20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759965 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4410 på: 17. Aug. 2012, 11:30 »
Virker jo som de vil "sløse" på Carroll!

Dette håpte jeg ikke skulle skje, men ser ut som vi får "lide" oss gjennom Simpson sine offensive bidrag en stund til.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/08/17/danny-simpson-could-be-thrown-newcastle-lifeline-72703-31640887/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4411 på: 17. Aug. 2012, 12:20 »
Boswinga solgt, så da kjøper i hvert fall ikke Lille han som erstatter eventuelt-_-

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4412 på: 17. Aug. 2012, 12:41 »
Går ikke en dag uten at jeg er inne på fantasylaget mitt, sjekker laget, ser Clyne der og lurer på hvorfor han ikke er i svarte og hvite striper :\

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #4413 på: 17. Aug. 2012, 13:06 »
Går ikke en dag uten at jeg er inne på fantasylaget mitt, sjekker laget, ser Clyne der og lurer på hvorfor han ikke er i svarte og hvite striper :\

Eg og syns det er irriterande at vi ikkje landa Clyne. Lovande og britisk spiller. Surt å gå glipp av, men eg kryssar fingrane for Debuchy forsatt.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #4414 på: 17. Aug. 2012, 13:10 »
Hva er ståa på Debuchy nå?

Jeg klarer ikke å ikke bli provosert over at både han og NUFC ønsker overgang, men at Lille skjuler seg bak at de skal ha inn en ny høyreback. Og når de først skulle kjøpe høyreback, så kjøpte de inn en drittunge på 19 år som ikke var tiltenkt rollen som erstatter?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4415 på: 17. Aug. 2012, 13:22 »

Eg og syns det er irriterande at vi ikkje landa Clyne. Lovande og britisk spiller. Surt å gå glipp av, men eg kryssar fingrane for Debuchy forsatt.

Jepp, hadde lett fått han om vi bare var på hugget også tror jeg.
Hadde passet veldig godt inn i den nye "generasjonen" av ungdom vi bygger opp med unge flotte talenter.

Trist å se Southhampton plukket han opp.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4416 på: 17. Aug. 2012, 13:39 »
Dette håpte jeg ikke skulle skje, men ser ut som vi får "lide" oss gjennom Simpson sine offensive bidrag en stund til.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/08/17/danny-simpson-could-be-thrown-newcastle-lifeline-72703-31640887/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Så lenge en ny høyreback IKKE er på plass så er vel dette som forventet og det er i det minste positivt at Pardew hyller Simpson sin attitude i stedet for at vi må lese om at Simpson truer med streik og annet tullball. Simpson er tross alt, pr dags dato, Newcastle United FC sin beste høyreback.

Jeg håper nesten at det ordner seg med Simpson i løpet av høsten og at han signerer en ny kontrakt, det så jo lenge mørkt ut for S.Taylor også, men vi vet jo alle hvordan det endte. Ikke at jeg nødvendigvis vil ha Simpson som førstevalg på backen, men med tanke på at man skal spille både europa league i tillegg til PL så burde troppen vært bredere enn den er pr dags dato. Og SÅ forbanna dårlig er faktisk ikke Danny Simpson!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4417 på: 17. Aug. 2012, 13:42 »
Og SÅ forbanna dårlig er faktisk ikke Danny Simpson!

Nei, han er bare den dårligste spilleren i vår førsteelver per dags dato og det eneste leddet jeg kunne tenke meg en forsterkning atm.

Men for all del, mannen er ikke håpløs. Han er bare rett og slett ikke god nok for resten av det her Newcastlelaget.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4418 på: 17. Aug. 2012, 14:13 »
Potensialet vipper helt klart "duellen" i Santons favør, men det er da ingen tvil om at Simpson leverte både jevnere og langt mer for oss enn det Santon gjorde i fjor.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4419 på: 17. Aug. 2012, 14:21 »
Hadde bare Simpson vert bedre med ball i beina, og hatt forståelsen for det offensive spillet så ville han vert god. Defansivt holder han mål, men mangler fryktelig mye på den andre halvdelen av banen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4420 på: 17. Aug. 2012, 14:40 »
Samtidig - Clyne endte opp i Soton, og da er det vel lov å spørre seg hvorvidt vår interesse var veldig reell - og hvor god han egentlig er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4421 på: 17. Aug. 2012, 14:46 »
Hadde bare Simpson vert bedre med ball i beina, og hatt forståelsen for det offensive spillet så ville han vert god. Defansivt holder han mål, men mangler fryktelig mye på den andre halvdelen av banen.

