20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759747 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4125 på: 07. Aug. 2012, 14:29 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/7970352/Yanga-Mbiwa-Toon-still-keen

Please, please PLEASE!!!! Hadde vært en fantastisk signering!

For så å miste han etter en sesong? :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4126 på: 07. Aug. 2012, 14:45 »
Med stor profitt mest sannsynlig, ja! Det at han drømmer om Milan må han gjerne gjøre for min del. Akkurat som jeg hadde drømt om NUFC. For å komme dit må han spille bra og jeg hadde gjerne sett at han gjorde det for oss. Heller ingen garantier for at Milan kommer til å gidde å punge ut.

Enig at det er litt unødvendig å ordlegge seg som han gjorde, men det blir jo litt som Ba og PSG. Spillere må også få lov til å ha favorittlag. Han håper vel at disse uttalelsene vil nå Milan, men hvis ikke ville jeg gjerne tatt han imot her! Trenger ikke være noe stort problem det! Sikkert mange av våre spillere som har en eller annen klubb de glatt ville gått til.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4127 på: 07. Aug. 2012, 14:52 »
Gjør meg faktisk ingenting selv om det er en lite intelligent uttalelse. Nå aner jeg ikke hvem dette er engang da, men etter hylekoret å dømme etter de andre gangene han har blitt nevnt, så tipper jeg han er god =)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4128 på: 07. Aug. 2012, 21:07 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/7970352/Yanga-Mbiwa-Toon-still-keen

Please, please PLEASE!!!! Hadde vært en fantastisk signering!

For så å miste han etter en sesong? :)

Er du i det hele tatt noen gang positiv?

Simmi

• Gjest
« Svar #4129 på: 07. Aug. 2012, 21:10 »
Nei. Stakkars mann, må være slitsomt å være så himla negativ hele tida.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4130 på: 07. Aug. 2012, 21:31 »
Med stor profitt mest sannsynlig, ja! Det at han drømmer om Milan må han gjerne gjøre for min del. Akkurat som jeg hadde drømt om NUFC. For å komme dit må han spille bra og jeg hadde gjerne sett at han gjorde det for oss. Heller ingen garantier for at Milan kommer til å gidde å punge ut.

Enig at det er litt unødvendig å ordlegge seg som han gjorde, men det blir jo litt som Ba og PSG. Spillere må også få lov til å ha favorittlag. Han håper vel at disse uttalelsene vil nå Milan, men hvis ikke ville jeg gjerne tatt han imot her! Trenger ikke være noe stort problem det! Sikkert mange av våre spillere som har en eller annen klubb de glatt ville gått til.

Nei, men de har i alle fall lagt inn et bud på han, som klubben har takket nei til.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4131 på: 07. Aug. 2012, 21:42 »
Tror nok Andymag tenkte på at der er ingen garantier for at Milan punger ut det vi vil ha eventuelt om et år for spilleren. Vi har jo tilsynelatende priset spillere som Tiote så høyt i sommer at Sir Alex eksempelvis ikke har giddet prøve en gang. Slår han til i Newcaste tror jeg vi kan garantere at hans verdi er en hel del høyere enn det han går for i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4132 på: 07. Aug. 2012, 23:09 »
Ameobi ute med skade.

Da er det bare å slenge £14M for Remy og £20M for Leandro Damiao på bordet asap!!
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4133 på: 08. Aug. 2012, 01:59 »
Tror nok Andymag tenkte på at der er ingen garantier for at Milan punger ut det vi vil ha eventuelt om et år for spilleren. Vi har jo tilsynelatende priset spillere som Tiote så høyt i sommer at Sir Alex eksempelvis ikke har giddet prøve en gang. Slår han til i Newcaste tror jeg vi kan garantere at hans verdi er en hel del høyere enn det han går for i sommer.
Exactly ;). Det at mannen har ambisjoner om å spille for Milan må da ikke være negativt for oss...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4134 på: 08. Aug. 2012, 04:12 »
Men igjen - vanskelig å se at vi skal være villige til å betale mer for ham enn hva Milan er nå i sommer. Så egentlig tolker jeg utspillene mer som en måte å få Milan tilbake på banen igjen med et bud.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4135 på: 08. Aug. 2012, 08:29 »

Realist kalles det ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4136 på: 08. Aug. 2012, 08:30 »

Mortinho

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4137 på: 08. Aug. 2012, 08:43 »

Realist kalles det ;)

De fleste ser vel på seg selv som en realist.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4138 på: 08. Aug. 2012, 08:58 »

Realist kalles det ;)

De fleste ser vel på seg selv som en realist.

Selv om de ikke har realistiske tanker og forventninger? :)

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4139 på: 08. Aug. 2012, 09:18 »
Ameobi ute med skade.

Da er det bare å slenge £14M for Remy og £20M for Leandro Damiao på bordet asap!!

De 2 i tillegg til Ba og Cissé hadde jo meget mulig gitt oss den desidert råeste spiss-rekka i ligaen, men forholdsvis urealistisk.

Allikevel ikke fremmed for tanken. Kan nesten ikke tenke på en mer komplett rekke på topp enn det der!