20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 768600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4185 på: 11. Aug. 2012, 03:58 »
Please da snkz. Ta et hint når så mange har sett seg drittlei på den evige negativiteten din.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4186 på: 11. Aug. 2012, 04:39 »
Godt du som regel har 0% treffsikkerhet i tipsene dine da. :)

å?

Hva har jeg ikke truffet på til nå?

Føler jeg treffer rimlig mye mer enn de andre her som hele tiden har vært sikker på ting ;)

Du tippet blant annet stortap i samtlige av kampene våre forrige sesong, som Kristoffer påpeker, uten at du traff på særlig mange av "resultat-tipsene" dine.
« Siste redigering: 11. Aug. 2012, 04:41 av Eriksen »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4187 på: 11. Aug. 2012, 09:23 »
Resultatet er en ann bil:-) snakket om overganger jeg.

Om man er så lei, så trenger man ikke lese hva andre tenker og mener, bare stille overse det:-)

Rykter om at vi har fått godtatt et 8 mill bud på anita idag!

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4188 på: 11. Aug. 2012, 10:06 »

Rykter er rykter, man kan nesten ikke gjøre annet enn å vente til deadline. Begynner også å miste troen på dette overgangsvinduet med tanke på klassespillere, men vi får satse på at vi klarer å utnytte de nyinnkjøpte best mulig og at Taylor, Obertan og Marveaux også slår til igjen for fullt! Det kan jo nesten sees på som tre nye inn. (spesielt første og sistenevnte, ET overbeviste ingen i fjor)
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Simmi

• Gjest
« Svar #4189 på: 11. Aug. 2012, 10:15 »
Sliter med å forstå at overgangsvinduet har vært skremmende dårlig... Vi har mistet Guthrie og Best, men har hentet inn et stort talent som Bigi og en spiller som kommer til å erstatte Guthrie rimelig greit, nemlig Amalfitano. Og det viktigste av alt er at vi ikke har mista en eneste nøkkelspiller! Ikke Demba Ba, engang! Så kom ikke her å si at sommervinduet har vært en katastrofe, for det har det strengt tatt ikke vært. Du har selvfølgelig lov til å være skuffa, noe jeg selv også er, men det blir bare for dumt å melde om dommedag når det er 19 dager til vinduet stenges.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4190 på: 11. Aug. 2012, 10:26 »
Resultatet er en ann bil:-) snakket om overganger jeg.

Om man er så lei, så trenger man ikke lese hva andre tenker og mener, bare stille overse det:-)

nekter en på at alle overgangsrykter kommer til å gå gjennom så vil en jo alltid ha en treffsikkerhet
på 90-95%. alle klubber blir linket til minst 10 spillere for hver de kjøper....

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4191 på: 11. Aug. 2012, 10:32 »
Hva tror folk om Tiote? Kommer han til å bli? Har i hele sommer hatt en stygg følelse av at det er han vi kommer til å miste, rett og slett fordi ingen andre tror det. Men slik det ser ut i intervjuer og artikler angående han den siste måneden så ser det jo svært lovende ut. Hadde vært helt sinnsykt kult om vi hadde fått beholdt alle de beste. Det virker som om det er en svært god holdning i klubben nå, i forskjell til hva det har vært tidligere år; Spillerne stresser ikke med å komme seg videre, ingen kjepphøye primadonnaer og heller ingen overbetalte surrehoder. Slik det er i dag synes jeg at alle i klubben har den lønnen de skal ha. (utenom Xisco...?)
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4192 på: 11. Aug. 2012, 10:38 »

Alle skal selvfølgelig få mene akkurat det de vil, men er det virkelig nødvendig å skrive den samme posten 1000 ganger? Det finnes et ord for det du driver med, og det ordet er spam.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4193 på: 11. Aug. 2012, 10:45 »
Skremmende dette overgangsvinduet rett og slett :S

Tror faktisk ikke det kommer til å skje noe med 1. elveren vår dessverre  :grine:

Sa ikke du at vi kom til å miste "alle" store stjernene?

Og nå er det skremmende at ingenting har skjedd?

Ikke så lett å skjønne noe av hva du mener egentlig...

