilfører litt bredde i cuper osv.

Bedre forsvarsspillere er et must.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4694 på: 27. Aug. 2012, 15:35 »
Hent Douglas og Debuchy og jeg er fornøyd :)

Henter du også M'Vila og Niang vil jeg kalle det tidenes overgangsvindu for Newcastle siden vi hentet Shearer!
(vet det er drømmetenking)
Veni Vidi Vici