Sant det. Og teink om Nolan hadde hatt fysikken og arbeidskapasiteten til for eksempel Cabaye.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4422 på: 17. Aug. 2012, 15:13 »
Abidal er vel strengt talt ikke "god nok" for det Barca-laget som har vært de siste årene.
Capdevila var ikke "god nok" for det spanske laget som har regjert de siste mesterskapene. Men vi ser jo alle hvordan det har gått.

At Simpson er vår svakeste spiller i første 11eren er det vel ingen som benekter, men noen må strengt talt være den "dårligste".

Han leverte en sesong over all forventning i fjor, heldigvis, og må også minne om at mannen er bare 25 år gammel. Han kan fortsatt bli bedre. Trenger ikke være noen katastrofe om vi må "ta til takke" med mannen som spilte høyreback for oss mesteparten av en sesong hvor vi endte på 5 plass.
« Siste redigering: 17. Aug. 2012, 15:40 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #4423 på: 17. Aug. 2012, 15:38 »
Abidal er vel strengt talt ikke "god nok" for det Barca-laget som har vært de siste årene.
Capdevila var ikke "god nok" for det spanske laget som har regjert de siste mesterskapene. Men vi ser jo alle hvordan det har gått.

At Simpson er vår svakeste spiller i første 11eren, er det vel ingen som benekter, men noen må strengt talt være den "dårligste".

Han leverte en sesong over all forventning i fjor, heldigvis, og må også minne om at mannen er bare 25 år gammel. Han kan fortsatt bli bedre. Trenger ikke være noen katastrofe om vi må "ta til takke" med mannen som spilte høyreback for oss mesteparten av en sesong hvor vi endte på 5 plass.

Sant nok, men om vi skal forsterke første-elleveren vår så er det vel naturlig å begynne der vi er dårligest? Syns det er litt jalla at vi (hittil) har kjøpt 2 sentrale midtbanespillere, en kantspiller og en midtstopper, når det er høyrebacken som sliter mest. Ja, disse plassene trengte backup, men det jeg snakker om er første-elleveren, og der er Simpson the weakest link. Det vil alltid være en som er dårligest i første-elleveren, men når vi har 2 måneder på å forsterke laget (noe jeg mener vi MÅ ha som ambisjon etter denne sesongen), så må vi ha lov til å forvente at vi skal forsterke elleveren. Det er for meg naturlig å begynne der det trengs mest, om man skal forsterke et fotballag.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4424 på: 17. Aug. 2012, 15:44 »
Selvfølgelig. Men jeg er ikke av den oppfatning at vi MÅ forsterkes. Blir flere kamper denne sesongen, så selvfølgelig må vi ha bedre bredde, men jeg synes ikke vi på død og liv MÅ kjøpe 4-5 nye spillere som skal gå rett inn i første 11eren, hver eneste sesong. Er en grunn til at City fortsatt tippes som vinner av PL, selv uten å handlet noe særlig, mens manu har kjøpt inn et par meget, meget gode spillere. Lag kan utvikles selv uten å handle seg ihjel=)

Når det er sagt, så vil jeg selvfølgelig se Debuchy istedet for Simpson. Men jeg river ikke av meg alt av kjønnshår og kutter av meg 3 tær om det ikke skulle skje.

Personlig synes jeg også det er viktigere med en meget solid stopper som kan steppe inn når saylor blir skadet. Perch er et greit alternativ som høyreback(evt Raylor), men Willie er livsfarlig bak i midten.
Same old Shearer, always scoring!