20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760039 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4440 på: 18. Aug. 2012, 19:28 »
Uff! Her drar jeg en snkz, og er negativ. Blir enormt skuffet om vi signerer pieters til fordel for en annen back. Han er ikke god nok for pl, klasseforskjell på han og debuchy.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4441 på: 18. Aug. 2012, 19:33 »
Men på den andre siden er alt bedre enn simpson, og jeg stoler på Carr's vurderinger. Men dersom dette er en nysignering hopper jegikke i taket av glede. Men jeg håper selvfølgelig at jeg tar feil.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #4442 på: 18. Aug. 2012, 20:58 »
Helt enig med deg, Tveit. Alt er bedre enn Simpson, men siden dette trolig er på bekostning av Debuchy så jubler jeg ikke.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4443 på: 18. Aug. 2012, 21:02 »
Han er vel ikke på langt nær like god offensivt som Debuchy?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4444 på: 18. Aug. 2012, 21:05 »
Han er ikke på langt nær like god som debuchy på noe. Bedre enn simpson, men ikke bra.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4445 på: 18. Aug. 2012, 21:05 »
Hvor sikre er vi på at han er så mye bedre enn Danny da? Nei, kjenner jeg ikke har blitt mer positiv til Pieters over sommeren.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4446 på: 18. Aug. 2012, 21:05 »
Jubler ikke eg heller. Santon har heller aldri overbevist meg på høgre back. Eneste pluss er at han kan spille stopper

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4447 på: 19. Aug. 2012, 00:03 »
Uff! Her drar jeg en snkz, og er negativ. Blir enormt skuffet om vi signerer pieters til fordel for en annen back. Han er ikke god nok for pl, klasseforskjell på han og debuchy.

Endelig noen som drar en snkz! :D

Men er helt enig med deg da.

Pieters blir nedtur i forhold til alt annet vi har vært linket med.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4448 på: 19. Aug. 2012, 00:34 »
Har vi så mange andre valg da? Debuchy-dealen strander fordi vi og Lille ikke blir enige, og Van der Wiel vil jo ikke til Newcastle.
Jeg blir glad hvis vi signerer Pieters. Som noen nevnte, kan han spille stopper og back. Sikker på at Carr har stålkontroll på Pieters, da vi har fulgt han lenge. Kjøper vi Pieters neste uke, har vi god tid til å jobbe med en spiss..
Ellers kan det jo faktisk hende han var der for å se på sine to gode venner, i Krul og Anita...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4449 på: 19. Aug. 2012, 00:59 »
Har vi så mange andre valg da? Debuchy-dealen strander fordi vi og Lille ikke blir enige, og Van der Wiel vil jo ikke til Newcastle.
Jeg blir glad hvis vi signerer Pieters. Som noen nevnte, kan han spille stopper og back. Sikker på at Carr har stålkontroll på Pieters, da vi har fulgt han lenge. Kjøper vi Pieters neste uke, har vi god tid til å jobbe med en spiss..
Ellers kan det jo faktisk hende han var der for å se på sine to gode venner, i Krul og Anita...

Tvilsomt.PSV spilte også kamp i dag, så synes det er veldig rart om han i så tilfelle har fått "fri" forå se sine gode venner spille kamp. Det ser ut til at dette blir vår neste signering. Og som du sier så har nok Carr stålkontroll, men utifra det jeg har sett av Pieters selv, samt hørt fra en kar jeg kjenner som er fra Eindhoven og har hatt sesongkort i mange år, er jeg ikke spes. overbevist om at han vil tilføre newcastle mye.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4450 på: 19. Aug. 2012, 01:11 »
Ja, glemte at PSV spilte i dag. Så er vel tvilsomt at han har fått fri til å se på oss :P
Da blir bok dette vår nye signering, og jeg gleder meg til å se hva han kan bidra med! :)
Men jeg har ikke sett stort av gutten, det må sies..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4451 på: 19. Aug. 2012, 01:17 »
Det ser ut til at dette blir vår neste signering. Og som du sier så har nok Carr stålkontroll, men utifra det jeg har sett av Pieters selv, samt hørt fra en kar jeg kjenner som er fra Eindhoven og har hatt sesongkort i mange år, er jeg ikke spes. overbevist om at han vil tilføre newcastle mye.

Samme her, sett litt, lest mye og hørt mye om han. Og det virker rett og slett ikke som en spiller som vil forsterke og nevneverdig i forhold til Simpson. (Og alle her vet jeg ikke liker Simpson).

Da håper jeg heller vi sparer pengene å går all inn på Debuchy i januarvinduet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4452 på: 19. Aug. 2012, 01:22 »
Føler meg enda ikke helt sikker på Santon i forsvar. Flink med ballen og godt driv, men han er ikke solid når det kommer til forsvar. Godt mulig han blir det med tiden, men ikke pdd. Pieters har jo spillt på det nederlandske landslaget en stund nå så helt fæl kan han da ikke vere. Ikke like "gøy" signering som Debuchy, men vi får dekning på back og sentralt i forsvaret. Positive/negative sidene til Pieters er?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4453 på: 19. Aug. 2012, 02:08 »
Leste hvertfall en plass på twitter at Pieters er skada for øyeblikket, men virkelig likevel litt rart å reise å se et annet lag når hans eget lag har kamp. Hadde det vert Debuchy det var snakk om, så hadde nok alle inkludert meg, tatt for gitt at han skulle signere. No er eg fortsatt litt usikker på hva jeg tror... :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4454 på: 19. Aug. 2012, 07:29 »
Jeg ville blitt meget fornøyd om klubben signerte Erik Pieters. Da får vi inn en som kan spille både back og midtstopper og som har mye internasjonal erfaring selv med bare 24 år. At han har sine styrker på det defensive ser jeg ikke på som negativt, heller positivt. At han kommer billig gjør jo sjansen stor for at dette blir nok et "røverkjøp".
Om Erik Piters kommer vil jeg si at forsvaret er godt nok, ihvertfall foreløpig i både i antall og ferdigheter. Fremdeles er det litt å jobbe med som f.eks Santon som tidvis sliter defensivt. Simpson føler jeg meg aldri trygg på og Williamson, R. Taylor og Perch er heller ikke de tryggeste selv om sistenevnte virkelig har hevet seg det siste halve året. Jeg mener uansett de aller fleste av forsvarsspillerne i klubben er gode nok til å kunne komme inn å "avlaste" førstelagspillerne i cuper og mot litt enklere motstand.
En forsvarsfirer med Pieters - Coloccini - S. Taylor - Santon, synes jeg høres bra ut. Santon har en del å jobbe med i forhold til det defensive, men de 3 andre er jo meget solide på det området.