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4194 på: 11. Aug. 2012, 10:52 »
Hva tror folk om Tiote? Kommer han til å bli? Har i hele sommer hatt en stygg følelse av at det er han vi kommer til å miste, rett og slett fordi ingen andre tror det. Men slik det ser ut i intervjuer og artikler angående han den siste måneden så ser det jo svært lovende ut. Hadde vært helt sinnsykt kult om vi hadde fått beholdt alle de beste. Det virker som om det er en svært god holdning i klubben nå, i forskjell til hva det har vært tidligere år; Spillerne stresser ikke med å komme seg videre, ingen kjepphøye primadonnaer og heller ingen overbetalte surrehoder. Slik det er i dag synes jeg at alle i klubben har den lønnen de skal ha. (utenom Xisco...?)

han blir... tror Anita blir hentet inn som venstre back og ikke noe tiote erstatter, men veldi greit å ha en spiller som kan gå inn i andre roller. 2 for 1 er nok god musikk i ashley sine ører. blir hverftfall meget overrasket(positivt) visst debuchy kommer i tillegg til anita. anita og bigi er vel ganske like midtbane spillere som tviler på vi henter 2 spillere som skal brukes i tiote rollen. men regner med at vi ikke mister noen og anita + en stopper kommer inn. spiss kjøp kan jo skje,men da blir det vel  som et lyn fra klar himmel

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4195 på: 11. Aug. 2012, 11:06 »
Det er jo ikke slik at de fleste andre klubbene i PL har vært på storshopping heller da, enda. Jeg tror nok det løsner mot slutten av transfervinduet - tror enda vi får inn ihvertfall to spillere til. Jeg har ikke panikk enda. Kjipt at spillere ikke får spille seg varm i laget i pre-season, men det er bedre at vi får de rette spillerne inn frem mot september om det betyr at vi må ha is i magen og vente til slutten av vinduet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4196 på: 11. Aug. 2012, 11:16 »
Dessutan er no ikkje dette noko nytt for oss heller. Fleirtalet her inne ville vel helst ha endå fleire inn forrige sommar men det skjedde lite etter at Ba og Cabaye vart henta inn tidleg. Sjølv om me hadde ein syltynn tropp so gjekk det strålande i ligaen, men eg føler me ikkje burde ta sjansen med ein syltynn tropp på nytt.
Eg teinkje litt på dei kampane forrige sesong der me ikkje hadde ein sjanse og tapte stort, kva mangla me i desse i kampane? Hugsar ikkje heilt kor rask S Taylor er, men eg føler me treng ein med ekstrem fart på stopparplassen.
Eg håpar verkeleg me ikkje får ein langtidsskade (bank i bordet), men me bør ta høgde for det og ha skikkeleg dekning.

Eg forventar ingenting og slik sett vert eg ikkje skuffa når vindauga stenge.

« Siste redigering: 11. Aug. 2012, 11:18 av lgrinde »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4197 på: 11. Aug. 2012, 11:19 »
Skjønner at folk er litt stresset med tanke på overgangs sommeren, inkludert meg selv.
Alle er enig om at de spillerne vi har mistet har vi klart å erstatte med like eller bedre spillere med unntak av Leon Best. Vi har enda ikke fått inn en spiss som kan erstatte han.
Er fornøyd med spillerne som har gått ut og de som har kommet inn, men skal vi ta steget videre fra forige sesong så er jeg enig med de fleste om at vi trenger sterkere spillere inn.
Håper og tror at vi får inn minimum 2 spillere til, men vi kan også fort få inn en spiller eller to før 1 september hvis laget viser i de første kampene at vi trenger forserkninger.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4198 på: 11. Aug. 2012, 11:22 »
Det er jo ikke slik at de fleste andre klubbene i PL har vært på storshopping heller da, enda. Jeg tror nok det løsner mot slutten av transfervinduet - tror enda vi får inn ihvertfall to spillere til. Jeg har ikke panikk enda. Kjipt at spillere ikke får spille seg varm i laget i pre-season, men det er bedre at vi får de rette spillerne inn frem mot september om det betyr at vi må ha is i magen og vente til slutten av vinduet.

Jepp, veldig sant det du påpeker med riktige spillere.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4199 på: 11. Aug. 2012, 13:58 »
Jeg sa før dette viduet åpnet, at jeg ville være fornøyd om vi beholdt de beste spillerne våre. Så sånn sett ser jo dette veldig bra ut. Håper vi får inn en eller to spillere som kan styrke 11'eren, men det ser jo ikke så lyst ut akkurat nå.

Inn med Deb og en spiller til, gjerne en offensiv spiller eller midtstopper, så har dette vært en bra transfervindu.

Bedre å vente med is i magen på de rette spillerne, enn å kjøpe bare for å kjøpe. Som en så fint påpekte litt overfor her.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!