20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759967 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4425 på: 17. Aug. 2012, 15:50 »

Når det er sagt, så vil jeg selvfølgelig se Debuchy istedet for Simpson. Men jeg river ikke av meg alt av kjønnshår og kutter av meg 3 tær om det ikke skulle skje.

Har du kjønnshår?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4426 på: 17. Aug. 2012, 15:59 »

Når det er sagt, så vil jeg selvfølgelig se Debuchy istedet for Simpson. Men jeg river ikke av meg alt av kjønnshår og kutter av meg 3 tær om det ikke skulle skje.

Har du kjønnshår?

Har ikke du?
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4427 på: 17. Aug. 2012, 16:11 »

Har du kjønnshår?

Har ikke du?
Han er ikke gammel nok enda.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4428 på: 17. Aug. 2012, 16:20 »
Du sa det Cheiken. Viss en ser for seg et scenario der Taylor eller enda værre Coloccini blir skada, kan vi fort komme i reale vanskeligheter. Må Williamson steppe inn for Colo, er det bare santon som kan slå en halvkreativ pasning i forsvaret vårt. simpson, williamson og taylor er passelig evneveike på alt annet enn støttepasninger, desverre.

Så joda snkz... Simpson er den dårligste mannen i "ideal-laget" kanskje, men vi har i alle fall et par alternativer med ulike ferdigheter som kan bekle posisjonen. Ryan Taylor og svært lovende James Tavernier kan bekle posisjonen. En annen mulighet er å trykke inn Ferguson eller Jonas som venstreback og bruke Santon på høyre... vi har mange alternativer til Simpson, der flere allerede har vist seg å fungere.

Får vi en skade i midtforsvaret, er vi nære ved å være fucked. Er Colo og Taylor ute, er vi fucked. Er Colo, Willo og Taylor ute... noen som husker hvordan det fungerte mot Norwich sist desember? Vi er drit sårbare for skader, og ingen av stopperene våre kommer til å gå en hel sesong uten skader. Det klarte de ikke i fjor, og det klarer de i alle fall ikke i år.

Førstevalget mitt inn ville vært Yanga-Mbiwa. Jeg har ikke gitt opp den helt, selv om Milan visstnok vil ha ham. Han har roen med ballen i beina til å erstatte Colo om han er skada. Andrevalget mitt er Douglas som først og fremst er en grusbryter, men samtidig har et ganske bra pasningsspill.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4429 på: 17. Aug. 2012, 16:26 »
Tayls er da på ingen måte helt lam offensivt - var svært god også i det oppbyggende spillet forrige sesong før han ble skadd. Stuart Pearce betegnet han også som en spillende midtstopper. Selvfølgelig er han ikke Colo-klasse der. Men han er absolutt ikke en Willie-stopper som pælmer opp ballen straks han føler seg presset. En backfirer med Colo, Saylor, Santon og en ny høyreback vil jeg anse som en veldig ballsikker backfirer. Ideelt sett bør vi jo ha inn tre spillere til - en spiss, en back og en stopper. Det tror jeg dog blir hardt slik det har utviklet seg, så jeg håper vi får inn en back og en spiss. Vi får tro at Curtis Good er god for å steppe inn på førstelaget ved behov, samt at vi jo også har Perchenbauer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4430 på: 17. Aug. 2012, 16:36 »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4431 på: 17. Aug. 2012, 16:38 »
Må også si det er ganske artig at en klubb som kommer på 5. plass i PL, handler inn Anita, Romain Amalfitano, Gael Bigirimana og Curtis Good!

Liker virkelig måten vi gjør det på, ikke bare går for navn(Kluivert, Owen f.eks), men går vår egen vei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4432 på: 17. Aug. 2012, 16:49 »
Drømmescenariet mitt for høyrebacken er at James Tavernier tidlig må steppe inn på grunn av skader/suspensjoner/hvasomhelst og viser seg å være en åpenbaring. Billig og morsom løsning på "problemet".

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4433 på: 18. Aug. 2012, 11:12 »
Hadde bare Simpson vert bedre med ball i beina, og hatt forståelsen for det offensive spillet så ville han vert god. Defansivt holder han mål, men mangler fryktelig mye på den andre halvdelen av banen.

Enig i dette. Men samtidig er jeg såpass gamledags at jeg setter pris på å se en back som er god deffansivt. Selv om det er en fryd å se på gode offansive backer så er det veldig godt å ha en som er god bakover også.

Kommentaren om Abidal og Capdevila er et interessant nok eksempel. Den som mener de ikke var gode nok har ikke lagt merke til hvordan disse to balanserer forsvaret når kollegaen på motsatt side (som oftest Dani Alves og Sergio Ramos) ruser fremover og ikke rekker "hjem igjen" fort nok. Ett lag trenger ulike spillertyper for å fungere som en enhet, IKKE bare briljante spillere fordi om det er de som står for underholdninga og som oftest stjeler overskriftene (vet at Alves og Ramos ikke lager de fleste overskriftene ja, men sammenlignet med sine backkolleger på motsatt side).

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4434 på: 18. Aug. 2012, 11:15 »

Har du kjønnshår?

Har ikke du?
PM, eller enda bedre, skaff dere et rom!  :smug:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4435 på: 18. Aug. 2012, 11:33 »
Hei hei, ikke dra meg inn i det der :P

Hattrick av Cisse idag! Goooo Toon

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4436 på: 18. Aug. 2012, 14:28 »
Leser at flere klubber har forhørt seg om Dedryck Boyata. Kunne kanskje vært noe for oss det hvis Mbiwa og Douglas ikke lar seg gjøre eller? tanker?
« Siste redigering: 18. Aug. 2012, 14:46 av kung_zlatan »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4437 på: 18. Aug. 2012, 15:52 »
Leser at flere klubber har forhørt seg om Dedryck Boyata. Kunne kanskje vært noe for oss det hvis Mbiwa og Douglas ikke lar seg gjøre eller? tanker?

Er han god nok?
Jeg synes ikke det er nødvendig å hente en midtstopper om det ikke er en som kan gå rett inn å ta plassen fra S. Taylor og Williamson. I nåværende situasjon synes jeg vi må hente en som forsterker laget eller la være å hente noen. Om ikke bruker vi jo bare penger på spillere som ikke er gode nok.
Unge spennende talenter har vi vel nok av nå? Både Tavernier og Good er vel ikke langt unna å få prøve seg på førstelaget, i tillegg er vel noen 18-19 åringer også som er spådd en lysende fremtid......

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4438 på: 18. Aug. 2012, 18:18 »
Just seen Erik Pieters at stadium.Asked if he was joining,said dunno possibly! NUFC_Stats pic.twitter.com/ZBPnF2Sy (via AaronJd21)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4439 på: 18. Aug. 2012, 18:20 »
Nødt til å skje da! :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