20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760091 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4320 på: 14. Aug. 2012, 19:04 »
Det intervjuet er vel også noen dager gammelt? Mener det ser ut som en kopi av et som ble postet her på forumet rett etter budet var gjort kjent. Håper dog det går unna i svingene, og at vi får signert Anita fort. Lite nytt i denne saken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4321 på: 14. Aug. 2012, 19:06 »
Godt mulig det er gammelt nytt, ja. Virker jo uansett rart at spilleren ikke skal være invitert til Newcastle for snakk når et bud er akseptert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4322 på: 14. Aug. 2012, 20:52 »
Det er så stille rundt Nufc! Misliker det sterkt. Håper inderlig at Anita blir klar snart, og at det booster andre overganger. Debuchy inn i tillegg og jeg er faktisk fornøyd. Kan vente med å hente en angrepsspiller til januar, gjerne Carroll om han ikke spiller fast i Lfc.

Hva skjer egentlig med Simpson? Det virker jo som om han blir, kanskje det å selge han i januar og hente inn Debuchy da (gitt at han ikke forsvinner til en annen klubb dette overgangsvinduet) kan være noe?!?
Black and white since 1996

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4323 på: 14. Aug. 2012, 20:59 »
Jeg tror det jobbes mye i kulissene, så at det er stille rundt klubben er ikke nødvendigvis en uting. Som jeg har sagt tidligere tror jeg ikke Debucy er tapt, jeg tror han kommer ila den siste uken av vinduet. Jeg tror også Anita blir klar ganske snart. Får vi inn de to pluss en spiss ser det veldig bra ut. Jeg synes heller ikke det er noen krise om vi ikke får inn flere. Vi har en veldig bra første 11 pdd, og dersom vi er noenlunde heldige med skader er det ingenting i veien for at vi kan gjøre en god sesong. Men det er selvfølgelig stor gambling å satse på få skader, og derfor vil det optimale være å få inn de spillerene jeg nevnte over.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #4324 på: 14. Aug. 2012, 22:17 »
Grunnen til at Simpson er her forsatt er pga at vi har enda ikkje fått på plass ein HB. Det er fleire klubber som er interiserte som Reading, Aston Villa osv. Og så meiner eg at eg las ein plass på  nettet for ein stund sidan at vi har blitt einige om salg av Simmo til Reading for £2M.
« Siste redigering: 14. Aug. 2012, 22:18 av TimKnut »

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #4325 på: 14. Aug. 2012, 22:17 »
Når det gjelder Anita, så har eg sett masse av han i Ajax. Utan tvil er han best som DM. Og etter å ha lest kommentarane så må eg sei ein ting: HAN ER FAEN IKKJE MIDDELMÅDIG!! HAN HAR KVALITETER, OG ER SØREN EIN AV AJAX VIKTIGASTE!! Han ville vært "GULL" i ein 4-2-3-1 formasjon ved Tioté. Viss han blir kjøpt som VB så er det ein grunn til å vere skuffa, men det er ikkje slik at han suger. Han gjer ein god job, men lite bedre enn Santon.

Eg håper virklig på å få inn Anita og Debuchy, og spiller 4-2-3-1!!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4326 på: 14. Aug. 2012, 22:36 »
Grunnen til at Simpson er her forsatt er pga at vi har enda ikkje fått på plass ein HB. Det er fleire klubber som er interiserte som Reading, Aston Villa osv. Og så meiner eg at eg las ein plass på  nettet for ein stund sidan at vi har blitt einige om salg av Simmo til Reading for £2M.

Jepp, tror de rett og slett bare venter på å få inn en back så de kan selge Simpson!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4327 på: 14. Aug. 2012, 22:38 »

