20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4200 på: 11. Aug. 2012, 14:11 »
Hei.

Har over en lang periode fulgt med på forumet og tenkte at jeg omsider skal "kaste" meg inn i diskusjonen.

Skjønner at mange er redde for at vi ikke har forsterket laget, men ser vi på våre utfordrere til 4 plassen (som er eneste realistiske mulighet for CL) så vil jeg si at vi står mye sterkere enn alle våre konkurenter YTD.

Arsenal har har hentet noen spillerer, men vil være vesentlig svekket så snart RVP forsvinner ut portene.
Tottenham kommer mest sannsynlig til å miste 2 kanskje så mange som 4 av sine toppspillere RVF, Bale, Luka og adebayor tror jeg ikke kommer grunnet lønn og CL spill.
Liverpool kan jeg heller ikke se har forsterket seg!

Greit at det blir mange kamper, men forventer at vi har god kontoll på dette.

Gleder med utrolig mye selv om de "store" overgangene uteblir.:-)

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #4201 på: 11. Aug. 2012, 14:16 »
Synes Arsenal ser sterkere ut enn på lenge, selv om RvP blir solgt. Spesielt om de også får inn Sahin.
Søte, søte blekkspruter.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4202 på: 11. Aug. 2012, 14:25 »
Synes Arsenal ser sterkere ut enn på lenge, selv om RvP blir solgt. Spesielt om de også får inn Sahin.
+1
Wenger har gjort noen flotte signeringer og høres ikke ut som han er ferdig heller enda.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4203 på: 11. Aug. 2012, 14:26 »
Både Giroud og Podolski kan vise seg å være gode signeringer, og jeg har spesielt tro på Giroud. Tror han ender på 15+ mål og 5+ assists om han får bra med spilletid.
Nei.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4204 på: 11. Aug. 2012, 14:29 »
Jeg er rimelig sikker på at topp 4 neste år blir disse lagene : ManC,ManU,Chelsea og Arsenal. Realistisk sett har vi ingen mulighet for å slå noen av disse. Men jeg håper vi er med og sloss om topp 6. Tottenham og Lpool føler jeg vi har sånn noenlunde god sjangs på å slå. Mener vi har omtrent like sterkt lag som de, selvom ingen av "ekspertene" regner med Newcastle neste år. Ingen som nevner oss i topp 6. Syns det er litt rart med tanke på at vi har samme lag som ifjor og vi var oppe og kjempet i toppen hele sesongen.
Eneste grunnen jeg tror vi kan slite neste sesong er enormt med kamper og ganske tynn tropp. Så jeg håper jo at vi får inn iallfall 2 spillere dette vinduet og ingen stikker. :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4205 på: 11. Aug. 2012, 14:42 »
Enig i den tabellen Stangi. Spurs og Liverpool er nok de vi må fokusere på å slå, men da er vi avhengig av at spillere som Amalfitano og Bigirimana slår til og tilfører oss kvalitet i bredden.

Dersom Ba og Cisse finner frem godformen og blir bedre sammen kan jo alt skje!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #4206 på: 11. Aug. 2012, 15:14 »
Marseille president has confirmed a unnamed Premiership Club has agreed a fee for Loic Remy.

Vet ikke mer enn det, eller om det er sant, men.
Søte, søte blekkspruter.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4207 på: 11. Aug. 2012, 15:17 »
Tipper det er Tottenham.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4208 på: 11. Aug. 2012, 15:20 »
Hadde vi signert Remy, så hadde det blitt kreming hele neste uke!
« Siste redigering: 11. Aug. 2012, 15:26 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4209 på: 11. Aug. 2012, 15:37 »
Legg nå ihvertfall med stedet du har det fra da.

Peter

• Gjest
« Svar #4210 på: 11. Aug. 2012, 21:06 »
Debuchy stiller for Lille idag.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4211 på: 11. Aug. 2012, 22:14 »

Mister de song og rvp så vil jeg påstå at de er svekket.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4212 på: 12. Aug. 2012, 01:36 »
The he 26-year-old was talking after Lille?s 2-1 win over  Saint-Etienne yesterday,  and he had this to say:

?I don?t want to talk about my future.? ?I heard what the chairman said. The transfer window is open until September 4th in France. I still want to go. We will see.?

?It was important to start the league with a victory and make a good start to the campaign,?"To win here is never easy. We produced good football, we stepped back a little in the second half but we did well at the end.?

http://www.nufcblog.com/2012/08/12/debuchy-says-he-still-wants-to-leave-lille/

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4213 på: 12. Aug. 2012, 10:14 »

Ethvert lag som mister en spiller av Robin van Persie sine kvaliteter blir svekket. Han er lagets desidert beste spiller og en "bjærebjelke" for Arsene Wenger, og har vist i flere sesonger hvor god han er. Mister Arsenal RvP tipper jeg de vil komme til å slite med å holde følge med de beste lagene, og da er veien kort ned til de antatt nest beste lagene hvor jeg håper NUFC blir å finne.

Bjerkis

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4214 på: 12. Aug. 2012, 11:43 »
Helt enig.

30 mål og 13 mp på 38 kamper i fjor. Klart at giroud og podolski er gode spillere, men RVP er av et helt annet kaliber og har bevist at han tar nivået i PL til de grader. Det vet vi IKKE med de nye, og det er vanvittig mange eksempler på gode spillere som kommer til PL og ikke leverer varene.

Når man også tar høyde for hvor mye han betyr mentalt for laget blir det helt feil å si at de ikke blir svekket om han går.

Det er klart at Arsenal har bedre bredde i stallen sin en hva vi har, men jeg tør å påstå at vårt førstelag er på høyde om ikke bedre enn Arsenal sin hvis RVP pakker sakene sine. (Med unntak av hb)