20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759806 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4155 på: 09. Aug. 2012, 01:16 »
Ikke veit jeg. I følge transfermarkt, har/hadde han selskapet firsteleven ISM, med Franjo Vranjkovic som eneste oppførte agent.

Hvor pålitelige transfermarkt er, er jeg ikke 100% sikker på, men virker som ei bra side.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4156 på: 09. Aug. 2012, 08:38 »
Raiola representerer (eller har iallfall representert) Zlatan og har gjort seg rik på Zlatan sine overganger, husker blant annet at han lagde en drittstorm uten like for å få fortgang i Zlatans overgang fra Barcelona, og fikk til slutt en klekkelig kompensasjon for å roe seg ned. Dette bare et snaut år etter at han hadde fått en enda bedre kompensasjon for å få Zlatan til Barcelona. Samme Raiola representerte vel også Maxwell som også forlatte Inter til fordel for Barcelona, mener å huske at Maxwell til slutt fant det fornuftigest å faktisk bytte agent, og det sier vel litt.

Det stemmer vel ikke. Er ganske sikker på at Raiola fremdeles er agenten til Maxwell. Man kan si mye rart om Raiola, men det er alltid to sider av en sak. Raiola gjør alltid det han mener er best for spilleren og er først og fremst drevet av det og ikke av penger, men det er klart, gjør spilleren det bra øker verdien og Raiola kan tjene mer penger. Det at Zlatan har hatt mange overganger i sin karriere er pga Zlatan selv har ønsket dette, ikke fordi Raiola har rådet han til det. Zlatan har helt enkelt sagt at han vil til f.eks Barca og Raiola får det til å skje.

Når det er sagt er ikke nødvendigvis Raiola vs. Ashley et veldig heldig utgangspunkt for å få på plass en avtale. De er begge ekstremt sta og står på det de mener er riktig til enhver pris.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4157 på: 09. Aug. 2012, 13:22 »
Når man leser om £14m for Joe Allen og £15m for Steven Fletcher, må jeg si jeg humrer når jeg tenker på summene som blir antydet for våre mål.
Oscillons From The Anti-Sun

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4158 på: 09. Aug. 2012, 13:57 »
Når man leser om £14m for Joe Allen og £15m for Steven Fletcher, må jeg si jeg humrer når jeg tenker på summene som blir antydet for våre mål.

Akkurat, vi kunne sikret oss gull om vil ville brukt disse summene...

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4159 på: 09. Aug. 2012, 14:23 »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4160 på: 09. Aug. 2012, 14:31 »

Samtidig kan vi også prise oss lykkelige for at vi ikke kjøper så til de grader overprisede spillere. Da tar jeg til takke med å ha Ashley sin stramme politikk. Det er slike kjøp som klubbene blir kjørt i grøften av. 15m£ for en championship spiller. Det er jo fullstendig galskap!!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4161 på: 09. Aug. 2012, 16:47 »

Samtidig kan vi også prise oss lykkelige for at vi ikke kjøper så til de grader overprisede spillere. Da tar jeg til takke med å ha Ashley sin stramme politikk. Det er slike kjøp som klubbene blir kjørt i grøften av. 15m£ for en championship spiller. Det er jo fullstendig galskap!!
[/quote]

ja der er jeg helt enig. det hadde vært fullstendig galskap

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4162 på: 09. Aug. 2012, 17:15 »

ja der er jeg helt enig. det hadde vært fullstendig galskap
[/quote]

det er forskjell på å fise og drite i buksa. burde lagt inn 2 mill til for å få debuchy
lt;3 Newcastle <3

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4163 på: 09. Aug. 2012, 17:20 »
Nå viser det seg at det er Lille som har vært idioter i denne situasjonen, hvis det stemmer at de avslo summen de selv hadde foreslått.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4164 på: 09. Aug. 2012, 17:31 »
Er forsåvidt viktig at vi opprettholder "gjerrig-stilen" videre også. Når f.eks Liverpool nå er linket til en spiller, tenker jo laget som mottar budet at de skal ha 15mp+ -uansett hvilken spiller det er snakk om.
Samme gjelder forøvrig Chelsea og City også, men de har kanskje en tendens på å bruke mye penger på faktisk gode spillere (med noen skivebom innimellom).
Poenget mitt er uansett at det er viktig at andre klubber vet vi er gjerrige og faktisk er villige til å trekke oss i dealer hvis vi ikke får value for money.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4165 på: 09. Aug. 2012, 18:12 »

Lite trolig.
Same old Shearer, always scoring!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #4166 på: 09. Aug. 2012, 18:26 »

Lite trolig.

Haha, den likte jeg! :D

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4167 på: 09. Aug. 2012, 23:33 »
Nå viser det seg at det er Lille som har vært idioter i denne situasjonen, hvis det stemmer at de avslo summen de selv hadde foreslått.

De har nok ikke det, er som jeg har forstått bare media som har surret med Euro og Pund...

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4168 på: 10. Aug. 2012, 15:39 »
Må skje noke no snart. Vil ha inn en klasse stopper vertfall....skjer rundt douglas då? Noe updates der?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4169 på: 10. Aug. 2012, 15:43 »
Føler meg ganske sikker på at det ikke kommer inn en stopper. Tror vi sitter med Colo, Tayls, Willy, Good, Perch og Tav som kan spille stopper pr. 01.09.