20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4500 på: 20. Aug. 2012, 19:54 »
Fullt mulig ja, hvor mye gikk Clyne for? Og Moses før det?

Peter

• Gjest
« Svar #4501 på: 20. Aug. 2012, 20:01 »
Fullt mulig ja, hvor mye gikk Clyne for? Og Moses før det?

Clyne gikk gratis(sett bort ifra kompenasasjonen CP fikk), og Moses gikk vel for 2 mp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4502 på: 20. Aug. 2012, 20:05 »
Moses gikk da CP var i dyp økonomisk krise ivaffal - og vi var jo også enige med CP om pris da han valgte Wigan istedet. Dersom vi snakker Wickham-priser er det ganske drøyt å handle talenter fra Wanker da.
Men hey - vi har henta Biggie allerede denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4503 på: 20. Aug. 2012, 22:51 »
Liker ikke se United tape å bli knust slik på midtbanen av Everton.
De vil nok snuse enda mer på Tiote og Cabaye nå :)
Everton kan bli sterke og kan fort bli et lag vi slåss mot om plasseringene fra 4-6.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4504 på: 20. Aug. 2012, 23:11 »
FC Twente Chairman Joop Munsterman says both Newcastle United and Fulham ?want to do business,? with the player keen to leave.
Munsterman has told Voetbal International that there has been no concrete offer from either club, but he will sell for the right offer because the player?s contract runs out next summer.

He said:The clubs [Newcastle and Fulham] have expressed an interest to want to do business.We have not heard anything concrete yet, but if a proper offer is made, we will sell him because he will leave next year on a free transfer.?

It is believed Twente?s game against NEC next week will be the player?s last game at the Arke Stadion. He will then be eligible for Dutch national team selection because he will have completed five years in the country.Newcastle need a central defender and Douglas is believed to be a long-term transfer target.

Funnet på FB, så har ingen link..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Venter i spenning...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4506 på: 21. Aug. 2012, 00:14 »
lee_ryder: Had it confirmed that neither #nufc or #fulham have put in fresh offers for Douglas. Twente panicking as it is last chance to cash in on him

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4507 på: 21. Aug. 2012, 00:16 »
Da lukter det billigsalg mot deadline om vi enda er interessert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #4508 på: 21. Aug. 2012, 00:29 »
Uansett, vil jeg godta at vi ikke får inn en ny stopper nå i sommer, nå som alle er friske og Perch storspiller. Da har vi Colo-Taylor som faste, og Perch som en meget(!) god backup, samt en Willy som også som regel gjør en grei figur. Så plusser vi på Curtis Good, og/evt Tavernier.
Så får vi heller scoute videre, og finne en god stopper i januar, og fase ut Willy til neste sommer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4509 på: 21. Aug. 2012, 00:53 »
Sier mer enn gjerne ja takk til Douglas, men må jeg velge en, velger jeg heller en høyreback og gjerne Debuchy. Men sier helst som Ole Brum! :)

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4510 på: 21. Aug. 2012, 03:54 »
Er det bare meg som ikke har lyst på Douglas?
Jeg tror han kan lykkes og bli god i PL, men han virker jo som en arrogant drittsekk som kun tenker på sin egen ære og setter seg selv foran alt.
Nå som vi har kvittet oss med så mye overbetalt dritt med dårlige holdninger de siste åra, og har en tropp full av kun profesjonelle positive spillere, vil jeg heller ha en middelmådig Willy som lager noen straffer i mot nå og da, enn at den fantastiske lagmoralen vår blir ødelagt. Når det er sagt så stoler jeg selvsagt på at Pardew og Carr vet hva de gjør, om det er noen som kan få orden på slike spillere er det jo Pardew.
Men ser mye heller en annen spiller inn.
« Siste redigering: 21. Aug. 2012, 04:05 av mongobongo »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4511 på: 21. Aug. 2012, 08:53 »
Føler høyreback blir mye viktigere enn stopper dette vinduet. Taylor og Perch så begge solide ut på Lørdag og Colo er snart fit igjen :)

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4512 på: 21. Aug. 2012, 12:40 »
Uansett, vil jeg godta at vi ikke får inn en ny stopper nå i sommer, nå som alle er friske og Perch storspiller. Da har vi Colo-Taylor som faste, og Perch som en meget(!) god backup, samt en Willy som også som regel gjør en grei figur. Så plusser vi på Curtis Good, og/evt Tavernier.
Så får vi heller scoute videre, og finne en god stopper i januar, og fase ut Willy til neste sommer.

Synes du virkelig Perch storspiller for tida? Var da ikke så god mot Spurs... Og at Willy som regel gjør en grei figur er vel også å ta rimelig hardt i? Han var en skandale i 85% av kampene i fjor.
Keep calm and put Shola on.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4513 på: 21. Aug. 2012, 12:47 »
Var ikke Perch god sist match? Og var virkelig Willie så grusomt svak i sesongavslutninga sist sesong?

Jeg er enig i at de ikke bør være faste førstelagsspillere, og jeg er også spesielt enig i at Willie er for svak tempomessig til at han bør starte for mange matcher mot endel lag i PL, men de er gode back-up-spillere. Perch virker jo til å ha tatt tempoet i PL etterhvert, og har vært en spiller som har gjort jobben for laget vårt i et halvt år nå når han har måttet spille. For min del er høyreback viktigere enn stopperplass - men jeg er med Seb og kjører Ole Brumm-argumentet. En stopper som kan utfordre Tayls ved siden av Colo hadde helt klart vært en bra signering. Men vi sliter mer på høyrebacken. Simpson er begrenset, Raylor er enda svakere og Perch har vel vist flest svakhetstegn på den posisjonen, han også.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4514 på: 21. Aug. 2012, 13:01 »
Jepp, men personlig er jeg 99 % sikker på at Debuchylinken er død enn så lenge i sommer hvert fall.

Vet ikke om vi er å ser på andre backer, men ser mørkt ut med back for øyeblikket dessverre :(