20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760124 ganger)

0 medlemmer og 16 gjester leser dette emnet.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3975 på: 02. Aug. 2012, 20:01 »
Kan være greit å bli ferdig med Debuchy-forhandlingene nå - enten ved et kjøp eller bare å droppe det. Viktig å ikke drøye altfor lenge slik at det plutselig blir 01. september uten at vi har handlet noen. Bli ferdig med Debuchy nå og flytt fokus til neste spiller (Van der Wiel?).

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3976 på: 02. Aug. 2012, 20:14 »
Kan være greit å bli ferdig med Debuchy-forhandlingene nå - enten ved et kjøp eller bare å droppe det. Viktig å ikke drøye altfor lenge slik at det plutselig blir 01. september uten at vi har handlet noen. Bli ferdig med Debuchy nå og flytt fokus til neste spiller (Van der Wiel?).

Kan aldri tenke meg at vi ville fått Van der Wiel billigere hvertfall, men han er tross alt 3 år yngre. Personlig har jeg ikke på følelsen at vi har noe på gang der... Dog er jeg helt enig i at vi må snart bli ferdig med Debuchy her!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3977 på: 02. Aug. 2012, 20:31 »
Var vel en nederlandsk journalist på Talksport her om dagen som mente å vite at vi er interessert i Van der Wiel. Han har bare ett år igjen av kontrakten sin også, så mulig å gjøre en god handel der.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3978 på: 02. Aug. 2012, 20:41 »
Var ikke klar over at han bare hadde 1 år igjen av kontrakten. Det kan jo brått forandre litt! Får i såfall håpe at det kanskje er noe hold i hva den nevnte journalisten rapporterer da..

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3979 på: 02. Aug. 2012, 20:43 »
Det jeg har sett av de 2 spillerne, vill jeg myyye heller heller ha Debuchy. I EM ble jo Van Der Wiel fintet og løpt fra av motspillerne gang på gang. Husker spesielt mot Portugal. Jeg tror vi får Debuchy før vinduet stenger, tror bare at Ashley vill bruke så mye penger for å få han raskt. Et par treninger med gutta i slutten av august så er han 120 ganger bedre enn Simpson. Ville heller hatt Håkon Skogseid på backen istedenfor Simpson, dårlige løp, dårlige innlegg, elendig i forsvvar, dog ein jævel till å redde på streken ;) takk for meg!
Joey Barton 7

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3980 på: 02. Aug. 2012, 21:05 »
Van der wiel fikk jo ingen støtte og  hjelp mot Ronaldo. Han hadde jo EM sitt minst motiverte gjeng framfor seg. Det er jo håpløst for alle å møte Ronaldo og Portugal i 1-1 dueller.

I slutten gikk de vell over til 3 i forsvar?

Jeg vet ingenting om fyren, men EM sier nok lite om hans kvaliteter.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3981 på: 02. Aug. 2012, 21:09 »
Dette sa Gregory van der Wiel etter kampen mot Portugal og Cristiano Ronaldo:

- Cristiano var ikke et problem de første 20 minuttene, men dersom du gir ham for mye rom skaper han problemer for deg. Det er umulig å markere ham og livsfarlig om du lar ham gå.

- Jeg er normalt mer med i angrep. Jeg var umarkert i store deler av kampen. Cristiano har ingen defensive plikter så jeg hadde masse plass, men fikk aldri ballen.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3982 på: 02. Aug. 2012, 21:21 »
Var vel en nederlandsk journalist på Talksport her om dagen som mente å vite at vi er interessert i Van der Wiel. Han har bare ett år igjen av kontrakten sin også, så mulig å gjøre en god handel der.
Carr var også på Norwich-Ajax. (Sjekket nok ut fleire navn, som blandt annet Anita)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3983 på: 02. Aug. 2012, 21:38 »
Mener å ha lest at ajax har tilbudt han til Newcastle for 6 mill euro. Www.FansFC.com
« Siste redigering: 02. Aug. 2012, 21:55 av TooN »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3984 på: 02. Aug. 2012, 23:46 »
Imo:

Fuck Carroll eller en annen "storspiss".
Bruk pengene på Debuchy, Douglas og en ung backupspiss!

Så har vi det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3985 på: 02. Aug. 2012, 23:55 »
Jeg veit ikke hvorfor jeg gidder si dette - for det ender jo opp med at jeg kjører samme løpet som deg og skriver samma forbanna greia tjuefem ganger daglig - MEN:
Vi kommer ikke til ofre stopper eller back dersom vi kjøper Carroll eller annen spiss, garantert. Det at Ashley allerede har bydd det han har bydd for Deb samt det han har bydd for Carroll viser at han byr det vi mener er riktig pris, ikke hva selgende klubb mener. Etter såpass mange år med Ashley veit vi det - og dersom vi har råd til Carroll, så har vi råd til ham samt back og stopper. Garantert.
I
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3986 på: 03. Aug. 2012, 00:05 »
Støtter Kristoffer. Det virker ikke som Pardew har en fastsatt kapital til å handle spillere, men at Ashley bruker penger på det han synes/blir rådført til virker som en god deal. Også tror jeg en Carrollovergang vil være spesiell, fordi han er fra Gateshead og har sterke bånd til klubben. Det er godt mulig Ashley bruker ekstra midler til å hente han, selv om det brukes så mye som 15 M på ny ms, hb og/eller mb. Tror uansett det er ett år for tidlig for at Carroll kan komme hjem, så fokuset bør være på to nye forsvarspillere. Ergerlig at Debuchyovergangen ser ut til å gå i vasken. Er det egentlig gitt at Simpson går? Er det noen rykter som indikerer et klubbskifte?
Black and white since 1996

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3987 på: 03. Aug. 2012, 00:12 »
Er det egentlig gitt at Simpson går? Er det noen rykter som indikerer et klubbskifte?

Siste jeg har hørt angående Simpson er at West Ham skal være interesserte.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3988 på: 03. Aug. 2012, 00:24 »
Selv om jeg ser poengene til Kristoffer, så forstår jeg godt hva snkz mener. Vi står omtrent klare til å slette den gamle overgans summen for å få Carroll tilbake. Samtidig tviholder vi på denne ene millionen som vil bringe Debuchy til klubben. Uansett hva slags side man er på, så må man da innrømme at det ser en smule snodig ut..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3989 på: 03. Aug. 2012, 00:35 »
Selv om jeg ser poengene til Kristoffer, så forstår jeg godt hva snkz mener. Vi står omtrent klare til å slette den gamle overgans summen for å få Carroll tilbake. Samtidig tviholder vi på denne ene millionen som vil bringe Debuchy til klubben. Uansett hva slags side man er på, så må man da innrømme at det ser en smule snodig ut..

Cashley is all about the business. Større sjanse for å tjene penger på AC enn på Deb.
Same old Shearer, always scoring!