20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 764775 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4485 på: 19. Aug. 2012, 23:22 »
Slutt med den grininga over Clyne a. Spesielt du, Snkz. Han er Southampton-spiller nå, og ferdig med det.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4486 på: 19. Aug. 2012, 23:24 »
Kanskje ikke men 40 kamper på alle nivåer for Nederland høres
bedre ut enn 0 for England. Regner med han er totalt overlegen
i luften kontra simmo.. Og det er nok av lag i PL som sender Flo pasninger.
For de som så fkh-hødd igår så viste jo søderlund/djurkic hvor utrolig effektivt
Denne pasningen er når en har de rette folkene fremme. Og her blir simmo
fort et offer med sine 173cm. høres som veldi mange er negativ til pieters
Etter ha sett han den ene kampen mot England. Regner med carr har sett han litt
Flere ganger og har sett noe vi alle kan like. Men har vi sjans på debuchy så tar jeg seff
Han fremfor
Bær over med meg, men jeg må bare spørre. Har
du
enter-
syken eller er det noe annet som gjør at innleggene dine er håpløse å lese? Jeg får bare ikke til å lese innleggene dine når én setning går over to korte linjer.

Hvis du kan gjøre noe med dette hadde det vært supert, for innholdet er bra. Når man først greier å lese det.

skal nok kunne ordnes...... blir litt køddete når jeg skriver på iphone og ikke ser hvor stort vinduet er....

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4487 på: 19. Aug. 2012, 23:27 »
Slutt med den grininga over Clyne a. Spesielt du, Snkz. Han er Southampton-spiller nå, og ferdig med det.

Amen

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4488 på: 19. Aug. 2012, 23:33 »
Om Southampton rykker ned kan jo vi kjøpe Clyne :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4489 på: 19. Aug. 2012, 23:33 »
Jepp, clyne ser ut som klasse. Her hang vi ikke med når vi skulle dessverre.

Tror du vi har 40.000 speidere? Går ikke ann å få med seg alle fotballspillere som går på denne jord.
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4490 på: 19. Aug. 2012, 23:40 »
Ja vi er stokk rævva som ikke klarer å hente spillere som slår til. Kommer ikke over at vi ikke har vært på Petric og Michu. Skandale!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4491 på: 20. Aug. 2012, 00:23 »
Det er altfor tidlig å konkludere med noe som helst etter én kamp. For alt vi vet kan det godt hende at Amalfitano eller Bigirimana er vel så store talenter som Clyne. Som jeg har forstått det har vi vel hatt følere ute på Clyne, men har trolig vurdert det til at vi heller ville satse på de vi fatksik hentet. Jeg for min del stoler 110% på Pardew/Carr hva angår vurderinger av spillere.

Så kan det selvfølgelig hende at Clyne er en meget god spiller som vi har latt gå forbi oss. Shit happens. Get over it. Det er langt flere talenter som vi har gått glipp av tidligere år, fordi vi ikke har hatt fokus på det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4492 på: 20. Aug. 2012, 07:38 »

:gp: :gp: :gp:

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4493 på: 20. Aug. 2012, 08:32 »
Ja vi er stokk rævva som ikke klarer å hente spillere som slår til. Kommer ikke over at vi ikke har vært på Petric og Michu. Skandale!

Du glemte hazard

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4494 på: 20. Aug. 2012, 09:30 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4495 på: 20. Aug. 2012, 16:05 »

Du glemte hazard
Nei, han gjorde ikke det. Hazard ER jo en klassespiller, og det vet selv Drillo.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4496 på: 20. Aug. 2012, 17:18 »

Du glemte hazard
Nei, han gjorde ikke det. Hazard ER jo en klassespiller, og det vet selv Drillo.

jeg var ironisk,noe jeg håper andymag var også... petric er 31 og har bøtta inn i mål i de fleste store ligaer,michu var mest scorende midtbanespiller i primera div ifjor så jeg mener at det ikke er noe større bombe at disse slår til enn at hazard slår til. (ja hazard er bedre men har mye høyere forventinger og prislapp å leve opp til)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4497 på: 20. Aug. 2012, 18:10 »

Du glemte hazard

jeg var ironisk,noe jeg håper andymag var også... petric er 31 og har bøtta inn i mål i de fleste store ligaer,michu var mest scorende midtbanespiller i primera div ifjor så jeg mener at det ikke er noe større bombe at disse slår til enn at hazard slår til. (ja hazard er bedre men har mye høyere forventinger og prislapp å leve opp til)

Eeeeeeeh  ;)  ::p

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4498 på: 20. Aug. 2012, 18:30 »
Forøvrig skulle jeg gjerne sett oss prøve oss på Thomas Ince. Ett av de største spisstalentene på balløya og har farten og gjennombruddshissigheten vi savner i de spissene vi har p.d.d. Kan også spille kant og sesongåpnet med to mål mot Millwall nå i Championships første runde.

Var jo strålende i playof-finalen for de som husker den!

PS: Når man først er inne på spisstalenter fra Championship så må jo også Zaha nevnes. En fryd å se på til tider!!
« Siste redigering: 20. Aug. 2012, 18:36 av Andymag »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4499 på: 20. Aug. 2012, 19:16 »
Jeg skulle ønske vi kunne lokke til oss ett av disse talentene ja. Men hovedproblemet er jo som en kjent en massiv prislapp sammenlignet med tilsvarende spillere på kontinentet. Synd.