Reading kjøpte vel istedenfor Gunter fra Forest. Får vi inn bud og de ikke er helt latterlige tror jeg heller vi akspeterer med en gang. Virker som vi syntes det er viktigere å få inn litt penger for spillere enn å beholde dem en sesong til. Tror heller flere klubber vegrer seg for å hente han siden han virker å kreve ganske høye lønninger og at det må flyttes spillere til andre klubber. Simpson er ikke noe talent mer og er ikke anvenlig så han kjøpes inn som et førstevalg. Villa har f.eks. Hutton på backen, men han har vel vært ryktes bort. Fulham virker mer sannsynelig slik jeg ser det. Har dog vært fryktelig stille der etter noe rykter tidlig i sommer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4328 på: 14. Aug. 2012, 22:40 »
Håper faktisk ikke det jeg :P
Ja, håper vi får en ny høyreback, men vi kan få god bruk for Simpson i år. Kan fungere som kriseløsning/avlastning på stopperplass, gjerne mot mindre lag i cuper og EL, og kan gi en evt ny høyreback konkurranse/avlastning. Beste i mine øyne hadde vært å signert Debuchy elns, og fortsatt hatt Simpson på en ny og bittelitt bedre kontrakt..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4329 på: 14. Aug. 2012, 22:42 »
Det er nok en salig blanding her. Vil tro at vi ikke helt uten videre ville la Simmo gå til Reading når vi enda ikke var sikker på om vi kom til å få inn en høyreback. Det er vi enda ikke - og så trøblete som forhandlingene ser ut til å gå er det jo på ingen måte gitt at vi har ny høyreback i løpet av sommeren. Da stiller vi ganske dårlig om vi selger Simpson.

Samtidig trenger ikke Simpson haste overhodet med å finne seg ny klubb. Så lenge vi ikke finner andre vil vi ha bruk for Simpson, og han kan jo vente seg muligheten for greie betingelser og sign-on-fee dersom han drar gratis om et år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4330 på: 14. Aug. 2012, 23:36 »
Som stopper har Simpson aldri imponert meg og ville tro at Perch stiller foran i køen etter at han faktisk hadde noen brukbare kamper der mot slutten av forrige sesong. Men personlig ser gjerne at Simpson blir en sesong til. Liten tvil om at han kommer til å få en del kamper selv om vi skulle kjøpe inn en ny høyreback.

Jeg kan likevel lett se for meg at vi hadde valgt å ha Ryan Taylor som et førstevalg på backen, slik som forrige sesong, hadde vi fått noen millioner pund for Simpson. Simpson var et klart førstevalg forrige sesong, men virker som Pardew liker å ha Ryan Taylor i ellveren.  Forrige sesong virket det ganske planløst da vi solgte Enrique og nesten måtte vente helt til slutten før Santon kom. Selv om vi fikk mer penger for han hadde jeg ikke blitt overasket om det hadde skjedd igjen.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4331 på: 15. Aug. 2012, 07:43 »
Håper faktisk ikke det jeg :P
Ja, håper vi får en ny høyreback, men vi kan få god bruk for Simpson i år. Kan fungere som kriseløsning/avlastning på stopperplass, gjerne mot mindre lag i cuper og EL, og kan gi en evt ny høyreback konkurranse/avlastning. Beste i mine øyne hadde vært å signert Debuchy elns, og fortsatt hatt Simpson på en ny og bittelitt bedre kontrakt..

Er veldig enig, jeg håper han blir en sesong til. Tilfører bredde til stallen, og er ikke såååå dårlig som folk skal ha det til. Vil gjerne at han blir litt til, pga mange av de grunnene du nevner. Men noen stopper, det er han ikke!!!!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4332 på: 15. Aug. 2012, 10:02 »
The Magpies hope to fend that off by offering the player a five-year-deal and a detailed description of how he will be utilised this season.

The player is understood to have reservations about whether he will get first-team opportunities, with Newcastle having no intention of selling either Cheick Tioté or Yohan Cabaye before the season starts.

The player?s father vocalised those doubts in the Dutch media on Monday night, pointing out he needed detailed plans on Newcastle?s intentions before he committed to the club.

He said: ?We are not sure yet (of the move). Vurnon first wants to talk to the head coach of Newcastle United.

?Newcastle United and Ajax are well agreed, but Vurnon wants to know what the plans of the head coach of Newcastle United are with him. Does he want Vurnon for right-back?

?Or for left-back? Or in midfield? These are important questions for Vurnon in making his choice. On these questions he has no answer.?

Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2012/08/15/yohan-cabaye-targeting-euro-cup-quarter-finals-61634-31624436/#ixzz23bFmprsc
« Siste redigering: 15. Aug. 2012, 10:06 av snkz »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4333 på: 15. Aug. 2012, 11:25 »
Det er jo nøyaktig samme som siteres i avisene i dag som i går, iblandet noen ny setninger. Men det er ingenting nytt. Ser for meg at de har blitt presentert en skisse til en kontrakt, men de mangler å få snakket med Pardew. Men det var det samme som mer eller mindre ble sagt i går. Alt står og faller på Pardews ord.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4334 på: 15. Aug. 2012, 11:28 »
Blir jo særs overrasket om ikke Pardew Sølvtunge snakker han lett til SJP!