20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760473 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4515 på: 21. Aug. 2012, 14:32 »
Var ikke Perch god sist match? Og var virkelig Willie så grusomt svak i sesongavslutninga sist sesong?

Jeg er enig i at de ikke bør være faste førstelagsspillere, og jeg er også spesielt enig i at Willie er for svak tempomessig til at han bør starte for mange matcher mot endel lag i PL, men de er gode back-up-spillere. Perch virker jo til å ha tatt tempoet i PL etterhvert, og har vært en spiller som har gjort jobben for laget vårt i et halvt år nå når han har måttet spille. For min del er høyreback viktigere enn stopperplass - men jeg er med Seb og kjører Ole Brumm-argumentet. En stopper som kan utfordre Tayls ved siden av Colo hadde helt klart vært en bra signering. Men vi sliter mer på høyrebacken. Simpson er begrenset, Raylor er enda svakere og Perch har vel vist flest svakhetstegn på den posisjonen, han også.

Synes Perch gjorde en ok figur, men langt i fra god. Jonas og Ben Arfa var gode, mesteparten av laget var under par. Willi mangler tempo og markerer like godt som en hund uten luktesans. Sier ikke at Perch er dårlig, men han bør spille i en annen posisjon enn midtstopper, for der er han ikke god nok.
Keep calm and put Shola on.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4516 på: 21. Aug. 2012, 14:44 »
Douglas looks set to join Martin Jol at Fulham over #NUFC. His agent is in London to discuss terms according to @VI_nl.

According to Dutch media, FC Twente defender Douglas is about to complete a move to Fulham for £5.5m. Agent in London to iron out details

Ser ut som vi går glipp av Douglas i hvert fall. Da håper jeg det er allinn på Debuchy :)

Dumt å gå glipp av enda en spiller for 500k - 1 mill ekstra :p

http://www.nufcfans.co.uk/newcastle-to-miss-out-on-brazilian-defender/

Dette er heller ikke mye penger for en stopper som vi har jaktet på meget lenge virker det som.
« Siste redigering: 21. Aug. 2012, 15:22 av snkz »

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4517 på: 21. Aug. 2012, 15:26 »

Dumt å gå glipp av enda en spiller for 500k - 1 mill ekstra :p

Du kan jo se på det som cirka 30%(1 mill) av overgangssummen til Tiote, eller hele overgangssummen til Gael Bigirimana.  8)
Veni Vidi Vici

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4518 på: 21. Aug. 2012, 16:11 »
Fulham skal ha fått akseptert et bud på £4m for Douglas. Det er noe vi kanskje kan matche, eller?

[Kilde: @matsbjornstad på Twitter, leder i Fulhams norske supporterklubb]

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4519 på: 21. Aug. 2012, 16:27 »
Fulham skal ha fått akseptert et bud på £4m for Douglas. Det er noe vi kanskje kan matche, eller?

Hvis dette stemmer vil jeg tippe at vi slenger inn et bud, da 4 mill virker som en overkommelig pris hvis Douglas virkelig er vårt førstevalg på overgangslista.
Veni Vidi Vici

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4520 på: 21. Aug. 2012, 18:14 »

Vi kan om vi vil.

Om Mike og Derek gjør det er en annen ting.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4521 på: 21. Aug. 2012, 19:39 »
Selve overgangsummen er ikke høy. Men hva med lønn? 60 000 £ i uka? I tillegg virker han ikke særlig keen på å spille for Newcastle og han har sagt at flere "større" klubber enn Newcastle er ute etter han.

Jeg sier fint nei takk!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4522 på: 21. Aug. 2012, 19:42 »
60 000 spenn gir vel pokker aldri Fulham til Douglas. Men jeg veit ikke - vil tro det må være en grunn til det dersom vi ikke gir Fulham konkurranse om han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4523 på: 21. Aug. 2012, 20:30 »
Selve overgangsummen er ikke høy. Men hva med lønn? 60 000 £ i uka? I tillegg virker han ikke særlig keen på å spille for Newcastle og han har sagt at flere "større" klubber enn Newcastle er ute etter han.

Jeg sier fint nei takk!

Vil vel si Newcastle > Fulham, så hvis vi er de to eneste klubbene som har lagt inn bud på han burde han velge oss.
Veni Vidi Vici

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4524 på: 21. Aug. 2012, 20:38 »
Adebayor til spurs for 4,6 mill pund... Fin pris for en spiller som jeg synes blir stadig mer komplett. Med sine 28 år er han nok hakket for gammel for oss uansett, men han kommer til å score mye mål for spurs i år.

Jeg kunne tenkt meg et cheeky bud på Jelle Vossen jeg ;)

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4525 på: 21. Aug. 2012, 20:48 »
Vi skal være glade for at Adebayor ikke var med mot oss. En spiller jeg beundrer og som bøtter inn mål...
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4526 på: 21. Aug. 2012, 21:11 »

Jeg sier fint nei takk!

Vil vel si Newcastle > Fulham, så hvis vi er de to eneste klubbene som har lagt inn bud på han burde han velge oss.

Som nevnt over her har ikke Douglas vist veldig interesse av å spille for NUFC. Jeg tror også når Douglas velger klubb ser han mest på penger fremfor sportslige grunner. Er bare det intrykket jeg har av han etter alt som har kommet frem i mediene.
Jeg tror NUFC var veldig interessert i å signere han tidligere i overgangsvinduet, men at interessen kjølnet da Douglas selv ikke viste like stor interesse tilbake.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4527 på: 21. Aug. 2012, 21:25 »
Adebayor til spurs for 4,6 mill pund... Fin pris for en spiller som jeg synes blir stadig mer komplett. Med sine 28 år er han nok hakket for gammel for oss uansett, men han kommer til å score mye mål for spurs i år.

Godt han ikke var klar til seriestart for Spurs da.  :D

Skulle egentlig si meg enig med bigirmana, men la merke til at han sier at han beundrer Adebayor, og da ble det effektivt umulig for min del.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4528 på: 21. Aug. 2012, 21:54 »

Jeg sier fint nei takk!

Kan ikke se for meg at 60 000£ stemmer! Det er jo galskap!

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4529 på: 21. Aug. 2012, 21:59 »
Halvparten av de Robin van Persie ryktes å tjene i Manchester United. Da takker jeg fint nei.