20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760146 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3960 på: 02. Aug. 2012, 18:49 »
Har vi egentlig kommet med noen bud på førstelagsspillere som ikke har blitt "ledd" bort til nå? :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3961 på: 02. Aug. 2012, 18:50 »
Du blir ikke lei av å poste det samme i to (eller enda fler) forum hele tiden da?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3962 på: 02. Aug. 2012, 18:53 »
Han har jo allerede sagt at han ønsker å bytte klubb. Hvis du tror at en transfer request plutselig får Lille til å godta et bud så tar du nok feil.

Det er forsåvidt sant det, men er det ikke noe med at man frasier seg retten til en loyalty bonus ved å levere en transfer request, slik at Lille kommer bedre fra det økonomisk ved å selge en spiller som offisielt har levert inn et krav om overgang? Eller er det bare en myte?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3963 på: 02. Aug. 2012, 18:59 »
Vi må glemme Debuchy og gå videre til andre mål nå.

Om vi bestemmer oss for å ikke gå for Debuchy så håper jeg vi holder det for oss selv og heller fakser et skambud i ny og ne. Selv om det kanskje ikke er helt renslig. :smug: Flott smokescreen for andre overganger da Deb daglig virker til å være alt som står i huet på folk, hehe.

Spøk til side så håper jeg vi går for Debuchy, og jeg tror ikke siste ord er sagt uansett hvor mye døra er stengt ifølge Lille. For Carroll var jo døren stengt helt til Liverpool kom med en palle med gull, så skal ikke se bort ifra at Lille kjører samme taktikk som oss med en relativt lavere ramme på overgangen.  :-[

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3964 på: 02. Aug. 2012, 18:59 »
Du blir ikke lei av å poste det samme i to (eller enda fler) forum hele tiden da?

Nope, aldri

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3965 på: 02. Aug. 2012, 19:07 »
Blir glad om vi henter Debuchy for da vet jeg at Carr mener han er god nok og Ashley betaler det han mener spilleren er verd (han har sikkert fått et anslag fra Carr)

Ellers er jeg usikker på hvordan folk her mener han er så jævlig mye verdt. Greit han er fransk landslagsback, eller ihvertfall backup, men det er jo ikke akkurat så jævlig mye å skryte av etter de siste 2-3 sluttspillene. Jeg syns han virket frisk og positiv offansivt ihvertfall i EM, men det skal vel ikke så mye til for å markere seg på et sånt lag. Hvordan han er defansivt fikk jeg ikke noe særlig inntrykk av og det er jo det som er viktig for oss, i og med at han ikke kan være så sykt offansiv bak Ben Arfa.

Han er jo også 27 år.. Hadde vært gøyere om vi fant en eller annen random ukjent jævel på 21 år til 500 k som bare pisset på alt av venstrevingene PL har å oppdrive :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3966 på: 02. Aug. 2012, 19:10 »
Han er jo også 27 år.. Hadde vært gøyere om vi fant en eller annen random ukjent jævel på 21 år til 500 k som bare pisset på alt av venstrevingene PL har å oppdrive :)
Lykke til. Og hva er egentlig 27år i dagens fotball?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3967 på: 02. Aug. 2012, 19:11 »
I følge FM - alt for gammelt ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3968 på: 02. Aug. 2012, 19:12 »
Ashley Cole er vel 31 eller noe? Futt igjen i den karen au!
Så 27 er ingen alder!

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3969 på: 02. Aug. 2012, 19:14 »
Greit å hente en godt etablert høyreback nå - som vi får i Debuchy. Så kan vi heller bruke penger på et 19 år gammelt stortalent til £20m når vi vinner PL om 2-3 år.  :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3970 på: 02. Aug. 2012, 19:18 »
Blir glad om vi henter Debuchy for da vet jeg at Carr mener han er god nok og Ashley betaler det han mener spilleren er verd (han har sikkert fått et anslag fra Carr)

Ellers er jeg usikker på hvordan folk her mener han er så jævlig mye verdt. Greit han er fransk landslagsback, eller ihvertfall backup, men det er jo ikke akkurat så jævlig mye å skryte av etter de siste 2-3 sluttspillene. Jeg syns han virket frisk og positiv offansivt ihvertfall i EM, men det skal vel ikke så mye til for å markere seg på et sånt lag. Hvordan han er defansivt fikk jeg ikke noe særlig inntrykk av og det er jo det som er viktig for oss, i og med at han ikke kan være så sykt offansiv bak Ben Arfa.

Må ikke glemme at Debuchy har en del erfaring fra CL med. Santon kostet rundt 5m£. Jeg mener Debuchy er minst like mye verdt med tanke på erfaring. 27 er da ingen alder. Ashley Cole er 33 og er fortsatt en av verdens beste backer.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3971 på: 02. Aug. 2012, 19:22 »
Nå var ikke dette med alderen hans mitt hovedpoeng da. Han er nok på sitt beste nå som 27 åring.
Ashley vil jo sikkert drive butikk da, og kan være vanskelig å få solgt han med profitt når han bikker 30.

Hovedpoenget er at jeg har full tiltro til de som tar avgjørelsene ;)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3972 på: 02. Aug. 2012, 19:26 »
Videresalg er muligens noe av årsaken ja, men må hver forbanna spiller vi henter vere en av sorten "mulig stor kjøp om noen år"? Greit med litt erfaring en gang iblant med. Spesielt i forsvar.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3973 på: 02. Aug. 2012, 19:30 »
Selvsagt enig i det Fluffy, men å si det her på forumet er litt "Preaching to the choir"-greie. Vi vil jo ha han inn alle mann, men det er nok godeste Ashley som tviler er jeg redd!

Jeg hadde blitt overlykkelig om vi signerte Debuchy og en god midtstopper. Da kan jeg godt vente til senere med å få inn en siste spiss. Er forsvaret som skal tettes.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3974 på: 02. Aug. 2012, 19:52 »
Finnes andre backer enn Debuchy der ute! Håper vi ikke sløser mer tid vekk på denne evige sagaen nå!