20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759747 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3915 på: 01. Aug. 2012, 21:09 »
Absolutt, absolutt. Carroll blir nok ikke med til "hva-de-nå-enn-skal-hen".

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3916 på: 01. Aug. 2012, 23:53 »
Hadde vert kjekt og fått andy C. Tilbake, men meiner vi trenger og bruke penger på litt forsvars spillera. Trenger backup med litt klasse....synst perch var god i fjor, men trenger nok litt meir i år. Med tanke på europa og litt fleire kampa.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3917 på: 02. Aug. 2012, 00:38 »
Personlig, så er eg ikke interessert i å betale mer enn 10£ mill for Andy! Rett og slett fordi han har vært drit i L`pool, og fordi både Ba og Cissè er begge ganske "like" typer, bare bedre!
Ser heller at vi kjøper en hurtig spiss/ving-spiss ala Gameiro/Rèmy/Mirallas..

Så får vi håpe at Debushy blir klar snart, for orker ikke vente lenger!!
I tillegg til Deb (back), så trenger vi også stopper og midtbanespiller..

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #3918 på: 02. Aug. 2012, 00:54 »
Fortsetter med "ikke følge med hver dag"-spørsmålene mine; er det bestemt at vi ikke skal spille med liknende formasjon i angrep som i fjor? (ref Carroll-jaget)

Jeg synes å huske at vi scorte nesten hver eneste kamp på vårparten, noe som for meg hvert fall indikerer at vi ikke trenger så mange flere spisser. Vet at Best har dratt, men så får vi vel heller hente en ung lovende spiss i stedet for et pengesluk?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3919 på: 02. Aug. 2012, 01:14 »
Personlig, så er eg ikke interessert i å betale mer enn 10£ mill for Andy! Rett og slett fordi han har vært drit i L`pool, og fordi både Ba og Cissè er begge ganske "like" typer, bare bedre!
Ser heller at vi kjøper en hurtig spiss/ving-spiss ala Gameiro/Rèmy/Mirallas..

:thumbu:

Ellers mener jeg det burde skje noe innen slutten av denne uken. Jeg orker seriøst ikke 5-10 kamper hvor våre nye spillere må "matches forsiktig og bli kjent med laget", slik at Williamson, Ameobi og Simmo sees på banen når vi har bedre spillere i troppen. Har alltid irritert meg. Santon i fjor var et godt eksempel. Få de drilla i laget asap og kast de til ulvene, sier nå jeg. En match må bli den første uansett.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3920 på: 02. Aug. 2012, 09:05 »
Helt enig med Jonas. Carro££ er ikke verdt mer enn 8-10 mill, og jeg fatter ikke hvorfor vi i det hele tatt gidder å ta over risikoen med han når det finnes så mange andre alternativer for disse summene.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3921 på: 02. Aug. 2012, 09:20 »
Helt enig med Jonas. Carro££ er ikke verdt mer enn 8-10 mill, og jeg fatter ikke hvorfor vi i det hele tatt gidder å ta over risikoen med han når det finnes så mange andre alternativer for disse summene.

+1

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3922 på: 02. Aug. 2012, 09:35 »

100% enig!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3923 på: 02. Aug. 2012, 09:49 »
*BREAKING NEWS* Debuchy spotted at my breakfast bar this morning eating jam on toast. #NUFC #StrawberryJam #heardithearfirst #WEREINTHEKNOW

LOL

Anyways

L'Equipe: Newcastle bid ?6m plus sell-on fee for Debuchy

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3924 på: 02. Aug. 2012, 10:01 »
http://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Newcastle-met-6m-pour-debuchy/302903

Newcastle puts 6M for Debuchy After making an initial offer of 5 million euros for Mathieu Debuchy, Newcastle returned to the charge this time with an allowance of ? 6 million, together with a percentage of the player for resale . Reportedly, leaders Lille, despite the signing of Djibril Sidibe, expected successor of the French international, have not yet given their response to the Magpies.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3925 på: 02. Aug. 2012, 10:07 »
http://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Newcastle-met-6m-pour-debuchy/302903

Newcastle puts 6M for Debuchy After making an initial offer of 5 million euros for Mathieu Debuchy, Newcastle returned to the charge this time with an allowance of ? 6 million, together with a percentage of the player for resale . Reportedly, leaders Lille, despite the signing of Djibril Sidibe, expected successor of the French international, have not yet given their response to the Magpies.

Håpløst..

Kan vi ikke bare gi de 1-2 ekstra millionene....

Gad :D

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3926 på: 02. Aug. 2012, 10:09 »
Det er mange grunner til å ikkje gjere det. Du må sjå det "større bilde", for gir me etter vil det kunne presse prisen opp på andre overganger osv.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3927 på: 02. Aug. 2012, 10:21 »
6 mill euro for en back av debuchy sin klasse er ingenting. Dette vet også Lille som forsatt føler seg snytt etter Cabaye tipper jeg.

Tror denne blir avslått rimlig fort.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3928 på: 02. Aug. 2012, 10:25 »
Bør vel snart komme en transfer request fra deb, i følge cabaye er han jo desperat til å komme seg til oss. og da må jo lille selge. De vil vel ikke ha en som ikke vil spille for klubben.
« Siste redigering: 02. Aug. 2012, 10:28 av TooN »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3929 på: 02. Aug. 2012, 11:12 »
Ganske greit å forstå at om vi skal drive som før å legge millioner over nødvendig, samtidig som vi signerer 4-5 spillere per vindu, blir det i lengden ekstremt masse penger ut av vinduet.